588.3K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اگر صحبتی دارید سنگ صبور هستم.:
https://abzarek.ir/service-p/msg/4316448
Sick mind.
یکی اسم انیمه رو میدونه بگه توی اینجا: https://abzarek.ir/service-p/msg/4316448
من چقدر احمقم.
این یارو یکیه. قبل و بعدِ شخصیت کانوت. من فکر میکردم بعدیه داداش بزرگش هارولده و چون از حس و وایب و ظاهرش خوشم اومد دو فصل انیمهشو دیدم و فقط ۳ دقیقه اونم از زمان پیری و خرفتیِ هارولد سکانس داشت.
و الان که فهمیدم این انسانی که وایب باحالی بهم میداد کانوته دیگه وایب باحالی بهم نمیده چون از کانوت از اول خوشم نمیومد.
ولی انیمهی باحال و غیریابل پیشبینی ای هست. اما من خیلی ضدحال خوردم سر این قضیه و قضایای دیگر. و نمیتونمم اسپویلش کنم.
و قیافهی همشون هم بجز کانوت، توی فصل دو خیلی خیلی بدریخت و قواره شد. اصلا حال به هم زن. دوباره نمیبینمش. چقدر مثلا خوشم اومده بود.
Sick mind.
یکی اسم انیمه رو میدونه بگه توی اینجا: https://abzarek.ir/service-p/msg/4316448
کانوته احمقه بدردنخور.
Sick mind.
اولین تقدیمی کانال تقدیم میکند. تقدیمی از این قراره که، ۱.شما این پیام رو داخل کانالتون فور میکنید.
تا قبل از فردا ظهر فرصت فرستادن اوسی هست.