میخواستم متن بنویسم و از داغ بگم از امیدی که رفت بگم از حامی بچه های فلسطین بگم ولی دشمن همینو مگه نمیخواد؟ مگه ناامیدی نمیخواد؟ مگه دق کردنمون از داغ هامون رو نمیخواد؟ پس فقط بخاطر اینم که شده صبر میکنیم
هیامـ🇵🇸ــ
📪 پیام جدید روضه یا مداحی قشنگ میفرستید برام؟:) #دایگو
https://eitaa.com/khanoomayyeh/7387
اینو گوش بده ممبر، بعد بیا گریه کنیم با هم.
هیامـ🇵🇸ــ
📪 پیام جدید روضه یا مداحی قشنگ میفرستید برام؟:) #دایگو
تقدیم شما
تازه همه مداحیام پاک شده متاسفانه *