eitaa logo
هیامـ🇵🇸ــ
92 دنبال‌کننده
542 عکس
154 ویدیو
2 فایل
- دل چو بَستم به خدا؛ حَسبی‌الله و کفیٰ! ـ ـ کانالۍ براے یادداشت احساسات خود. ـ آرامُ سبز ،شاید مثل یک جوانہـ حرفاتون با من؛ https://daigo.ir/secret/2886072163 https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_nikgyh&btn=Namra
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از -آیــ𓂆ـه-
من برای تمامِ آنچه هنوز با تو تجربه نکرده‌ام، دلتنگم.
هیچی ام درست نباشه بابت تو خوشحالم:)
فیلم کره ای تو لول دیگه ای از هیچی نداشتن قرار داره!
آقا.... هفته‌ی پیش این موقع روبه رو گنبد ، دست گذاشتم رو سینه غمِ یه ساله‌م اشک شد رو گونه ام.؛
آن نگاهت به من آموخت که در حرف زدن.. چشم‌ها بیشتر از حنجره‌ها می‌فهمند !
با غم این ساعات چیکار میشه کرد:)
غمشم قشنگه ولی..
الحمدلله که غمامونم امام حسینیه..
هیامـ🇵🇸ــ
الحمدلله که غمامونم امام حسینیه..
هرکی غمِ یکی رو خورد من غمِ کربلا !
آقا میشه خیلی بدم شدیم بازم ببریمون حرم؟ دورمون نندازیا..
اینجا که میای باز انگار روضه‌ی عاشورا میخونن برات از انگشتر و عریان بودن و شکنجه و غریبی:)