Shrimp
انقدری خوشگله نمیدونم چی بگم
یلدا یلدا هرچی باشه مطمئنم انگشت کوچیکه نقاشیات نمیشه
Shrimp
یلدا یلدا هرچی باشه مطمئنم انگشت کوچیکه نقاشیات نمیشه
حرفتو خیلییی نشنیده میگیرم
https://eitaa.com/shrimppp2/275 الان پیشته که عکسشو بدی؟😭و یه سوال، دونه ای خریدی یا از اون باکساش؟
___
اره اتفاقا الان پیشمن
نه touch باکسی نداشت
یه باکسش بود فکر کنم ۴۰ و خورده یا ۱۰۰ خورده رنگ بود مثل این کیفا که توش دلار میذارن قاچاقی ببرن (ایشالا که متوجه بشین چی میگم)