https://eitaa.com/shrimppp2/295 از کجا خریدی(وایببخشید چقدر دارم سوال میپرس_)
___
این چه حرفیه😭
توی چهارباغ اصفهان البته نزدیک ورودیش میشه یه مغازه هست اسمش نگارستانه از اونجا گرفتم
https://eitaa.com/shrimppp2/302 مرسیییی،آخه من خودم همیشه از آبرنگ میگیرم تو فرشادیـه😭(یه شعبه دیگه هم داره نمیدونم کجا)دفرت هم از همون نگارستان گرفتی؟
___
نه دفترامو از اونجا نگرفتم
اسکای بریزم یا گنشین؟ بعد توضیح میدی اسکای بازیش دقیقا چجوریه؟
___
گنشین بازی نکردم ببینم چه شکلیه اره توضیح میدم
https://eitaa.com/shrimppp2/306
متاسفانه هنوز همه جا کیفیت پرده است و به شدت پایینه پیشنهاد میکنم بزارید کیفیت بالاتر بیاد چون جزو ۲۵۰ فیلم imdb ام رفته بنظرم بخاطر سینماتوگرافی فیلمم شده بزارید کیفیت بالا بیاد
____
اینم حرفیه