٬خَلْوَت
من باید ميرفتم .
برخی از ما فکر میکنیم
دوام آوردن قوی ترمان میکند؛
اما گاهی قدرت، در رهاکردن است.🕊
@sin_mousavi🌿II. Adagio Sol Gabetta.mp3
زمان:
حجم:
7.3M
غم بر سر غم ریخته آنجا که منم
دل بر سر دل ریخته آنجا که تویی .
_رهیمعیری
هرچه بیشتر خودت را باچیزهایی که
برای تو نیست سرگرم کنی،
آنچه که برای توست را بیشتر به تعویق می اندازی !
'@sin_mousavi🌿'
وقتی میگم هیچکس، یعنی دقیقاً هیچکس.
روزای زیادی باید بگذره تا آدم قانع بشه فقط خودش هست و خودش.
تا باورش بشه از بقیه ،
جز یه اسم و چند تا خاطره ی کوچیک چیزی براش نمیمونه.
بیست سال
چهل سال
هفتاد سال زندگی، فقط برای تلمبار کردن اسم روی اسمه.
برای جایگزین کردن خاطره جای خاطره. اما حاصل جمع همشون صفره.
یه روز میشینی عمرت رو ورق میزنی ؛
سیر تا پیازت رو واسه خودت تعریف میکنی،
اینجاس که میفهمی،
چقدر برای هیچکس نگران شدی
چقدر برای هیچکس غصه خوردی
چقدر برای هیچکس دلتنگ شدی
چقدر برای هیچکس دعا کردی
چقدر برای هیچکس بودی . . .
به خودت میای ، به اطرافت نگاه میکنی،
هیچکس نیست!
دقیقاً هیچکس .
🌿◜@sin_mousavi◞