هیامـ🇵🇸ــ
غمِ الکیه ولی بدجوری نشسته به دلم :(
باید باور کرد ضروری نبودم.
دوست داشتم ضروری باشم،
دلم میخواست برای چیزی
یا کسی ضروری باشم.
نبودم!
- ژان پل سارتر
هیامـ🇵🇸ــ
باید باور کرد ضروری نبودم. دوست داشتم ضروری باشم، دلم میخواست برای چیزی یا کسی ضروری باشم. نبودم!
ضروری بودی.
بودنت همیشه ضروری بود.
حداقل واسه آیهای که نشسته اینور دنیا، با کلی فاصله ازت همیشه بودنت ضروری بوده..
واسه همون آیهای که وقتی نبودی ده بار چک میکرد نوتیف رو ببینم گوشی خراب شده یا تو خبری ازت نیست؟
هدایت شده از -رادیو آیـات-
شروعِ فعالیتِ رادیو آیات؛
به برکاتِ نامِ اباعبدالله الحسین؛
از فردا، مورخِ اربعین حسینی :)
بسمالله، افتخارِ حضورتون رو میدین؟☕️
هیامـ🇵🇸ــ
📪 پیام جدید سلام من تازه اومدم یه معرفی میکنی خودتو با ایه چه نسبتی داری؟ #دایگو
خوش اومدی ممبر جان :)
آرمانم هیفده سالمه معارف میخونم ، دخترم-
رفیقشم