39.21M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔗 کدام یک رئیس جمهور بعدی خواهند بود؟ / زاکانی: تا آخر می مانم/ دیدار عارف با پزشکیان/معرفی روسای ستاد جلیلی و قالیباف
🔴 6 چهره از 80 چهره ی معروف برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری تایید صلاحیت شدند. / کدام یک از این 6 نفر رئیس جمهور ایران خواهد بود؟ / جلسه ی فوری اصلاحات / عارف با پزشکیان دیدار کرد. روسای ستاد جلیلی و قالیباف معرفی شدند.
✅ آقای تحلیلگر
📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی
🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی
@varjovi
@shohadayevarjovi
رد و تایید صلاحیت ها - @mrtahlilgar.mp3
10.28M
🔗 کدام یک رئیس جمهور بعدی خواهند بود؟ / زاکانی: تا آخر می مانم/ دیدار عارف با پزشکیان/معرفی روسای ستاد جلیلی و قالیباف
🔴 6 چهره از 80 چهره ی معروف برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری تایید صلاحیت شدند. / کدام یک از این 6 نفر رئیس جمهور ایران خواهد بود؟ / جلسه ی فوری اصلاحات / عارف با پزشکیان دیدار کرد. روسای ستاد جلیلی و قالیباف معرفی شدند.
✅ آقای تحلیلگر
📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی
🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی
@varjovi
@shohadayevarjovi
aviny_122.mp3
123.4K
🔷 قسمتی از گفتار دل انگیز و پر مفهوم شهید آوینی در مستند «روایت فتح»
🔸قابل توجه کسانی که مسئولیت اجتماعی یا اداری بوده و خود را سرباز جبهه حق می دانند.
#روایت_فتح_آوینی_
منبع/ روایت فتح(شهید آوینی)
📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی
🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی
@varjovi
@shohadayevarjovi
لایو با اسماعیلی فراهانی.mp3
23.86M
🎧#پادکست | #دولت_مقتدر
☑️ بررسی رابطه اقتدار دولت و ابزار حکمرانی
👤دکتر اسماعیل نوده فراهانی
نکات اصلی متن 24:10
عدالت و شعار حکومت 31:20
تبدیل رفاه به دلار 40:15
عدالت و شکل حکومت 41:15
اندازه دولت در ایران 49:00
سرمایهداری در صدر اسلام 50:20
📮فکرت، رسانه اندیشه و آگاهی؛
منبع/ رادیو فکرت
📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی
🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی
@varjovi
@shohadayevarjovi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❇️ دنبال آدم صالح بروید...
✅ منبع/ کانال امام خمینی (ره)
📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی
🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی
@varjovi
@shohadayevarjovi
🔻تکنوکراتهای شبهانقلابی (۱):
سیاست از دریچۀ معرفت انتقادی
🖊مهدی جمشیدی
[یکم]. بعضی نتوانستهاند عمقِ «عالَم تجدّد» را فهم کنند و ازاینرو، نیروهای فکری و سیاسیای را که به جانب تجدّد مایل شدهاند، بهدرستی نمیشناسند. اینان دچار خوشبینی و سطحینگری میشوند و از لایههای پنهان و دلالتهای ناگفته، غفلت میورزند. در عالَم پساانقلابی ما – به معنی عالَمی که انقلاب اسلامی بر آن سایه افکنده و همهچیز، متأثّر از اقتضاهای آن است – نیروهایی حضور داشته و دارند که هر چند ذهنیّتشان، بیشوکم، آغشته به تجدّد شده، اما از صراحتورزی دربارۀ دگردیسیها و تجدیدنظرهایشان پروا دارند و با زیستن در فضای «ابهام» و «اجمال» و «دوپهلوگویی»، به حیات سیاسی خویش ادامه میدهند. همین سبکِ زیستن نیز بسیاری را دچار تردید و خطا میکند و از شناختن ماهیّت این نیروها، ناتوان میسازد. این نیروها به گونهای هستند که برای هر دو جهت و سویه، شواهدی در وجودِ سیاسیشان حضور دارد و بهاینترتیب، برداشتها و تفسیرها را غبارآلود میکنند. چنانند که گویی هم این هستند و هم آن. تعبیر «نیروهای بینابینی» – که آن را از شهید بهشتی به یادگار دارم – میتواند پرده از واقعیّتِ وجودی اینان بردارد و تذبذب و تلاطم و دوگانگیشان را آشکار سازد. اینان یک چشم با «عالَم سنّتِ انقلابی» دارند و چشمی به «عالَم تجدّد غربی»؛ چنانکه پارهای از اشاراتشان به آن سو است و پارهای از اشاراتشان به این سو. درعینحال، باید آنها را مایل به «اصالت تجدّد» قلمداد کرد و فریب برخی ظهوراتِ انقلابیشان را نخورد. هنگامی که «معنی»، هویّت تجدّدی یافته است، از «صورت» کاری ساخته نخواهد بود و اینچنین پوستهها و قالبهایی، خاصیّتی نخواهند داشت.
[دوّم]. در برابر این پاره از نیروهای سیاسی، باید دست به «واسازیِ هویّتی» زد؛ یعنی عناصر و اجزای درونیشان را یکبهیک بیرون کشید و در کنار هم نشانید و تحلیل کرد. اینان، شبنشین هستند و با تاریکی، انس دارند؛ چون در این حال است که هویّتشان پنهان میماند و حقیقت، به حاشیه رانده میشود. پس علاج، چیزی جز «روشنگری» نیست. باید به معرکۀ تجزیه پا نهاد و وضعِ وجودیِ اینان را عیان کرد. آنها میخواهند واقعیّت، درهم و بریدهبریده و منقطع باشد تا مخاطب نتواند حقّ و باطل و صواب و ناصواب و صدق و کذب را از یکدیگر بازشناسد. اینان از «مفاهیم لغزنده» استفاده میکنند؛ چراکه وضوح مفهومی، خصمِ حیات سیاسیشان است و کلاندغدغۀ تداوم قدرتشان را با چالش مواجه میسازد. هرچه که مرزها و حریمها و هویّتها و خطکشیها و اندیشهها آشکار شوند، بیشتروبیشتر، استحالهشدگی و التقاطاندیشی این نیروها برای جامعه مشخص میشود و تشخیصها، بلوغ و کمال مییابند. پس باید دست به کار شد و طرح واسازیِ هویّتی را آغاز کرد. نباید مجال داد که «اصالتهای انقلابی»، دستخوش بازیگری و بازیسازی نیروهایی شود که گرفتار بیرونزدگی و زاویه و فاصله شدهاند، اما حاضر نیستند هزینۀ سیاسیِ بازاندیشیشان را بدهند
[سوّم]. البته در مقابل، اینان ندای مظلومیّت سر خواهند داد و از «تخریب» سخن خواهند گفت، اما پیداست که میان «نقادی» و «تخریبگری»، تفاوت بسیار وجود دارد و نباید به هیچ بهانهای، تیغ نقد از وادی سیاست کنار نهاده شود. یکی از لوازم نظریۀ مردمسالاری دینی، گشودگی عرصۀ سیاسی است و این به معنی امکان «نقادی»، بلکه فضیلت آن است. همچنان که نباید نقادی را چماق تخریب، ممنوع و مطرود کرد، نباید آن را به بهانۀ «وحدت»، ملامت نمود. در عالَم انقلابی، هر نوع پیوستگی و اتّحادی، ریشه در حبلِ متینِ «دین» دارد و نه منافع و مطامع سیاسی. در این عالَم، «قدرت» در ذیل «حقیقت» است و نه بر فراز آن. ازاینرو، عملگرایی سیاسی و اتئلافهای معطوف به تفوّق سیاسی، مشروع و روا نیستند. قدرت، هیچ اصالتی ندارد و جز مقدّمه و زمینهای برای تحقّق و تجلّیِ حقیقت، شأنی ندارد. قدرت، برای قدرت نیست، بلکه معطوف به امری بیرون از خویش است. دراینحال، بدیهی است که همداستانی و همراستایی با نیروهایی که از لحاظ فکری، به تجدّد مایل شدهاند و دچار مسخ هویّتی گردیدهاند، خطایی مهلک است. ازآنجاکه ولایتِ میان مؤمنان، به معنی «همبستگیِ هویّتیِ» آنان است، نمیتوان با کسانی که هویّت اسلامی و انقلابیشان، مخدوش و مجروح شده و به سوی تجدّد میل کرده است، طرح وحدت درافکند و همدل و همراه شد. گسستگیِ هویّتی، یک حقیقت است و نمیتوان با فقدان «همفکری» و «همهویّتی»، زیر یک «چتر مشترکِ سیاسی» قرار گرفت. اگر نگاه ما به عرصۀ سیاسی، برآمده از اقتضائات و غایات انقلاب اسلامی است، نباید منطق عملگرایانه را در پیش گرفت و تنها به قدرت اندیشید.
