دارین کسی رو که برای عکسای بچگیِ مسخرتون ذوق کنه!؟
جدی تو یه دور دیگهی زندگیام!
غم خوبه ولی افسردگی نه!
افسردگی یعنی چی ؟! یعنی ناامیدی!
یعنی بی هدف زندگی کردن، وقتی بی هدف و ناامید زندگی کنی میرسی به یک پوچی عمیق!
غم حالا یعنی چی یعنی دغدغه داشتن یعنی تعلق داشتن ، تعلق به هرچیزی نه عا فقط تعلق به خدا ؛
به خدا که تعلق داشته باشی دغدغهی چیزهایی که متعلق به خدا هستن رو داری ، مثال؟!
غزه ، خون خلقِ خدا رو زمین میریزه ، پس باید دغدغه اش رو هرلحظه داشت ؛
پس غم بد نیست رنج بد نیست درحالی که تو مسیر خدا باشه ؛
میدونم گاهی انقد زندگی سخت میشه که باید گریه کرد ، گریه کنین اشکالی نداره ولی بعدش حرکت کنین ، بعداز اشک نباید نشست باید حرکت کرد وگرنه گریهی مفیدی نبوده!
#ختم_کلام
هدایت شده از -رادیو آیـات-
رادیوآیاتVID_20241023_191441_478-mc(1).mp3
زمان:
حجم:
3M
پاییز خیلی وقته از راه رسیده؛
اما تو هنوز نرسیدی..
شاید قراره با بهار از راه برسی و خاتمه بدی به زمستونی که ته قلبم تهنشین شده،
و رنگِ غم بخشیده به خندههام :)
[به قلمِ محبوبِ آیه و آوایِ دلنشینِ آرمان؛
و تنظیمِ زیبایِ حورا]
• رادیوآیـ♬ـات