♦️جاسوس ۵ هزار دلاری!
🔺اطلاعات جدید از «موسویمجد» جاسوسی که حزبالله مچش را گرفت
🔹«موسوی مجد» پیش از انقلاب و در سنین کودکی همراه با خانواده از ایران خارج شده و بزرگشده کشور سوریه است.
🔹وی در سوریه با برخی مستشاران ایرانی ارتباط میگیرد و به عنوان راننده مشغول بهکار میشود و در پوشش راننده اطلاعاتی که بهدست میآورد را به سرویس اطلاعاتی اسرائیل و آمریکا میفروخت.
🔹او در قبال این اطلاعات ماهانه ۵ هزار دلار از این سرویسها حقوق دریافت میکرد.
🔹برخلاف آنچه در برخی رسانهها گمانهزنی میشود، وی نظامی یا پاسدار نبوده و همچنین جزو نیروهای بسیجی که بصورت داوطلب عازم سوریه میشدند نیست.
🔹زمان دستگیری موسوی مجد ۲۶ ماه قبل بوده است و پرونده وی ارتباطی به ترور حاج قاسم سلیمانی ندارد.
🔹او توسط نیروهای حزبالله لبنان شناسایی و دستگیر و به ایران تحویل داده شد و از آن زمان در بازداشت به سر میبرد.
🔹حکم اعدام این جاسوس تایید شده و در زمان خود اجرا خواهد شد/ تسنیم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 #واکنش_خوب
🔻واکنش قالیباف به نطق رئیس سازمان تبلیغات اسلامی
🔹 نکات بهحقی را در گزارش خود اشاره کردید، اما غیر از ما و شما که مسئولیتی را پذیرفتیم، چه کسی باید این مشکلات را حل کند؟
🔹مسئول همه بایدها خود ما هستیم، بنابراین ما باید دست به دست هم دهیم و مشکلات را حل و فصل کنیم.
🔹امیدوارم با تعامل قوا مشکلات فرهنگی کشور حل شود.
🔳فرقههای دستساز انگلیس و ادامه فتنه در منطقه!
▪️بهائیت، وهابیت، صهیونیسم و اخوانیت همه فرقههایی بودند که در یک توالی و توسط یک دستگاه اطلاعاتی تاسیس شده و هنوز هم مدیریت میشوند. شکلگیری هر چهار فرقه، آن هم در آسیای غربی و تداوم فعالیت آنها نشان میدهد که آنها به یک قدرت سیاسی، اقتصادی و نظامی مهم وصل هستند. بدون شک انگلیسیها پشت این قضیه قرار داشته و هنوز هم وظیفه هماهنگی میان همه این طرفها را بر عهده دارند. در مورد این موضوع میتوانم ساعتها حرف بزنم و هزاران کلمه بنویسم، اما چند نکته را مطرح میکنم شاید مساله کمی برای شما حل شود:
1) رژیم سعودی از همان ابتدای تاسیس رژیم صهیونیستی هیچ مشکلی با آن نداشت و هیچ وقت وارد جنگ مستقیم با آن نشد؛ این مساله شاید کمی عجیب باشد، اما این یک واقعیت است که در همه چند دهه گذشته سران رژیم سعودی روابط تنگاتنگی با صهیونیستها داشته و صرفا آن را علنی نمیکردند.
در ادامه این مبحث، باید گفت طرح صلح عربی که در آن اشغالگری صهیونیستها بر سه چهارم سرزمین فلسطین به رسمیت شناخته میشد و طی آن قرار بود همه کشورهای عربی و حتی اسلامی! این رژیم را به رسمیت بشناسند هم توسط عبدالله بن عبدالعزیز شاه وقت سعودی پیشنهاد شد! وقتی این مساله توسط عبدالله سعودی مطرح شد، سران این رژیم فهمیدند که اگر کرانه باختری را هم شهرک بسازند و به اشغال خود در بیاورند، کسی حرفی نخواهد زد.
2) فلسطین اشغالی در سالهایی که در اشغال انگلیس بود، محل امنی برای بهائیها شد و سپس صهیونیستها به آنجا رفتند و شریکی چپاول کردند؛ حالا هم پس از گذشت دهها سال، شهر حیفا و برخی از شهرهای فلسطین محل حضور گروههای مختلف فرقه بهائیت است. زیارتگاه و اماکن مهم بهائیها در فلسطین اشغالی قرار دارد و گفته میشود دهها هزار بهائی در فلسطین زندگی میکنند و شهروند رژیم صهیونیستی هستند.
