ازخواب خستهام
به چیزی بیشتر از خواب نیاز دارم
چیزی شبیه بیهوشی،
برای زمان طولانی
شاید هم از بیداری خستهام
از این که بخوابم
و تهش بیداری باشد
کاش میشد سه سال یا شش سال
یا نُه سال خوابید
و بعد بیدار شد
نشد هم، نشد.
_عباسمعروفی
🌿|@sin_mousavi
«در زندگی ام سختیهایی را تحمل کردم که پیش از واقعه گمان نداشتم بتوانم؛ حتى بعدها باور نکردم که در آن ماجرا تاب آوردم؛ انسان خودش را
نمیشناسد،
خصوصا قدرتهایش را . . »
_📚نباید میماندیم
🌿|@sin_mousavi