📝«نوشتن
یک عادت خوبِ ،
اگه از من بپرسی میگم:
یک تکنیک عالی؛
برای اینکه ذهنت رو از چالش هایی که اذیتت میکنه تهی و خالی کنی ،
اون مسائلی که نمیشه گفت
اونایی که روی دل سنگینی میکنه
بنویسشون ،بنویس
هم چیز رو نمیشه گفت
یا اگه بگی شاید مخاطب اون درک کافی رو نداشته باشه،
اما وقتی مینویسی انگاری تویی و خدا که
دارید با هم گپ میزنید ❤️🩹
آره ، نامه بنویس برای خدا با امضا و تاریخ
بعد از یک مدت کوتاه ،
میبینی خدا چجوری به ذهنت آرامش داده
و اون چالشِ آزار دهنده که اذیتت میکرد برطرف شده
خلاصه که بنویسید؛
از دل برای خدا
مطمئن باشید
زودتر از هر کسی میخونه
و جوابتون رو با پیکِ آرامش
میفرسته .🙂
" از سکوت |
هدایت شده از محبین
محفل محبین..pdf
حجم:
6.5M
سلام و رحمت🌱
این pdf گلچینِ 300 محفل با موضوعات روز جامعه جهت بیشتر شدن اندوخته های شما در مسائل دینی،معنوی، سیاسی و اعتقادی در 9 فصل با عنوان های زیر جمع آوری شده است:
فصل اول؛عبادت و ارتباط با خدا
فصل دوم؛مشکلات روانی-وابستگی و احساسات
فصل سوم؛اخلاق-شخصیت و رشد فردی
فصل چهارم؛زندگی اجتماعی-رفتار با دیگران
فصل پنجم؛اهل بیت و محبت اباعبدالله
فصل ششم؛رویداد ها و مناسبت ها
فصل هفتم؛ازدواج-رابطه با جنس مخالف و خانواده
فصل هشتم؛توبه-گناه و بازگشت به خدا
فصل نهم؛تجربه ها و انگیزه های معنوی خاص
مطمئنم با این محافل پنجره جدیدی
رو در زندگی باز خواهید کرد.
تمام تلاش هایی که برای جمع آوری این مطالب شده با نشر هرچه بیشتر آن جبران میشود در نشر این کار خیر سهیم باشید
#فور_واجب
#کتاب_محافل_محبین
هر گونه استفاده بدون ذکر منبع
مشکل شرعی و پیگرد قانونی دارد.
https://eitaa.com/joinchat/646971555C4afc13efcd
@BIKALAM_NAVAElectro Music.mp3
زمان:
حجم:
16.7M
نآمه ای به خُدآ
از شرِ تمامِ دل گرفتگی ها دل رنجاندن ها،زبانِ بد، حالِ بد...
به شما
[ پناه میبرم]
[پناه میبرم]
[پناه میبرم]
سُـڪوت
مگه نه اینکه جواب سلام واجبه
پس وقتی به ائمه اطهار علیهمالسلام
سلام و درود میفرستیم
اونها نیز به ما سلام و درود میفرستند
چی بهتر از این درود ؟!
ــــــ قرار ما هر روز صبح ،یا ظهر یا بعد از نماز های واجب ، سلام به ائمه اطهار 😊
#برنامه_عملیاتی
«دستورالعمل خودسازی امام»
۳) زیاد صحبت نکنید،و دعا ها را زیاد بخوانید ؛ بخصوص دعای روز سه شنبه را.
#برنامه_عملیاتی
#دستورـــالعملـــخودسازی
سُـڪوت
«دستورالعمل خودسازی امام» ۳) زیاد صحبت نکنید،و دعا ها را زیاد بخوانید ؛ بخصوص دعای روز سه شنبه را.
دعای روز سهشنبه
به نام خدا که رحمتش بسیار و مهربانی اش همیشگی است
الْحَمْدُ للهِ وَ الْحَمْدُ حَقُّهُ کَمَا یَسْتَحِقُّهُ حَمْدا کَثِیرا وَ أَعُوذُ بِهِ مِنْ شَرِّ نَفْسِی إِنَّ النَّفْسَ لَأَمَّارَةٌ بِالسُّوءِ اِلّا مَا رَحِمَ رَبِّی وَ أَعُوذُ بِهِ مِنْ شَرِّ الشَّیْطَانِ الَّذِی یَزِیدُنِی ذَنْبا إِلَی ذَنْبِی وَ أَحْتَرِزُ بِهِ مِنْ کُلِّ جَبَّارٍ فَاجِرٍ وَ سُلْطَانٍ جَائِرٍ وَ عَدُوٍّ قَاهِرٍ اللهُمَّ اجْعَلْنِی مِنْ جُنْدِکَ فَإِنَّ جُنْدَکَ هُمُ الْغَالِبُونَ وَ اجْعَلْنِی مِنْ حِزْبِکَ فَإِنَّ حِزْبَکَ هُمُ الْمُفْلِحُونَ.
