هرچه بیشتر خودت را باچیزهایی که
برای تو نیست سرگرم کنی،
آنچه که برای توست را بیشتر به تعویق می اندازی !
'@sin_mousavi🌿'
وقتی میگم هیچکس، یعنی دقیقاً هیچکس.
روزای زیادی باید بگذره تا آدم قانع بشه فقط خودش هست و خودش.
تا باورش بشه از بقیه ،
جز یه اسم و چند تا خاطره ی کوچیک چیزی براش نمیمونه.
بیست سال
چهل سال
هفتاد سال زندگی، فقط برای تلمبار کردن اسم روی اسمه.
برای جایگزین کردن خاطره جای خاطره. اما حاصل جمع همشون صفره.
یه روز میشینی عمرت رو ورق میزنی ؛
سیر تا پیازت رو واسه خودت تعریف میکنی،
اینجاس که میفهمی،
چقدر برای هیچکس نگران شدی
چقدر برای هیچکس غصه خوردی
چقدر برای هیچکس دلتنگ شدی
چقدر برای هیچکس دعا کردی
چقدر برای هیچکس بودی . . .
به خودت میای ، به اطرافت نگاه میکنی،
هیچکس نیست!
دقیقاً هیچکس .
🌿◜@sin_mousavi◞
هر چه پل پشت سرم هست،
خرابش بنما ،
تا به فکرم نزند از رهِ تو برگردم . .
◜@sin_mousavi🌿◞
Mustafa Avşaroğlu4_5983461103475118381.mp3
زمان:
حجم:
2.6M
و شما هیچگاه نخواهید فهمید
چه کسی، کجا،
در نیمه شبِ کدام از شب ها،
با بغض و دلتنگی برای شما از خواب پریده است . .
هربار که نِگاهت میکنم،
جملهای آشنا، به ذهنم خطور میکند:
در اين سرزمين،
چيزی هست كه ارزش زندگی كردن دارد .
_محمود درویش🌱