Sick mind.
یکی اسم انیمه رو میدونه بگه توی اینجا: https://abzarek.ir/service-p/msg/4316448
و اون مَرد با ابهتی که بعد این پسره میاد توی ویدیو، برادرشه
و من برای دیدن سکانس های هارالد، (برادر خشنه) با کانوت (برادر دخترونههه) لحظه شماری میکنم.
شاخه های سناریوش هی عوض میشه و من عاشق این سناریوهام.
اونایی که فقط راجب یک موضوع نیست.
این داستانش طوریه که یهو یچیزیو میفهمی توی داستان و این چیزه یه داستان دیگه پیشرو داره.
خوشحالم که این انیمه رو انقدر رندوم ازش یه ویدیو پیدا کردم و بعدم بعد از چندماه پیدا کردنه اون ویدیوی رندوم و ذخیره کردنش، تصمیم به دیدنش کردم و اسمشو از رفیقم پرسیدم و اسمشو بهم گفت و دیدمش.