ستایش خداراست و سپاس برازنده او آنچنانکه شایسته حضرت اوست، ستایشی بسیار و به او پناه میبرم از شر نفسم چه نفس همانا به زشتی بسیار فرمان میدهد جز آنکه پروردگارم رحم کند، و به خدا پناه میبرم از گزند شیطانی که گناه بر گناهم میافزاید، و به قدرت او از هر گردنکش نابکار و پادشاه ستمکار و دشمن قهّار، دوری میجویم، خدایا مرا از سپاهیانت قرار ده، چرا که همانا تنها سپاه تو پیروز است، و مرا از حزب خود قرار ده که تنها حزب تو رستگار است
وَ اجْعَلْنِی مِنْ أَوْلِیَائِکَ فَإِنَّ أَوْلِیَاءَکَ لا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَ لا هُمْ یَحْزَنُونَ اللهُمَّ أَصْلِحْ لِی دِینِی فَإِنَّهُ عِصْمَةُ أَمْرِی وَ أَصْلِحْ لِی آخِرَتِی فَإِنَّهَا دَارُ مَقَرِّی وَ إِلَیْهَا مِنْ مُجَاوَرَةِ اللِّئَامِ مَفَرِّی وَ اجْعَلِ الْحَیَاةَ زِیَادَةً لِی فِی کُلِّ خَیْرٍ وَ الْوَفَاةَ رَاحَةً لِی مِنْ کُلِّ شَرٍ اللهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ خَاتَمِ النَّبِیِّینَ.
و هم از دوستانت قرارم ده که بر دوستانت ترسی نیست و اندوهگین نمیشوند، خدایا دینم را برایم سامان ده که آن وسیله در امان بودن و دوری من از گناه است و آخرتم را آباد ساز که آنجا خانه پایدار من و گریزگاهم از همسایگی دونصفتان است و زندگی را برایم زمینه افزونی در هر خیر و مرگم را برایم آرامش از هر گزندی قرار ده، بار خدایا بر محمّد خاتم پیامبران
وَ تَمَامِ عِدَّةِ الْمُرْسَلِینَ وَ عَلَی آلِهِ الطَّیِّبِینَ الطَّاهِرِینَ وَ أَصْحَابِهِ الْمُنْتَجَبِینَ وَ هَبْ لِی فِی الثُّلَثَاءِ ثَلاثا لا تَدَعْ لِی ذَنْبا اِلّا غَفَرْتَهُ وَ لا غَمّا اِلّا أَذْهَبْتَهُ وَ لا عَدُوّا اِلّا دَفَعْتَهُ بِبِسْمِ اللهِ خَیْرِ الْأَسْمَاءِ بِسْمِ اللهِ رَبِّ الْأَرْضِ وَ السَّمَاءِ أَسْتَدْفِعُ کُلَّ مَکْرُوهٍ أَوَّلُهُ سَخَطُهُ وَ أَسْتَجْلِبُ کُلَّ مَحْبُوبٍ أَوَّلُهُ رِضَاهُ فَاخْتِمْ لِی مِنْکَ بِالْغُفْرَانِ یَا وَلِیَّ الْإِحْسَانِ
و کامل کننده شمار رسولان و بر خاندان پاک و پاکیزه او و بر یاران برگزیدهاش درود فرست و در روز سه شنبه سه حاجتم را روا کن:گناهی برایم مگذار جز آنکه بیامرزی و نه اندوهی جز آنکه را برطرف سازی و نه دشمنی جز آنکه دور گردانی، به نام خدا که بهترین نامهاست، به نام خدا پروردگار زمین و آسمان، دوری هر ناخوشایندی را که ابتدایش خشم خداست، و نیل به هر محبوبی را که آغازش رضای اوست خواستارم، پس از سوی خود سرانجام را به آمرزش پایان دهای سرچشمه نیکی.