جنگ نرم ودشمن شناسی
📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی
🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی
@varjovi
@shohadayevarjovi
🔻تکنوکراتهای شبهانقلابی (۲):
گشایش نظری
🖊مهدی جمشیدی
[یکم]. جوهر لیبرالیسم، فردگرایی است و لیبرالیسم نیز ایدئولوژیِ نظام سرمایهداری است و آن را توجیه و تئوریزه میکند. بنابراین، سرمایهداری نیز بر فردگرایی مبتنی است؛ چنانکه در عمل نیز مشاهده میکنیم که سرمایهدارن لیبرال، خود را بر همه مقدّم میدارند و همچون گرگهایی درنده و بیرحم، دیگران را چپاول و غارت میکنند و ثروت جامعه را در دست خود انباشته و متمرکز میسازند. در منطق آنها، اصل حاکم بر جامعۀ انسانی، رقابت و ستیز است، نه ترّحم و تعاون. امکانات و فرصتها محدود هستند و تقاضاها، فراوان. پس باید دیگران را پشت سر نهاد و سهم بیشتری از این امکانات و فرصتها را در اختیار گرفت. و اگر ما چنین نکنیم، دیگران خواهند کرد. در این میان، حال و وضع ضعفاء و مستمندان مهم نیست؛ آنها از صحنۀ بازی رقابت و ستیز حذف شده و وجودشان بر شانههای جامعه، سنگینی میکنند. باید آنها را به حال خود رها کرد تا یا بمانند و یا بروند. ایثار - که به معنی مقدّم داشتن دیگران بر خود است - نامعقول و بلکه بیمعناست؛ من و خواستههای من اصالت دارد و دیگران، اشیاء و وسایلی بیش نیستند که برای دستیابی به هدفهای مادّی، باید از آنها بهره برد. خودمرکزبینی تکنوکراتها اقتضاء میکند که چون قدرت دارند و زمام امور به دستشان است، بیتالمال مسلمانان را به تاراج برند و ثروتهای عمومی را تصاحب کنند و به واسطۀ ایجاد درّههایی از فقر، قلّههایی از رفاه برای خود به وجود آورند.
[دوّم]. در نظام سرمایهداری، از یکسو، اصالت از آنِ سود است نه ارزش، و انسان آنگاه منطقی عمل کرده که هدفهای متضمّن سود را انتخاب کند و از وسایلی برای رسیدن به این هدفها بهره بگیرد که با آنها متناسب باشد؛ و از سوی دیگر، وقتی فردگرایی نهفته در لیبرالیسم به ایدئولوژی سرمایهداری پیوند میخورد، پایمال شدن حقوق اکثریّت فقیر در برابر اقلیّت غنی، معنادار و فهمپذیر میشود. انسان سرمایهدار، انسان برتر است، بهطوریکه حتّی مصالح جمعی نیز نمیتواند منافع او را محدود کند. در نظام سرمایهداری، ملاک تقدّم و تأخّر، مطلوبیّت و مذمومیّت، فرادست و فرودست، سرمایه است و هیچ ارزشی وجود ندارد که بر آن ترجیح داشته باشد. همۀ طبقهبندیها و مناسبات و اولویّتها و جهتگیری در نظام سرمایهداری، متأثّر از سرمایه است و این انسان سرمایهدار است که به سرنوشت جامعه، حاکم و مسلّط است و زمام امور را در دست دارد.
