به طرز عجیبی دارم اینو میگم. آخه معمولا از این مدل سبک خوشم نمیومد. ولی اینو خیلی خوشم اومد.
چون ارتاستایل اتکتایتان هم تقریبا مثل اینه. ولی من با سبک اتک اصلا حال نمیکنم. ولی اینو خیلی خوشم اومد.
Sick mind.
چه مرد خشنه کیوَتی شد.😔 #Art
حالا ارت استایل خودم درحالی که از سبک اتک خوشم نمیاد: