مراقب خودتون و دل هاتون باشین ممبرا ، منم دعا کنین آدم شم یکم.
استراحت کنم باز میام
هدایت شده از خاتون؛
هی نگو چیه کنارمن بت خوش نمیگذره،
من دیگه بعد از کربلا هیچ جا بهم خوش نمیگذره:)
میدونی چی میخام ؟
چندین ساعت کنار تو بودن انقد که یادم بره گوشی دارم.
بعد به همه ثابت کنم میتونم بدون گوشی زندگی کنم
ولی میدونی چیه؟ بدونِ تو نه.
هیامـ🇵🇸ــ
-
میدونین چی قشنگ بود؟!
داشتیم کیف هارو باز میکردیم یه یادگاری از مشایه آورده بودیم:)
آقا....
هفتهی پیش این موقع روبه رو گنبد ، دست گذاشتم رو سینه غمِ یه سالهم اشک شد رو گونه ام.؛