Shrimp
یلدا یلدا هرچی باشه مطمئنم انگشت کوچیکه نقاشیات نمیشه
حرفتو خیلییی نشنیده میگیرم
https://eitaa.com/shrimppp2/275 الان پیشته که عکسشو بدی؟😭و یه سوال، دونه ای خریدی یا از اون باکساش؟
___
اره اتفاقا الان پیشمن
نه touch باکسی نداشت
یه باکسش بود فکر کنم ۴۰ و خورده یا ۱۰۰ خورده رنگ بود مثل این کیفا که توش دلار میذارن قاچاقی ببرن (ایشالا که متوجه بشین چی میگم)
https://eitaa.com/shrimppp2/295 از کجا خریدی(وایببخشید چقدر دارم سوال میپرس_)
___
این چه حرفیه😭
توی چهارباغ اصفهان البته نزدیک ورودیش میشه یه مغازه هست اسمش نگارستانه از اونجا گرفتم
https://eitaa.com/shrimppp2/302 مرسیییی،آخه من خودم همیشه از آبرنگ میگیرم تو فرشادیـه😭(یه شعبه دیگه هم داره نمیدونم کجا)دفرت هم از همون نگارستان گرفتی؟
___
نه دفترامو از اونجا نگرفتم