https://eitaa.com/sickmind2/2332 :::
آره داداش. "مونونوکه شبحی در باران". البته خودم کامل ندیدم هی زدم جلو.
-
جان؟ در جواب به کدوم پیامم؟
-
خودم که فعلا اینطور فکر نمیکنم.😔🌹
-
چی؟ درهرصورت لطف داری، گل.😔🌹
-
گفتم.
-
😂😂😂
-
https://eitaa.com/sickmind2/2401 :::
الان واضحشو میفرستم.
Sick mind.
https://eitaa.com/sickmind2/2289 ::: عشقی داداش. تهش یَک سمی شد که همون بهتر پاک شد.😂 - https://ei
سایته چقدر اسکله
این سه تا پیاما به پایین، مال دیشبن. (چون این لینکایی که ممبرا فرستادن مربوط به فعالیت های دیشب منه.)
ولی سایت زده ۴ روز پیش.😐
Sick mind.
اینه.
ترجمه:
-من اگه سنگ بودم بازم از من متنفر بودی؟
-منظورت چیه؟ من هیچوقت از تو خوشم نمیاد.
-...