🔴 منشا این همه خشونت، کجاست؟!!
#خشونت عجیب و رفتارهای وحشیانه بعضی آشوبگران هر بیننده ای را به تعجب وا میدارد. کشتن بیرحمانه حافظان #امنیت یا افراد دارای چهره مذهبی، با چاقو و قمه، پنجه بوکس یا اسلحه، تکه تکه کردن و حتی سوزاندن افراد این سوال را به ذهن می آورد که منشا این حد از خشونت و توحش کجاست؟! چگونه جامعه ایران که به مهربانی و خونگرمی، به نجابت و مدارا شناخته میشود، چنین افرادی را از بطن خود بیرون می ریزد؟! که تا این حد نسبت به یک «انسان» میتوانند شقاوت و قساوت به خرج دهند. (نمونه اش قتل وحشیانه شهید آرمان علی وردی)
اندیشمندان علوم اجتماعی و تحلیلگران سیاسی دلایل زیادی برمی شمرند: از اخبار عصبانی کننده و نفرت پراکنی شبکه های ماهواره ای تا بازی های خشن رایانه ای. هرچه هست ریشه خشونت و نفرت در «رسانه» است. خوب است به نقش رسانه دیگری نیز بپردازیم: #سینما و فیلم.
این برخی از معروفترین و پرفروش ترین فیلم های سینمایی ده سال گذشته ایران است: به موضوع و محتوای آنها دقت کنید:
🔺- مغزهای کوچک زنگ زده: داستان یک خانواده معتاد و قاچاقچی که 3 پسرش قاچاقچی و معتاد و آدمکش و باند مواد مخدر دارند. در فیلم حمله مسلحانه باند شکور به پلیس و دستگیری مظلومانه آنها! نشان داده میشود.
🔺- متری 6 و نیم: قهرمان فیلم، قاچاقی ای است (نوید محمدزاده) که با پول قاچاق، میخواهد خانواده و اقوامش را خوشبخت کند! در سرتاسر فیلم، پلیس به صورت نیرویی عصبی، فحاش، و ظالم تصویرپردازی میشود. (تمام لوکیشن فیلم در «زندان» است)
🔺- ابد و یک روز: داستان خانواده ای که پسر معتاد آنها (نویدمحمدزاده) بخاطر خرده فروشی کل خانواده را درگیر میکند. پسر باهوش خانواده، پلیس را فریب میدهد، مادر مواد پسرش را مخفی میکند و خواهر (پریناز ایزدیار) برای پرداخت قرض برادر بزرگش، خانواده ای افغان را وعده ازدواج میدهد. دو خواهر دیگر (مطلقه و شوهرمرده). خانواده ایرانی فروپاشیده و تلخ و سیاه بخت.
🔺- فروشنده: زنی که با شوهرش خانه سابق یک فاحشه را اجاره میکنند و مورد تعرض یکی از مشتریان زن فاحشه قرار میگیرد! زن و شوهر هیچکدام به دستگاه قضایی مراجعه و اعتماد نمیکنند و تلاش میکنند خودشان متجاوز را پیدا و مجازات کنند.
🔺- دارکوب: داستان زنی معتاد که بدنبال شوهر سابق و فرزندش است. دوربین در سرتاسر فیلم در خانه زنان معتاد و محل های مصرف و پخش مواد مخدر میچرخد. سکانسهای چندش آور مصرف مواد مخدر به راحتی جلو چشم بیننده پخش میشود. حمله پلیس به لانه معتادان حمله ای ظالمانه و بی فایده تصویر میشود.
🔺- سرخپوست: پلیس به دنبال مردی بیگناه ولی فراری است. پلیس عاشق (زمان پهلوی) به خاطر عشق به دختر امدادگر زندان (که هرگز در دوره پهلوی چنین موضوعی وجود نداشته) سرانجام پس از یافتن فراری او را رها میکند. تمام فیلم در «زندان» میگذرد.
🔺- نهنگ عنبر: (کمدی مثلا) دختری عاشق آمریکا که بی هیچ دلیلی شیفته «مهاجرت» به امریکاست تا جاییکه عشق دوران کودکیش را رها میکند و سالها به امریکا مهاجرت میکند!
🔺- جدایی نادر از سیمین: زنی که بخاطر «مهاجرت» تصمیم به طلاق دارد.