[سوّم]. تکنوکراتیسم، از فروعات و انشعابات نظام سرمایهداری است؛ یعنی نظام سرمایهداری، چنین اقتضائی دارد و آن را میطلبد. هم سرمایهداری و هم تکنوکراتیسم، مبتنی بر عقلانیّت ابزاری هستند و عالَم و آدم را از این منظر مینگرند. بنابراین، ثروتاندوزی و تکاثر و دنیاطلبی، سرشت هر دو را شکل میدهد، با این تفاوت که سرمایهداری، در حکم ریشه است و تکنوکراتیسم در حکم شاخه. نیروهای تکنوکرات، خادم و عامل نظام سرمایهداری هستند و تداوم بقاء و سلطۀ آن را تضمین میکنند. به بیان دیگر، نیروهای تکنوکرات، کارگزاران میدانی اما یقهسفید نظام سرمایهداری هستند که عملگرایانه و محافظهکارانه، به این نظام وفادار و پایبندند، و همانند سرمایهداران لیبرال، جز به پول نمیاندیشند. آیین و معنای زندگی تکنوکراتها، پولپرستی است و در نظر آنها، خدا و ملکوت و معنا و معنویّت، اموری تفنّنی و مایۀ سرگرمی و شاید اندکی هم مایۀ آرامش و اطمینان خاطر باشند.
[چهارم]. در نیروهای تکنوکرات، تخصص وجود دارد و نه تعهد؛ آنها بر تکنولوژی مسلّط هستند و قواعد و مناسبات اقتصادی و صنعتی و فنی در دنیای متجدّد را میدانند، اما انگیزهها و نیّات ایمانی و اعتقادی و معنوی در آنها راه ندارد. برای نیروهای تکنوکرات تفاوت ندارد در خدمت کدام نظام سیاسی قرار دارند و حاصل کارشان بهنفع کدام جریان و جبهه است. صفبندیهای ایدئولوژیک و دینی، هیچ منزلتی در اندیشۀ آنها ندارد و هیچگاه مبنای معادلات و محاسباتشان قرار نمیگیرد. حال آنکه انقلاب اسلامی - که در خارج از جهان معنایی تجدّد بهوقوع پیوست و آن را به چالش طلبید - مفاهیم بدیعی چون انسان متعهّد و انسان مکتبی را عرضه کرد که حکایت از معیارانگاری شرایط اعتقادی و ایدئولوژیک داشت.
جنگ نرم ودشمن شناسی
📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی
🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی
@varjovi
@shohadayevarjovi
🔻تکنوکراتهای شبهانقلابی (۳):
اوصاف ذاتی
🖊مهدی جمشیدی
[یکم]. تکنوکراتها، دولتی هستند؛ و چون دولتی هستند، جزء اغنیاء و اعیان و توانگران میشوند و اشرافیگری میکنند. به عبارت دیگر، آنها پول دارند، چون قدرت سیاسی دارند و این یعنی پیوند میان قدرت و ثروت. برای ویژهخواری باید دستی هم در قدرت سیاسی داشت تا در سایۀ آن، از امکانات عمومی استفاده کرد و یا از مزایای خاص بهره گرفت. در اینجاست که «اشرافگری دولتی» پدید میآید؛ اینان هم از اشراف هستند و هم از دولتیها، با این ملاحظه که چون از دولتیها هستند، به طبقۀ اشراف نیز پیوستهاند و ثروتمند شدهاند. حضور در حاکمیّت، فرصتی است برای ثروتاندوزی و بستن بار خویش. پس باید این فرصت را غنیمت شمرد و از هیچیک از راههای ممکن و مقدور که به رفاه و تنعّم و شادخواری ختم میشوند، غفلت نکرد.