در این مورد یک نکته قابل توجه و عجیب است، در حالی که رژیم صهیونیستی در تلاش است تا مسلمانان را از همه جا براند، این مساله در مورد دروزیها و بهائیها صدق نمیکند. صهیونیستها حتی با مسیحیان در فلسطین هم مخالف هستند! امروزه بهائیها به بازوی جاسوسی برای رژیم صهیونیستی تبدیل شده و هنوز هم بزرگترین حامی رسانهای آنها، رسانههای مقیم در لندن هستند!
3) اخوانیها هیچ وقت با رژیم صهیونیستی مشکل نداشتهاند، اگر یادتان باشد در سال 2012 محمد مرسی اخوانی، هنگام معرفی سفیر مصر در تلآویو چگونه قربان صدقه شیمون پرز رئیس این رژیم رفت و از او به عنوان «دوست عزیز و بزرگوارم!» یاد کرد! این نامه در آن زمان باعث تعجب بسیار زیاد بسیاری از مردم مصر شد، شاید یکی از مهمترین عوامل سرنگونی مرسی، همین نامه فدایت شوم به شیمون پرز بود که صهیونیستها آن را منتشر کردند.
4) ترکیه اخوانی هم این روزها هیچ مشکلی با رژیم صهیونیستی ندارد، کاری به هارت و پورتهای اردوغان نداشته باشید، تراز تجاری ترکیه با رژیم صهیونیستی از تراز تجاری این رژیم با هر کشور اروپایی بیشتر است. تقریبا به شکل عجیبی ترکیهی اردوغان همکاری دفاعی، نظامی، امنیتی، سیاسی و اقتصادی با رژیم صهیونیستی دارد. حتی این روابط از روابطی که از دوره تانسو چیللر نخستوزیر وقت ترکیه شکل گرفت و او تا مدتها با افتخار از برقراری روابط با تلآویو صحبت میکرد، بیشتر شده است!!!
5) قطرِ اخوانی هم از زمان پدرِ امیر فعلی، روابط گسترده و عمیقی با رژیم صهیونیستی داشت و هنوز هم این روابط را دارد. قطر امروز هم این روابط را حفظ کرده و مقامات رژیم صهیونیستی نه تنها سفرهای مختلفی به این کشور کوچک دارند، بلکه حضوری پررنگ در رسانههای قطری داشته و دیدگاههای خود را از شبکه الجزیره همواره منتشر میکنند. همین نزدیکی قطریها به رژیم صهیونیستی باعث شد تا طرف اماراتی نیز تلاش کند به این رژیم نزدیک شود، چرا که به باور اماراتیها، قطریها با کمک لابی صهیونیستها در امریکا موفقیتهای بسیاری داشتهاند، چرا آنها نداشته باشند!
در پایان باید گفت که برخی از دوستان میگویند پس اختلافات میان قطر و ترکیه اخوانی با رژیم سعودی وهابی را چگونه میشود ارزیابی کرد! باید خدمت شما بگویم که این طرفها تا همین چند سال پیش با هم برادر و بسیار نزدیک بودند، اما قدرتطلبی و جاهطلبی سران ترکیه و رژیم سعودی باعث شده طرفین به اختلاف بر بخورند. هر دو داعیه رهبری اهل سنت را بر عهده دارند و هر دو نیز دنبال مقابله با ایران (بر اساس پیشنهاد طرف انگلیسی) هستند. در همه این سالها انگلیسیها تلاش بسیاری کردند تا آنها را با هم آشتی دهند – که جای گفتنش اینجا نیست – اما نشد!
هدایت شده از خبرگزاری فارس
آیتالله رئیسی: بنای دستگاه قضا برخورد بدون تبعیض، با فساد است
رئیس قوه قضائیه در جلسه شورای عالی قوه قضائیه:
🔹بنای دستگاه قضایی برخورد بدون تبعیض بافساد است.
🔹هیچ پرونده ای زیرمیز نداریم همه پرونده ها زیردست قضات و درحال رسیدگی است.
🔹شایعه سازی، دروغ پراکنی و تهمت زنی به افراد برای دادرسی عادلانه سم است و آن را مختل میکند.
🔹سوالاتی درخصوص تاخیر۴ساله اجرای قانون مالیات برخانه های خالی وجود دارد اما آشفته بازار فعلی بازارمسکن اقدام فوری و جدی از سوی دولت می طلبد.
