میدونی چی میخام ؟
چندین ساعت کنار تو بودن انقد که یادم بره گوشی دارم.
بعد به همه ثابت کنم میتونم بدون گوشی زندگی کنم
ولی میدونی چیه؟ بدونِ تو نه.
هیامـ🇵🇸ــ
-
میدونین چی قشنگ بود؟!
داشتیم کیف هارو باز میکردیم یه یادگاری از مشایه آورده بودیم:)
آقا....
هفتهی پیش این موقع روبه رو گنبد ، دست گذاشتم رو سینه غمِ یه سالهم اشک شد رو گونه ام.؛