از حاجی بگیر تا سید ابراهیم و شهید هنیهی عزیز؛
حالا داغ سید حزب الله،
وَفَدَينَٰهُ بِذِبحٍ عَظِيم
و ما قربانیِ بزرگی را فدای او کردیم:)
میخواستم متن بنویسم و از داغ بگم از امیدی که رفت بگم از حامی بچه های فلسطین بگم ولی دشمن همینو مگه نمیخواد؟ مگه ناامیدی نمیخواد؟ مگه دق کردنمون از داغ هامون رو نمیخواد؟ پس فقط بخاطر اینم که شده صبر میکنیم