🔹از قبل هم پیش بینی می شد اگر نقدینگی موجود در کشور به سمت تولید هدایت نشود در حوزه مسکن و ارز و طلا التهاب ایجاد خواهد کرد.
@Farsna
عبدی: با اعتراض خیابانی و "راهبندان" به هدف میرسیم!
عباس عبدی، از فعالان اصلاحطلب، به تازگی در یادداشتی که سایت اعتمادآنلاین آنرا منتشر کرده است، در اشاره به اعتراضات این روزها در آمریکا نوشت: «این روزها اتفاقاتی در کرمانشاه و به ویژه خوزستان رخ داده است که نشان میدهد درک درستی از کیفیت این ظرفیت خطرناک -اعتراضی- وجود ندارد و مدیران استانی به جای آنکه نگران اصل و ریشه این خطر باشند، نگران رخدادهای تشدیدکننده آن هستند. نکته بسیار جالب این است که چون چنین ظرفیتی برای ابراز نارضایتی وجود دارد، به صورت غریزی هر حادثه معمولی را نیز عاملی جهت نقض امنیت تلقی میکنند. البته از یک جهت درست فکر میکنند. مثل آن است که در انبار پنبههای آغشته به بنزین نگران زدن کوچکترین جرقه شویم که آن را به آتش خواهد کشید. ولی کیست که نداند جرقهها و بالاتر از آن دیر یا زود رخ میدهد.»
او همچنین تصریح میکند:
"مساله این است که آب و تامین آن برای ساکنان منطقهای گرم چون خوزستان یک مساله جزیی و عادی نیست؛ نه فقط برای آنان بلکه برای همه مردم آب و تامین آب شرب مساله حیاتی است. هیچ کس نمیپذیرد که در یک منطقه ثروتمند از نظر منابع طبیعی، وضعیت آبرسانی اسفبار باشد. اگر مدیران استان میتوانستند طی این دو هفته کار را به سرانجام برسانند و تا کنون انجام نداده بودند، به این معناست که آنان با عملکرد خودشان اعتراضات را مشروع و حتی ضروری کردهاند، چون معلوم شده است که فقط از طریق اعتراض و راهبندان و امثال آن است که مردم میتوانند به اهداف مشروع خود برسند."
*جالب است که عباس عبدی و دوستان او در تغییر ایدئولوژی سیاسی خود به جایی رسیدهاند که راه رسیدن مردم به اهداف مشروعشان را به جای "صندوق رأی"؛ راهبندان و اعتراض خیابانی معرفی میکنند!
در این رابطه و در وهله اول بدانیم که عبدی اگر راست میگوید و دلسوز رخدادهایی مثل غیزانیه بوده؛ باید در روزهایی که به "قالیباف" میتاخت و او و کارنامه جهادیاش را از سبد انتخاب مردم خارج میکرد؛ به فکر چنین روزهایی میبود...
به سخن دیگر اینکه امروز موسم عذرخواهی عبدی و دوستان اوست نه روزگار مدعی شدن آنها.
چه اینکه آنها میدانستند مشکل کشور ناکارآمدی است اما عمداً و در دو انتخابات از گزینه کارآمد حمایت نکردند و بلکه تندترین حملات را هم به او رواداری کردند.
در گام بعد باید دانست که هر نیروی سیاسی که قصد داشته باشد به بهانه یک دستمال، قیصریه را به آتش بکشد و ب بهانه هر ضعفی از "خشونت مشروع"! سخن بگوید؛ فیالواقع در حال بازی در زمین دشمن است.
و دو دیگر اینکه اساساً "خشونت در خیابان" حتی در ولنگارترین نظامات سیاسی در جهان هم گزینهای عقلانی شمرده نمیشود و در ظاهر مشخص نیست چرا عبدی و دوستانش طی ماههای اخیر بصورتی کاملا روادارانه درباره آن صحبت میکنند؟!
آیا آنها نمیدانند که در انتهای رواداری خشونت چیزی جز ریخته شدن خون نخواهد بود؟ پاسخ این است که میدانند و برای همین امثال محسن رنانی و عباس آخوندی از چیزی با مضمون "خونریزی" حرف میزنند!
پس مشخص است که آنها در این خونریزی منافعی را میجویند که اقدام به توصیه آن میکنند و مشروع جلوهاش میدهند.
از وظایف خواص در موقعیت خطیر کنونی آنست که ضمن تأکید بر راه حل "صندوق رأی"؛ بر این نکته پافشاری کنند که با سیاست خیابانی و تکرار راهبندان غیزانیه نه تنها مشکلی حل نخواهد شد بلکه امنیت مردم بعنوان لازمه اصلی حل مشکلات نیز خدشهدار میشود.
عبدی به تازگی اظهاراتی مبنی بر "تقدیس خشونت" و "آرزوی بدتر شدن اوضاع" نیز داشته است.
منبع؛مشرق
هدایت شده از تحلیل سیاسی
بصيرت؛ تاكتيك جديد آمريكا براي ناامنسازي عراق؛ داعش و القاعده زير يك سقف!/ فعاليت مجدد بقاياي داعش در عراق دستكم طي هشتماه گذشته با توجه به حمايت ويژه آمريكا بروز معناداري داشته است/ از آنجا كه كاخ سفيد يكي از مهمترين ابزار اقناع افكار عمومي و سياسيون عراقي در جهت توجيه لزوم ماندن در اين كشور را «راهبرد ناامنسازي» ميداند، در جمعبندي جديد خود به اين نتيجه رسيده است كه با وجود برخي اختلافات ميان داعش و القاعده، با ايجاد بستر همكاري ميان آنان از حداكثر ظرفيت تروريستهاي تكفيري در عراق استفاده كند/ ضروري است دولت عراق با توجه بيشتر به «الحشد الشعبي» به عنوان زبدهترين نيروي مقابله با تروريسم در اين كشور از روند قدرتگيري داعش جلوگيري كند/نورنيوز
معلمی:
6⃣1⃣شرح #بیانیه_گام_دوم
🚨 به عنوان نمونه تغییر خوراک مردم یک جامعه، یکی از کارآمدترین شگردهای دشمن برای تغییر ارزشهای جامعه و آغاز فروپاشی نظام سیاسی یک حکومت است!
⏪ در مصاحبه ای از آقای میخائیل گورباچف رئیس جمهور اتحاد جماهیر شوروی سابق پرسیده می شود که چگونه اتحاد جماهیر شوروی با آن عظمت و قدرت و وسعت دچار فروپاشی شد؟ او در جواب با ناراحتی می گوید: همه چیز از روزی شروع شد که پای رستوران مک دونالد آمریکایی به کشور ما باز شد! هنگامی که صف طولانی جوانانمان را در مسکو مقابل مک دونالد دیدم فهمیدم که همه چیز از دست می رود!
✅جالب است که بدانیم امیرالمومنین علیه السلام ۱۴۰۰ سال پیش از گورباچف کمونیست می فرمایند:" امت رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم خوار و ذلیل نخواهد شد مگر در روزگاری که غذای بیگانگان را بخورد و لباس بیگانگان را بپوشد!"
⏪ وقتی ذائقه جامعه در نوع غذایش آمریکایی شد ، کم کم سبک غذاخوردنش هم تغییر می کند. امروزه خیلی از خانواده ها رفتن به رستوران را حداقل یک وعده در هفته جزء ضروریات زندگی و نشانه ترقی و کلاس می دانند. خب! در رستوران چه اتفاقی می افتد. شما و همسر محجبه و دختر و پسر متدینتان دور یک میز می نشینید، کنارتان چند خانم بی حجاب دور همند، آن طرف تر خانواده ای همراه با سگشان حضور دارند... موزیک ملایمی از بلندگوهای سالن پخش می شود، جوانک هایی که در رستوران کار می کنند، برای جلب مشتری از نمادهای غربی مانند کراوات یا پاپیون در پوشش خود استفاده کرده اند، تبلیغات رستوران به حروف انگلیسی و المانهای غربی طراحی شده اند و ....
⏪ کم کم سبک گذران اوقات فراغت و تفریح تغییر می کند. امروزه اگر ناراحت نشوید خیلی از متدینین هم از وحشیانه ترین رفتارها به عنوان تفریح استقبال می کنند و لذت می برند! در شهربازیهای مدرن چه اتفاقی می افتد؟ قطار وحشت، گیوتین و ... افراد را با حرکات تند و بی هوا به وحشتی عجیب می رسانند و....
🚫تغییر ذائقه آرام آرام جمع زیادی از افراد را خواهان توسعه زندگی غربی در سایر ابعاد اجتماعی می کند. پوشش، سبک ازدواج و طلاق، مسابقه تجملات و ... نهایتا کار را به جایی می رساند که مردم در انتخاب کارگزاران کشور، کسانی را می پسندند که این مطالبه را در شعارهای خود دامن بزنند یا ضدیت با این سبک زندگی را به رقیب نسبت بدهند
حمید حمیدی:
🔵زباله هایی که با امواج انقلابی بیرون ریخته می شوند..
