eitaa logo
هیامـ🇵🇸ــ
92 دنبال‌کننده
542 عکس
154 ویدیو
2 فایل
- دل چو بَستم به خدا؛ حَسبی‌الله و کفیٰ! ـ ـ کانالۍ براے یادداشت احساسات خود. ـ آرامُ سبز ،شاید مثل یک جوانہـ حرفاتون با من؛ https://daigo.ir/secret/2886072163 https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_nikgyh&btn=Namra
مشاهده در ایتا
دانلود
میتونم با خاطرات اربعینِ امسال واقعا تا یکسال زندگی کنم و بخندم و اشک بریزم:)
میدونی چی میخام ؟ چندین ساعت کنار تو بودن انقد که یادم بره گوشی دارم. بعد به همه ثابت کنم میتونم بدون گوشی زندگی کنم ولی میدونی چیه؟ بدونِ تو نه.
هیامـ🇵🇸ــ
-
میدونین چی‌ قشنگ بود؟! داشتیم کیف هارو باز میکردیم یه یادگاری از مشایه آورده بودیم:)
هدایت شده از -آیــ𓂆ـه-
من برای تمامِ آنچه هنوز با تو تجربه نکرده‌ام، دلتنگم.
هیچی ام درست نباشه بابت تو خوشحالم:)
فیلم کره ای تو لول دیگه ای از هیچی نداشتن قرار داره!
آقا.... هفته‌ی پیش این موقع روبه رو گنبد ، دست گذاشتم رو سینه غمِ یه ساله‌م اشک شد رو گونه ام.؛
آن نگاهت به من آموخت که در حرف زدن.. چشم‌ها بیشتر از حنجره‌ها می‌فهمند !
با غم این ساعات چیکار میشه کرد:)
غمشم قشنگه ولی..