eitaa logo
هیامـ🇵🇸ــ
92 دنبال‌کننده
542 عکس
154 ویدیو
2 فایل
- دل چو بَستم به خدا؛ حَسبی‌الله و کفیٰ! ـ ـ کانالۍ براے یادداشت احساسات خود. ـ آرامُ سبز ،شاید مثل یک جوانہـ حرفاتون با من؛ https://daigo.ir/secret/2886072163 https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_nikgyh&btn=Namra
مشاهده در ایتا
دانلود
هیامـ🇵🇸ــ
از امروزِ به یادماندنی تر:)))))))
دارین کسی رو که برای‌ عکسای بچگیِ مسخرتون ذوق کنه!؟ جدی تو یه دور دیگه‌ی زندگی‌ام!
تو همونی که میخوامی!
غم خوبه ولی افسردگی نه! افسردگی یعنی چی ؟! یعنی ناامیدی! یعنی بی هدف زندگی کردن، وقتی بی هدف و ناامید زندگی کنی میرسی به یک پوچی عمیق! غم حالا یعنی چی یعنی دغدغه داشتن یعنی تعلق داشتن ، تعلق به هرچیزی نه عا فقط تعلق به خدا ؛ به خدا که تعلق داشته باشی دغدغه‌ی چیزهایی که متعلق به خدا هستن رو داری ، مثال؟! غزه ، خون خلقِ خدا رو زمین میریزه ، پس باید دغدغه اش رو هرلحظه داشت ؛ پس غم بد نیست رنج بد نیست درحالی که تو مسیر خدا باشه ؛ میدونم گاهی انقد زندگی سخت میشه که باید گریه کرد ، گریه کنین اشکالی نداره ولی بعدش حرکت کنین ، بعداز اشک نباید نشست باید حرکت کرد وگرنه گریه‌ی مفیدی نبوده!
بچه‌ها خواستم بگم آرمان خیلی خنگه ولی دوسش دارم🙏🏻
آسمون امروز -
آبان-
ولی برا تو یه جور دیگه حرف میزنم:)