🔺- میلیونر میامی: چهار نفر به دنبال «جسد سوخته» ای میگردند که او را بجای خود جا بزنند و از بیمه پول هنگفتی به جیب بزنند. در سکانس های متعدد فیلم، سوخته یک انسان عادی سازی میشود و با لذت و ولع و خنده و خوشحالی از خودکشی یا انسان سوخته و جزغاله شده یاد میشود.
🔺- خوک: تم اصلی این فیلم هم «قتل» است. قاتلی در شهر کارگردان های مهم سینما را میکشد و روی پیشانی آنها مینویسد «خوک». یکی از کارگردانها منتظر قاتل نمیماند و خود او را به دام میندازد و کشتن با اسلحه. قهرمان فیلم هم زن دارد هم معشوقه (لیلاحاتمی). معشوقه ای که گویا معشوقه دیگر کارگردانها هم میشود. و فیلم به سادگی از این روابط نامشروع میگذرد.
🔺- ژن خوک: پسری برای رسیدن به معشوقش با همراهی زندانی دیگری از «زندان» فرار میکند. یکی از آنها به شکل مظلومانه ای! توسط #پلیس ظالم و بیرحم! کشته میشود ولی نهایتا دو عاشق فراری فرار میکنند. این تم حتی در دوره پهلوی قفل بوده و فرار از دست قانون از جمله خط قرمزهای سینما بوده است.
ادامه در 👇👇
http://fna.ir/1sg6wf
#محمد_عبدالهی
📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی
🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی
@varjovi
@shohadayevarjovi
ادامه👇👇
🔰 دقت کردید: #فیلم هایی با 4 تم اصلی: اعتیاد، مهاجرت، تجاوز و قتل و مقابله حتی مسلحانه با پلیس.
با تماشای این فیلم ها نه تنها هیچ حس مثبت و « #حال_خوب »ی دریافت نمیکنید (شعار تکراری بازیگران و سینماگران)؛ برعکس با اعصاب و روح و روانی سیاه و منفی و آلوده مجبور میشوید فیلمهایی تلخ را تحمل کنید. فیلمهایی که حتی کمدی شان هم ژانر عجیبی دارد به اسم «کمدی سیاه»! فیلم هایی سراسر سیاه و سیاهی. سراسر نکبت و فلاکت. دریغ از معنویت، اخلاق، نگاه زیبابین، دریغ از قهرمان هایی مثبت و سازنده.
شبکه خانگی با فیلمهای سیاه و سراسر خیانت و تجاوز و قتل (شهرزاد، زخم کاری، یاغی، دل، مانکن و..) خود داستان غمناک دیگری است. صدا و سیما هم وضع بهتری ندارد. سریالها حتی سریالهای طنز، کمدی سیاه است و به تصویر کشیدن خانواده های بدبخت و مفلوک. دریغ از سریالی که الهامبخش #امید و کار و کارآفرینی به جوانان مملکت باشد. سازنده و هنرمندانه، ارزشهای اخلاقی و انسانی و فرهنگ اسلامی ایرانی را به تصویر بکشد.
🔰 هرگز گمان نکنید این فیلم ها، بدون برنامه ریزی، بی هدف و بدون استراتژی خاصی و صرفا از سر دغدغه و علاقه کارگردان و فیلمساز ساخته میشوند. برخلاف وزارت ارشاد و صداوسیمای ایران که بی هیچ هدف و استراتژی و به صورت پراکنده و گتره ای تصمیم میگیرند، این فیلم ها با نقشه راه و کاملا برنامه ریزی شده و هدفمند ساخته میشوند. و اثرگذاری آنها در تشدید آسیب های اجتماعی واقعی و ملموس است. نگاهی به روند صعودی و هولناک آمارهای مهاجرت، طلاق، خودکشی، قتل، قتل های خانگی بیندازید تا اثرگذاری مستقیم رسانه بر جامعه را ببینید. تاثیر سیاسی امنیتی این فیلم های به ظاهر اجتماعی، در تزریق نفرت و خشونت، تمایل به قتل و کشتن و سوزاندن حافظان #امنیت، بی تردید یکی از اثرات رسانه و سینمای سیاه و نفرت پراکن است.