[دوّم]. تکنوکراتهای دولتی، طلبکار انقلاب و مردم هستند؛ انتظار دارند انقلاب به آنها باج بدهد تا منّت نهاده و مسئولیّتهای حکومتی را تقبّل کنند. انقلاب باید بهای تخصّص و علم آنها را بپردازد تا بتواند از حضورشان استفاده کند و به توسعه دست یابد. اگر توسعه، غایت انقلاب اسلامی است، هیچ جماعتی جز نیروهای تکنوکرات نمیتوانند انقلاب را به مطلوب خود برسانند. بنابراین، انقلاب راهی جز کنار آمدن با نیروهای تکنوکرات ندارد و باید به هر طریقی، آنها را راضی کند تا جامعۀ ایران به آرمان توسعۀیافتگی برسد. اینکه میان تکنوکراتهای دولتی و تودههای مردم، شکاف میافتد و فاصلههای طبقاتی عظیم پدید میآید، بههیچرو اهمیّت ندارد، چون تجزیۀ جامعه به فقیر و غنی و شکلگیری قلّههای ثروت و درّههای فقر، امری طبیعی و لازمۀ قهری توسعه است. توسعه، همگان را خوشبخت و کامیاب نمیکند، بلکه جمعی از مردم باید با مصائب و دشواریها سَر کنند تا جامعه در نهایت، توسعهیافته شود. دغدغه و مسألۀ توسعه، رشد است و نه عدالت؛ چنانکه اگر میان این دو تزاحم اُفتد - که میاُفتد - باید جانب رشد را گرفت و عدالت را تا اطلاع ثانوی نادیده گرفت و یا حداکثر بهعنوان یک آرامبخش موقتی و ضدّآشوب از آن بهره گرفت. هنگامیکه قرار باشد رهیافت توسعه را بپذیریم و بنیادیترین و راهبردیترین اسناد و برنامههای انقلاب را در این چهارچوب طراحی کنیم، روشن است که گرفتار زیادهطلبی و تکاثر عدّهای خاص میشویم که به هیچ حدّی از ثروتاندوزی قانع نمیشوند. تکنوکراتهای دولتی، چندین دهه است که موقعیّتهای مدیریّتی را تصاحب کرده و از حاشیۀ آن، سرمایههای گزاف اندوخته و از هیچ خیانت و خدعهای بهمنظور تحصیل ثروت، فروگذار نکردهاند.
[سوّم]. جامعه و دولت دینی باید بهای تخصّص نیروهای تکنوکرات را بپردازد، و در غیر این صورت، باید عقبمانده و توسعهنیافته باقی بماند. و این بها، بهای گزاف و گرانی است. نیروهای تکنوکرات نمیتوانند بر فضیلتهای معنوی و اخلاقی تکیه کنند و پاداش و مزد کارهای خود را به تحصیل رضای خداوند و اجر در جهان دیگر واگذار کنند؛ هر آنچه که هست، باید هماکنون محاسبه و تسویه شود و معیار نیز چیزی جز پول نیست. و دیگر اینکه اینان کار و تخصّص و توانایی خود را به بالاترین قیمت میفروشند و حتی بر سر جامعه و دولت دینی منّت مینهند که به غرب هجرت نمیکنند و تخصّص خود را در اینجا بهکار گرفتهاند. اینکه نتیجۀ چنین روندی، شکلگیری شکاف طبقاتی است، بههیچرو اهمیّت ندارد؛ این وضع در هر جامعهای که مسیر نظام سرمایهداری را در پیش گرفته، اجتنابناپذیر است و توسعه نمیتواند و نباید خود را متوقف بر عدالت کند. هیچ امری به اندازۀ عدالت، منفور تکنوکراتها نیست؛ عدالت، همچون زهر کُشندهای است که تکنوکراتها را از پا در میآورد. به سبب همین مادّیگری و دنیاطلبی است که نیروهای تکنوکرات ادعا میکنند هر آنچه از بیتالمال مسلمانان دریافت کردهاند، حقّشان بوده است، نه زیادهخواهی و تصرّفات آلوده.