🔰رهبر معظم انقلاب اسلامی سال گذشته در دیدار با رییس و مسولین قوه قضاییه بابیان ضروری بودن تحول در قوه قضاییه فرموده بودند: "تحول به معنای استفاده از شیوههای کارآمدتر و مؤثرتر و بهینه شدن شیوههای قبلی و همچنین رفع نقصها، خلأها و اشکالات گذشته است." از جمله اشکالات ونقص های قوه قضاییه در دوره گذشته حضور افراد فاسدی چون اکبر طبری در بدنه قوه قضاییه و عدم شفاف سازی حسابهای قوه قضاییه برای عموم مردم و وجود نقصهایی در ساختار این قوه بود.
🔺#آیت_الله_رییسی نشان داد که بشدت پایبند تحول در قوه قضاییه ورفع اشکالات ونقص های آن است. اقدامات وی در این مدت یکسال وچندماهه ریاست بر قوه قضاییه این مسئله را ثابت میکند اقداماتی چون؛
🔷شفافیت مالی در قوه قضاییه و تقلیل حسابهای این قوه از۶۳حساب به پنج حساب وارائه گزارش این حسابها به مردم بصورت صریح وشفاف
🔷جلوگیری از تعطیلی بسیاری از واحدهای تولیدی ورفع بحران های کارگری که از جمله مهمترین این بحرانهای کارگری می توان به بحران کارگری مربوط به کارخانه کشت و صنعت نیشکر هفتتپه اشاره کرد که با درایت رییس قوه قضاییه وتشکیل دادگاه اسدبیگی مدیر عامل فاسد کشت وصنعت هفت تپه در حال حل شدن است
🔷بازپس گیری صدهاهزار هکتار اراضی ملی از زمین خواران
🔷مبارزه با فساد دانه درشتها وآقازاده های فاسدی چون برادر رییس جمهور وبرادر معاون اول وی ودختر وزیر وداماد وزیر..
🔷بازنگری در وضعیت زندانیهای کشور و ایجاد حکم های جایگزین زندان
🔷برکناری بسیاری از قضات وکارکنان فاسد قوه قضاییه و مهمتر از آن برخورد با کارکنان فاسد این دستگاه ازجمله اکبر طبری که دیروز اولین جلسه محاکمه وی انجام شد. مجموع این اقدامات خصوصا آغاز مبارزه بافساد از درون قوه قضاییه باعث ایجاد اعتماد وامیدواری در بین مردم نسبت به دستگاه عدلیه کشور گردیده است.
🔰امید است قوه مقننه نیز با تبعیت ازقوه قضاییه با آغاز مبارزه با فساد ازدرون و رد اعتبار نامه نمایندگان معلوم الحالی چون تاجگردون و تصویب قانون شفاییت آرا نمایندگان، همانطور کهوعده داده تحول را از درون خانه ملت آغاز کند تا همانگونه که رهبرمعظم انقلاب فرمودند: مجلس را در جایگاه شایسته خود بنشانند. امروز قرار است اعتبار نامه تاجگردون بوسیله هیئت رییسه مجلس تعیین تکلیف شود منتظر بیرون ریختن زباله های مجلس بایک موج انقلابی از سوی هیئت رییسه مجلس هستیم.
رهبر معظم انقلاب در #بیانیه_گام_دوم_انقلاب:
🎧 عدالت و مبارزه با فساد لازم و ملزوم یکدیگر هستند
🔺وسوسه مال و مقام و ریاست حتی در حکومت امیرالمومنین (ع) کسانی را لغزاند.. پس خطر این تهدید در جمهوری اسلامی هم بعید نیست..
❌ همه باید بدانند که طهارت اقتصادی شرط مشروعیت همه مقامات جمهوری اسلامی است..👆👆
چطور سیاهی ها را فریاد کنیم؟
🖌 #محسن_مهدیان
🔻 در چند ده روز گذشته جامعه رسانه ای ما درگیر با چند موضوع تلخ بوده است. از رومینا تا آسیه پناهی تا غیزانیه تا عمران محمدی و این روزها هم طبری و ...
🔻سوال خیلی ها اینست که چطور به این موضوعات بپردازیم که مطالبه ما مورد سواستفاده ضدانقلاب قرار نگیرد.
