وقتی فردی شما را آزار میدهد، شما را کوچک میکند و اجازه نمیدهد شما در بهترین حالتی که میتوانید باشید و دائما حال شما را میگیرد، دیگر جایی برای احساساتی بودن نمیماند. احساسات درخور عشق و مهربانی است، درخور کسانیست که اهرم های مثبتی در زندگی شما هستند. احساسات خود را برای کسانی نگه دارید که نسبت به شما با مهربانی و احترام و منزلت رفتار میکنند. احساساتتان را خرج کسانی که سعی در تخریب شما دارند و نمیخواهند به شما اجازه رشد دهند، نکنید!
👤لیلیان گلاس
📚 آدم های سمی
@𝘚𝘪𝘯_𝘮𝘰𝘶𝘴𝘢𝘷𝘪غم_في_عشق.128.mp3
زمان:
حجم:
2.2M
عشق دل به دريا زدن است، بى كشتى :)
_نزارقبانی
من مُـردم برا شما :))❤️
صبحتون به زیباییِ ایشون . . .
طوفانِ نوح هم یک روز تمام شد،
ابرها کنار رفت، آفتاب دمید
غم هم تمام می شود عزیز .🌱
@sin_mousavi
ببخش آن گناهانی که
اشتیاق ما را به حسین کم میکند،
آن معصیت هایی
که مارا تا مرزِ خداحافظی با او می برد . . .
@sin_mousavi