تا زمانی که وزارت ارشاد، صداوسیما، سازمانهای سینمایی ظاهرا انقلابی، نهادها و دستگاههای فرهنگی کشور، سیاستگذاری و خطوط قرمز ساخت فیلم را به دقت تعیین و اجرا نکنند، فیلمسازان را وادار یا تشویق به فیلم های سازنده (بجای تخریبگر) نکنند، منتظر فاجعه های بدتر از این در کف جامعه ایران باشید.
🔰 رهبر انقلاب شاه کلید فرهنگ و فعالیت های فرهنگی و هنری و حتی سیاسی کشور را مدتهاست اعلام کرده اند: زنده کردن «امید» در جامعه. «امید موتور پیشران جامعه است». هر فیلمی که مایوس کننده، مخرب امید و پیشرفت باشد از همان ابتدا نباید ساخته شود. نه اینکه ساخته شود و بعد با توقیف، معروفتر و محبوبتر شود. مسئولان فرهنگی کشور را بیدار کنید.
#محمد_عبدالهی
📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی
🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی
@varjovi
@shohadayevarjovi
آقای رئیسی گفته: خیلی از خواص در قضایای اخیر مردود شدند. اینها وظیفه قانونی، اخلاقی و انقلابی خود را در تنویر افکار عمومی انجام ندادند و گفتند از جوسازیها در فضای مجازی میترسیم. اگر اینطور باشد که مجاهدان راه خدا نباید به میدان میرفتند.
🔹 چقدر محترمانه گفتند : #مردود!!
مردودی برای دقایق اولیه اغتشاشات بود نه ده ، بیست ، چهل و ... شصتمین روز آن.
🔹 گوشههایی از مظلومیتهای ائمه بزرگوارمان و اهل بیت و اسلام ناب و جبهه حق در صدر اسلام را در این روزها تجربه و مشاهده کردیم. گویی اصلا خواصی نیستند که بخواهند دفاع کنند. این روزها صدای مردگان، از صدای خواص بلندتر است. چگونه جواب سکوتشان در یاری نکردن جبهه حق را خواهند داد؟!!
🔹 مثل همیشه؛ بگذاریم و بگذریم این قصه پرخون را ... فتنه ۸۸ هم اینگونه نبود.
🔹 خدایا ما از رها کنندگان جبهه حق قرار مده
#حسین_دارابی
📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی
🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی
@varjovi
@shohadayevarjovi
🔻(دقـیقا سنـاریوی سـوریه) 🔻
آمریکا برای ایران جـنگ داخلی خواب دیده
گمان کنید اینها آنقدر احمق هستند
که حـتی تغییر نقشه ندادند
البته این نقشه جنگ داخلی
یک بار برای صهیونیست جواب داده
و هـدف بعد از سوریه ایران بوده..
رأس کلام اینکه ایرانی مراقب باش
در این فتنه چـه بسیجی بمیرد
چه غیر بسیجی برای دشمن عیار است
آنها به مذهبی و غیر مذهبی ما کار ندارند
اصـل نقشه جنگ داخلـی است؛ تمام.
🌍 #انتشار_حداکثری_با_شما
🌐ما را به دوستانتون معرفی کنید
📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی
🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی
@varjovi
@shohadayevarjovi
🔎عملیات ترور با توسل به رمزگشایی تقابلی و کلیدواژه "کار خودشونه"
🔻اکانت رژیم کودک کش اسرائیل با وقاحت تمام، عامل ترور و شهادت کیان پیرفلک را جمهوری اسلامی معرفی میکند. اینکه #تروریسم را توجیه کنی و تروریست را تجهیز نمایی و سپس انگشت اتهام بسمت نظام نشانه بگیری، چیزی جز انکار بدیهیات نیست. اما چگونه؟
▫️استوارت هال می گوید فهم پیام رسانه با الگوی رمزگذاری_رمزگشایی صورت میگیرد و مخاطب بصورت فعال در جریان انتقال پیام عمل میکند. در این فرایند از #سه_نوع_رمزگشایی نام می برد؛ رمز مسلط(محوریت فهم حاکمیت)رمز توافقی(فهم مساوی حاکمیت و مردم) رمز تقابلی(فهم متضاد از فهم حاکمیت).