🔹پاسخ اول و کلیدی اینست که مطالبه این موضوعات اولا باید در دست انقلابی ها باشد. هیچ سیاهی نباید سفیدنمایی شود. هیچ تلخی را نمی شود مزه کرد و به ناخوشی اش بی اعتنا بود. ظلم در هر اندازه ای در جمهوری اسلامی قباحت ایدئولوژیک دارد نه صرفا نگرانی بابت کارآمدی. انقلاب اسلامی شکل گرفت تا بساط ظلم برچیده شود. غصه عمیق مولا از ماجرای خلخال و زن یهودی، قصه باشد یا افسانه، مبنای دینی و منطقی در حکومت دینی دارد. بیرق مطالبه ایندست مسائل نیز باید دست انقلابی ها باشد. باید فریاد کنند؛ آنهم به صدای بلند.
🔹با این توضیح چه کنیم که مطالبه ما دستاویز ضدانقلاب نشود؟ چه کنیم پازل ضدانقلاب را کامل نکنیم؟ بالاخره ضدانقلاب لاشخور وار نشسته و مترصد است ظلم را امری دامنگیر در انقلاب نشان دهد.
🔻سوال اینست که چه کنیم تا دچار خطای تحلیل و خطای مطالبه نشویم؟
🔹خلاصه و روان و ساده بگویم؛ به اثر رفتارمان در مخاطب توجه کنیم. اگر اثر رفتار ما این شد که مخاطب احساس کرد سیاهی سراسری است یعنی به خطا رفتیم. اگر حس کرد گرفتار بن بستیم دچار اشتباه شدیم. اگر ناامید از آینده شد یعنی به هدف نزدیم.
🔹اگر سوال کرد پس فرق ما با طاغوت و دیگر حکومت های مستبد چیست یعنی مصداق را تعمیم به ساختار دادیم؛ فرد خطاکار را به خطای نظام ارتقا دادیم و فساد مصداق را تبدیل به فساد سیستمی کردیم. نقد و مطالبه ما چه در ساحت ادبیات و چه بیان مشکل یک تفاوت جدی با ضدانقلاب دارد و آن اثرش بر مخاطب است.
🔹ایجابی بحث کنیم. جوان انقلابی وقتی ظلمی را پی گیری می کند در نهایت مخاطب باید حس "حرکت" کند. حس اینکه در حال شدنیم. در حال اصلاحیم. مطالبه باید مخاطب را به حرکت برای اصلاح وادار کند نه نشستن و ناامیدی.
🔹خیلی وقت ها نقدها، ولو نقد دولت و قدرت نتیجه اش می شود قهر مردم از صندوق. اگر نقد کردیم و آنوقت مردم را برای تغییر وضع موجود پای صندوق آوردیم، هنرست واگرنه همان می کنیم که زمین بازی رقیب بدذات است. چنان مطالبه و نقد کنیم که انتخاب مردم تغییر کند نه با هر نوع انتخابی خداحافظی کنند. در مکتب امام و به حکم مردمسالاری، رای سبز و بنفش و سیاه از بی رایی بهترست.
✅ #خلاصه؛ نقد کردن تمام حیثیت نظام، نه لازم بلکه واجب است، اما نتیجه اش باید امید به اصلاح باشد...همین ملاحظه سبک و ادبیات و روش نقد را تعیین می کند.
هدایت شده از جهادتبیینی
🏴شب شهادت امام صادق/۲
💠رهبرانقلاب
‼️دو هدف جهاد اصلی امام صادق یک تبیین و جلوگیری از تحریف اسلام و دیگری تشکیل حکومت اسلامی بود! ۶۷/۳/۱۹
‼️بعضی خیال میکنند که امام صادق به سیاست کاری نداشت، علیه دستگاه فعالیتی نمیکرد، در صدد ایجاد حکومت الهی و علوی نبود، این خطاست؛ که متأسفانه مشاهده میشود که، با اینکه این قضیه بارها گفته شده، باز گوشه و کنار کسانی پیدا میشوند که در نوشتهها و گفتههای خودشان، توجه به این نکته نمیکنند که امام صادق ماهیت مبارزهاش یک ماهیت سیاسی بود، کار فرهنگی او هم کار سیاسی بود، وقتی امام صادق میگوید من امامم، امام یعنی چه؟ امام یعنی حاکم جامعه، امام یعنی رئیس جامعه، یعنی من همان کسی هستم که این خلیفهی غاصب بی دین، جای مرا گرفته. خب این حرف آیا یک حرف سیاسی است یا یک حرف فرهنگی است!؟ ۶۸/۳/۱۲
#نشربامنبع
@Jahade_tabeini