588.3K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اگر صحبتی دارید سنگ صبور هستم.:
https://abzarek.ir/service-p/msg/4316448
Sick mind.
یکی اسم انیمه رو میدونه بگه توی اینجا: https://abzarek.ir/service-p/msg/4316448
من چقدر احمقم.
این یارو یکیه. قبل و بعدِ شخصیت کانوت. من فکر میکردم بعدیه داداش بزرگش هارولده و چون از حس و وایب و ظاهرش خوشم اومد دو فصل انیمهشو دیدم و فقط ۳ دقیقه اونم از زمان پیری و خرفتیِ هارولد سکانس داشت.
و الان که فهمیدم این انسانی که وایب باحالی بهم میداد کانوته دیگه وایب باحالی بهم نمیده چون از کانوت از اول خوشم نمیومد.
ولی انیمهی باحال و غیریابل پیشبینی ای هست. اما من خیلی ضدحال خوردم سر این قضیه و قضایای دیگر. و نمیتونمم اسپویلش کنم.