▫️رمزگشایی به دو صورت نخست، وضعیت مطلوب هر نظامی است و نشانه سلامت در ارتباط فرستنده و گیرنده است. اما اگر رمزگشایی بصورت تقابلی باشد، حتی بدیهیات(ترور شاهچراغ و ایذه) هم بصورت #معکوس فهم میشود و عبارت "کارخودشونه" در چنین فضایی، صورت فراگیر پیدا میکند.
▫️با این وضعیت رمزگشایی، جریان خبری و ارتباطی دچار اختلال شده و #دروغبزرگ هم در جامعه پذیرفته میشود. دیگر نیاز به روایت سازی هم نیست و با #انگاره_سازی_ساده اکانت اسرائیلی هم میشود ذهنیت جامعه را مسموم ساخت. الگوی "تکرار خشن" دشمن را با الگوی "یده واحده" چهارضلعی مردم آگاه، رسانه روای، روشنفکر بصیر و مسئول انقلابی بایستی شکست داد.
▫️وضعیت رسانه ای امروز ما صورت رمزگشایی تقابلی فراگیر ندارد ولی در عصر حادواقعیت و #تسلط_ناواقعیتها در میدان مین فضای مجازی، از صفرها و عدم ها #واقعیتهای_مسخ_شده و سحرآمیز خلق میشود.
✍علیرضامحمدلو
@shohadayevarjovi
میعادگاه شهدا | روشنگری ☫
✨🔹✨🔹✨🔹✨🔹✨ ✨ ⭕️اهداف مهم دشمنان در جنگ نرم تغییر سبک زندگی اسلامی (بخش چهارم) 🔸با کمی جستجو در فضای
✨🔹✨🔹✨🔹✨🔹✨
✨
⭕️اهداف مهم دشمنان در جنگ نرم تغییر سبک زندگی اسلامی (بخش پنجم)
🔸با کمی جستجو در فضای مجازی در خصوص اولویت های فرهنگی سخنان رهبر معظم انقلاب، به این مطالب خواهیم رسید که آرایش جبهه در حال تغییر است، و به تعبیر دقیقتر، از جنس شبیخون و تهاجم فرهنگی به سمت #ناتوی_فرهنگی و #جنگ_نرم تغییر میکند؛ در واقع از جنس حرکات پارتیزانی به آرایش جنگی تغییر می یابد.
🔹همه افراد جامعه میتوانند بخش های مشخصی باشند که مورد نظرِ به راهاندازان جنگ نرم قرار گرفته اند، و البته این موضوع وابسته به هدفی است که #بانی_جنگ_نرم آن را دنبال می کند. اقشار مورد نظر بانیان جنگ نرم، بستگی به هدف آنها دارد، که میان مدت است یا عمومی؛ و با توجه به هدف، اقشار را تحت نظر می گیرند، اما در حالت کلی می توان گفت که گروههای هدف در جنگ نرم، #رهبران، #نخبگان و #تودههای_مردم هستند.
🔹نخبگان، نیروهای میانی را تشکیل می دهند و می توانند به عنوان تصمیم گیران و تصمیم سازان یک حکومت مطرح باشند. نخبگان جامعه مدنی مانند رهبران احزاب و... هم با آشفتگی ذهنی خود، می توانند ترس را به ذهن مردم انتقال دهند، وحشت ایجاد کنند و #روحیه_ملت را در هم بشکنند. در بعضی موارد برای رسیدن به اهداف مورد نظر خود، گروه ها و اشخاص خاص و تأثیرگذار را مورد هدف قرار می دهند، و از آن گروه یا فرد برای رسیدن به اهداف خود استفاده می کنند؛ مانند استفاده از قومیت های مختلف یا خواص و نخبگان فرهنگی و علمی. با توجه به اینکه در #جنگ_نرم از ابزارهای رسانهای، فرهنگی و علمی استفاده می شود، پوشش آن برای طبقات مختلف بیشتر و متفاوت تر است.
🔹 #جنگ_رسانه_ای می تواند توده های مردم را تحت تأثیر قرار بدهد، و به همین شکل در جنگ علمی، نخبگان را مورد هدف قرار دهد. افراد مورد نظر جنگ های نرم وابسته به هدف جنگ های نرم نیستند، بلکه به دلیل اینکه در جنگ نرم ابزارهای مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد، در نتیجه افراد بیشتری درگیر می شوند؛ اما در جنگ سخت که تنها ابزار مورد استفاده، ابزار نظامی است، تنها گروه های نظامی (و در موارد معدودی غیر نظامیان) در طرف مقابله قرار می گیرند. در #جنگ_نرم علاوه بر استفاده از ابزارهای رسانهای، فرهنگی و علمی برای نفوذ در طبقات و اقشار مختلف، از #تاکتیکهای_متنوع و مختلفی استفاده می شود. #ادامه_دارد...
نویسنده: اسماعیل کفاشی - مدرس دانشگاه
منبع: وبسایت راه دانا به نقل از بجنا
#جنگ_نرم #جنگ_روانی #عملیات_روانی #جنگ_رسانه_ای #دشمن
📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی
🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی
@varjovi
@shohadayevarjovi
🚨 آیا سردار قاآنی عراق را برای حضور زمینی ایران در اقلیم کردستان آماده کرده است؟
آسوشیتدپرس: یک مقام ارشد نظامی ایران این هفته از بغداد بازدید کرده بود/
اگر ارتش عراق مرز مشترک دو کشور را در برابر تروریست ها مستحکم نکند، ایران عملیات نظامی زمینی در شمال این کشور انجام خواهد داد.
چندین مقام عراقی و کردی گفتند، یک مقام ارشد نظامی ایران که این هفته از بغداد بازدید کرده بود، عراق را تهدید کرد که اگر ارتش عراق مرز مشترک دو کشور را در برابر گروه های تروریستی مستحکم نکند، عملیات نظامی زمینی در شمال این کشور انجام خواهد داد.
این اخطار این هفته توسط اسماعیل قاآنی فرمانده سپاه قدس ایران که در یک سفر دو روزه از پیش اعلام نشده وارد پایتخت عراق شد، به مقامات عراقی و کرد در بغداد داده شد.
ایران ادعا میکند که گروههای تروریستی که مدتها در شمال عراق هستند، اعتراضهای ضد دولتی در ایران را تحریک میکنند و سلاح به داخل کشور قاچاق میکنند.
پرچم بالاست ✌️🇮🇷
📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی
🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی
@varjovi
@shohadayevarjovi
6.26M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 انقلاب اسلامی ایران و اتصالش به ظهور امام زمان (عج) در روایات
🔰 #استاد_عالی
📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی
🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی
@varjovi
@shohadayevarjovi
🛑 پیام آیت الله نوری همدانی درپی حوادث ایذه و اصفهان:
🔹بیشک این حوادث تروریستی که در ایذه و اصفهان و بعضی دیگر از شهرها اتفاق افتاده است چهره دشمنان ما را نمایانتر نموده، آمریکا و اسرائیل و آلمان و فرانسه و عربستان سعودی و بعضی از کشورهای کوچک دیگر نیز اتحاد خود را علیه ملت ما روشنتر کرده و با استفاده از سرویسهای جاسوسی خود و پولهای گزاف امنیت مردم ما را نشانه رفته و نقشههای شومی برای کشور کشیدهاند
🔹بر مسئولان لازم است با تفکیک بین معترضان و اغتشاشگران به خواسته معترضان توجه و مشکلات آنها را حل نمایند و با کسانی که اغتشاش میکنند و زمینه را برای تروریستها و کسانی که امنیت مردم را به خطر میاندازند برخورد قاطع نمایند.
📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی
🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی
@varjovi
@shohadayevarjovi
❎ اکثر مردم متدین و مذهبی کشور
و جریان حزب الهی و مومن و انقلابی ما از علت مدارا یا مماشات با اغتشاش گران میپرسند و برخی نیروهای انتظامی و امنیتی را به کوتاهی و انفعال متهم میکنند آیا واقعا نیروهای انتظامی و امنیتی در جمهوری اسلامی منفعل و بی تفاوت هستند؟!
🔹برای پاسخ به این سوال اول باید ببینیم نقشه دشمن چیست؟ چه پازلی طراحی کرده و چه نتیجه ای را می خواهد بگیرد؟ همانطور که می دانیم دشمن با یک برنامه ریزی جامع این اغتشاشات را طراحی و عملیاتی کرد.
🔹مرحله اول، تحریک هیجانات و احساسات عمومی با داستان سرایی و ایجاد فضای رسانه ای در خصوص مرگ مهسا امینی بود که با تکرار پروژه کشته سازی سعی در از بین بردن امنیت روانی و قانع کردن مخاطبان رسانه ای خود مبنی بر غیر قابل اعتماد بودن و خونریز بودن جمهوری اسلامی نمود.