[چهارم]. ساختار اقتصادی کنونی، که چند دهه است بر کرسی اقتدار تکیه زده، پیکر جامعهی ما را خراشیده است. تا زمانی که این ساختار، مسلّط باشد، فساد اقتصادی، تکرار و بازتولید میشود و اعتماد جامعه به حاکمیّت، کاهش مییابد. با این حال، هنوز کسی از میان رجل سیاسی، جرأت نکرده که در برابر این ساختار اقتصادی معیوب و فسادخیر، بایستد و طرحی نو دراندازد. البته لازمۀ ساختارشکنی، استقلال از ساختار و شهامت صفآرایی در مقابل تمام خردهساختارها و جریانها و اشخاصی است که به آن پایبند هستند.
جنگ نرم ودشمن شناسی
📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی
🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی
@varjovi
@shohadayevarjovi
راهبردها و تاکتیک های ضد انقلاب در انتخابات ۸ تیر چیست؟
راهبردها:
۱.ناکارآمد و بی تاثیر نشان دادن رای مردم؛
۲.مشروعیت زدایی از نظام و براندازی نرم
۳.نا امن سازی کشور؛ "باهدف به چالش کشیدن امنیت و قدرت جمهوری اسلامی ایران"
تاکتیک ها:
۱.عملیات روانی رسانه ای جهت کاهش مشارکت
۲.طراحی عملیات های رسانه ای به منظور حمایت از کاندیداهای غیر انقلابی
۳.برچسب زنی و تخریب کاندیداهای انقلابی
۴.عصبی کردن مردم جهت جلوگیری از ایجاد وحدت ملی
۵.بسیج ظرفیت ها و امکانات خود به منظور حمایت از کاندیداهای مد نظر
۶. ایجاد دو قطبی های کاذب
حیدر بردبار
🌍 پرسمان سیاسی
👈 پاسخ های کوتاه به مهمترین پرسش های سیاسی روز
┏━━ °•🖌•°-----------━━┓
┗━━ °•🖌•°-----------━━┛
📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی
🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی
@varjovi
@shohadayevarjovi
✅ چه کسی رئیس جمهور ایران را انتخاب میکند⁉️
☑️ یقینا دشمن و امریکا انتخاب نمیکنند، وگرنه برخی را انتخاب نمیکردند،
🌸رهبری هم انتخاب نمیکند وگرنه برخیها انتخاب نمیشدند،
☑️ دولتها هم انتخاب نمیکنند
به این دلیل که👇
◀️ از صندوق خاتمی بود که احمدینژاد بیرون آمد❗️
◀️ از صندوق احمدینژاد بود که روحانی بیرون آمد❗️
◀️ از صندوق روحانی بود که رئیسی بیرون آمد❗️
☑️ به همان علت و نشانههای بالا، تقلب هم نمیشود وگرنه رقیبشان پیروز نمیشد.
👌نتیجه اینکه نمایندگان و رئیس جمهور را فقط مردم انتخاب میکنند، چه چپ و چه راست، چه درست و چه نادرست، چه با درصد بالا یا پایین❗️
👌حال که چنین امکان و حقی برای مردم فراهم است، پس باید با آگاهی و بصیرت، با شور و شعور، با درس و عبرت از گذشته، در انتخابات شرکت کنند.
✅ آیا رئیس جمهوری انتخاب کنند که کل مملکت بخوابد❗️و یا رئیس جمهوری که تمام چرخ های مملکت بچرخد⁉️
🌸تحفه ای از نماز جمعه بسطام، حاج آقا رضوی
#انتخابات
🆔 منبع/ صبح امید
📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی
🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی
@varjovi
@shohadayevarjovi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥همستر، از راه نرسیده، ۱۸ قربانی گرفت!
