هیامـ🇵🇸ــ
شبِتولدمهعا یکم زیاد نشیم عزیزایِدل ؟:))💗!
تولدت مبارک باشه آبجی خانوم ،
همیشه بخندی و سرزنده باشی خوشگله.
هدایت شده از -رادیو آیـات-
[ سمفونیِ سکوتِ مرا نُت به نُت بخوان؛
تا بغضهایِ کالِ غزل را صدا کنی!🤍 ]
فراخوانِ همکاری با رادیو آیات؛📻
خانوادهی رادیو آیات، برای پیشرفتش به شما نیاز داره؛
به ملودیِ صدایِ گرمتون و قلمِ جذابتون.🪐
و دستایِ تنظیمگرِ شما که در آخر قراره با عشق، ساز و بنایِ یه پادکستِ قشنگ رو بذاره.🌚🤍
افتخار میدین برایِ ارسالِ نمونه کار و همکاری [ درصورتِ تمایل ] پیام بدین؟ منتظرتونیم.☕️
@Ayyat00
تموم شدا...
اذان بگن دیگه دوماه عزامون تموم میشه ها.
محرم و هیئتاش
صفر و استرس اربعینش
اربعین و دیدنِ دلبر
تموم شد
دعا کنین این غروب آخر برای من