🔹 مرحله دوم با استفاده از جریانهای ضد انقلاب و تجزیه طلب و منافقین اعتراضات را وارد مرحله اغتشاش کرد؛
در این مرحله دشمن یک طرح اولیه و یک طرح پشتیبان را دنبال می کرد؛ طرح اولیه همراه کردن قشر خاکستری جامعه و ایجاد انقلاب رنگی شبیه کاری که در اوکراین و گرجستان اتفاق افتاد بود اما با عدم همراهی اکثریت مردم و پایگاه اجتماعی عظیم جمهوری اسلامی این طرح شکست خورد؛ لذا وارد طرح پشتیبان شد و مرحله سوم را کلید زد.
🔹در مرحله سوم به بالا بردن حجم خشونت و تخریب و هتاکی و هنجار شکنی برای ایجاد فضای ناامن و ایجاد رعب و وحشت در فضای جامعه اقدام کرد. قتل های وحشیانه، تخریب اموال عمومی و خصوصی و قاچاق سلاح و مهمات در حجم بالا در این مرحله انجام گرفت.
🔹ورود به مرحله تشدید خشونت، تخریب و آدم کشی دقیقا به معنای ناامیدی از وقوع انقلاب سریع و همراه شدن قشر خاکستری جامعه است؛ چرا که عدم همراهی مردم با جریان خشن، تخریب گر و آدم کش کاملا واضح است.
🔹پس دشمن دنبال چه نقشه ای است؟!!!!!
در حال حاضر دشمن به دنبال ایجاد تله و طراحی جنگ داخلی است؛ زیرا با افزایش خشونت، ترور و نا امنی، مردم برای بازگشت آرامش به دستگاه های انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی فشار می آورند و نارضایتی از این دستگاهها بالا می گیرد و همزمان با افزایش فشار افکار عمومی، دستگاههای نظامی و امنیتی صبر راهبردی خود را از دست داده و مجبور به بالا بردن خشونت در مقابله با اغتشاشگران می شوند و این دقیقا ورود به تله جنگ داخلی است.
🔹 افزایش خشونت نیروهای انتظامی و انتشار اخبار و فیلم های آن، باعث مظلوم نمایی و توجیه خشونت متقابل می شود و با بالا گرفتن درگیری، کشور های متخاصم نیز برای ورود به درگیری نظامی، مشروعیت بین المللی به دست می آورند و اینجاست که پروژه ایجاد جنگ داخلی و سوریه سازی ایران با موفقیت انجام می گیرد. جلسات منظم این روزهای نهادهای بین المللی در همین راستا است.
🔹 در حال حاضر صبر استراتژیک نظام نه مماشات است و نه مدارا؛ بلکه پرهیز از ورود در تله ایست که کار گذاشته اند و این صبوری، جز تدبیر رهبر معظم انقلاب نیست؛ همانگونه که فرمانده ارتش چند روز پیش بیان نمود که صبر در برابر اغتشاشگران صرفا با اراده رهبری صورت گرفته و به معنای عدم توانایی نیروهای نظامی نیست.
🔹دشمن فکر کرده با پهن کردن این تله، می تواند شکار را به چنگ آورد اما کور خوانده چراکه حریف اژدهاست نه یک موش ضعیف!
🔹لطفاً با دامن زدن به موج لزوم برخورد نیروهای امنیتی و انتظامی، کشور را وارد تله دشمن نکنید.
بهترین راهبرد همین است که نظام در پیش گرفته و آن صبر راهبردی رسانه ای و همزمان مبارزه و دستگیری سریع عوامل اطلاعاتی و میدانی دشمن است تا حربه دشمن کند شده و با تداوم این برخورد هوشمندانه نظام، برای حفظ مهره های اصلی و شبکه جاسوسی خود از ادامه پروژه دست بکشد و عوامل اصلی را از کشور خارج کرده یا مخفی نماید؛ چرا که اگر نتواند به خواسته اش برسد قطعا حفظ مهره های کلیدی و شبکه جاسوسی که سالها برای آن زحمت کشیده اهمیت بالاتری دارد.
📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی
🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی
@varjovi
@shohadayevarjovi