زارعپور وزیر ارتباطات:
🔹همستر بازی جدیدی است که پشت آن چیزی نیست، مردم به آن دل نبندند.
🇮🇷 کانال اساتید انقلابی و نخبگان علمی
📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی
🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی
@varjovi
@shohadayevarjovi
046-baghare-ar-parhizkar.mp3
992K
4_213466574760182147.MP3
893.1K
🥀⃟🍃
#ترتیل_وترجمه🌷
#صفحه_46 سوره مبارکه
#بقره
#سوره_2
#جزء_3
قاری: #پرهیزکار
الّلهُـمَّـ؏جـِّللِوَلیِّـڪَ الفــَرَج
منبع/ در محضر قرآن و اهل بیت علیهم السلام
📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی
🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی
@varjovi
@shohadayevarjovi
🥀⃟🍃
#متن_ترجمه🌷
#صفحه_46 سوره مبارکه
#بقره
#سوره_2
#جزء_3
الّلهُـمَّـ؏جـِّللِوَلیِّـڪَ الفــَرَج
منبع/ در محضر قرآن و اهل بیت علیهم السلام
📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی
🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی
@varjovi
@shohadayevarjovi
2932090.mp3
2.27M
🥀⃟🍃
#صوت_ترجمه🌷
#صفحه_46 سوره مبارکه
#بقره
#سوره_2
#جزء_3
الّلهُـمَّـ؏جـِّللِوَلیِّـڪَ الفــَرَج
منبع/ در محضر قرآن و اهل بیت علیهم السلام
📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی
🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی
@varjovi
@shohadayevarjovi
🥀⃟🍃
#متن_تفسیر 🌷
#صفحه_46 سوره مبارکه
#بقره
#سوره_2
#جزء_3
الّلهُـمَّـ؏جـِّللِوَلیِّـڪَ الفــَرَج
منبع/ در محضر قرآن و اهل بیت علیهم السلام
📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی
🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی
@varjovi
@shohadayevarjovi
046-baghare-ta-1.mp3
5.61M
🥀⃟🍃
#صوت_تفسیر🌷
#صفحه_46 سوره مبارکه
#بقره بخش اول
#سوره_2
#جزء_3
مفسر: استاد قرائتی
الّلهُـمَّـ؏جـِّللِوَلیِّـڪَ الفــَرَج
منبع/ در محضر قرآن و اهل بیت علیهم السلام
📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی
🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی
@varjovi
@shohadayevarjovi
046-baghare-ta-2.mp3
5.35M
🥀⃟🍃
#صوت_تفسیر 🌷
#صفحه_46 سوره مبارکه
#بقره بخش دوم
#سوره_2
#جزء_3
مفسر: استاد قرائتی
الّلهُـمَّـ؏جـِّللِوَلیِّـڪَ الفــَرَج
منبع/ در محضر قرآن و اهل بیت علیهم السلام
📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی
🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی
@varjovi
@shohadayevarjovi
15.Hijr.94-96.mp3
1.93M
🔹سوره حجر سوره ۱۵ قرآن کریم
#تفسیر_صوتی_قرآن
استاد قرائتی
تفسیرنور
⚘تفسیر آیات ۹۶_۹۴ سوره حجر⚘
#الّلهُـمَّعَجِّــلْلِوَلِیِّکَـــالْفَـــرَج
#کانالعطرظهورمولا
📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی
🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی
@varjovi
@shohadayevarjovi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🕋 روز سهشنبه را با تلاوت فرازهایی بسیار زیبا از سوره های قرآن کریم با تصاویر مربوطه و دیدنی با صدای مرحوم عبدالباسط عبدالصمد آغاز و به ارواح مطهر ائمه بقیع عليهم السلام تقدیم می نمائیم .
#قرآن_کریم
#آرامش_باقرآن
#قرآن_مسیری_بسوی_نور
منبع/ قرآن مسیری بسوی نور
📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی
🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی
@varjovi
@shohadayevarjovi