eitaa logo
هیامـ🇵🇸ــ
92 دنبال‌کننده
542 عکس
154 ویدیو
2 فایل
- دل چو بَستم به خدا؛ حَسبی‌الله و کفیٰ! ـ ـ کانالۍ براے یادداشت احساسات خود. ـ آرامُ سبز ،شاید مثل یک جوانہـ حرفاتون با من؛ https://daigo.ir/secret/2886072163 https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_nikgyh&btn=Namra
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از -رادیو آیـات‌‌-
[ سمفونیِ سکوتِ مرا نُت به نُت بخوان؛ تا بغض‌هایِ کالِ غزل را صدا کنی!🤍 ] فراخوانِ همکاری با رادیو آیات؛📻 خانواده‌ی رادیو آیات، برای پیشرفتش به شما نیاز داره؛ به ملودیِ صدایِ گرمتون و قلمِ جذابتون.🪐 و دستایِ تنظیم‌گرِ شما که در آخر قراره با عشق، ساز و بنایِ یه پادکستِ قشنگ رو بذاره.🌚🤍 افتخار میدین برایِ ارسالِ نمونه کار و همکاری [ درصورتِ تمایل ] پیام بدین؟ منتظرتونیم.☕️ @Khanoom_Ayyehh
جدی دلت تنگ نمیشه یا شوخی میکنی..؟!
چرا فک کردی وقتی خوب نیستی ولت میکنم؟!
احساس میکنم قراره هیچ وقت این عذاب وجدان که زود خوابم میگیره از دوشم برداشته نشه
وقتی بعداز یه روزِ پر از تنش و استرس صداتو میشنوم معنیه معجزه رو میفهمم!
وَإِذا أَرَدنا أَن نُهلِكَ قَريَةً أَمَرنا مُترَفيها فَفَسَقوا فيها فَحَقَّ عَلَيهَا القَولُ فَدَمَّرناها تَدميرًا و چون بخواهیم شهری را هلاك كنیم خوشگذران‌های آن را وا می‌داریم [و آزاد می‌گذاریم‌] تا در آن فسق و فساد كنند پس عذاب الهی بر آن محقق می‌گردد و آن را به طور كامل فرو می‌كوبیم‌.
شب جمعه است؛ هوایت نکنم میمیرم:(
بزرگ شدن ینی برایِ گریه کردنت وقت پیدا نکنی!
هدایت شده از - سبزمبهم
گفتی دلیل برا ادامه دادن میخوای؟! خب معلومه چیزی تا فاطمیه نمونده.
هیامـ🇵🇸ــ
نمیدانم از کجا بنویسم؛ ثانیه به ثانیه ای که روند شهادت شما را میخواندم در خاطرم هست، ظهرِ روزِ هشتم
روح الله عجمیان مظلوم تر بود؟! شاید در میان ظاهرِ مردم خانواده‌ی شهید علی وردی تکریم نشد اما توهین هم نشد اما خانواده شهید عجمیان بعداز شهادت به بدترین شکل مورد تهمت قرار گرفتند:) سالگرد شهادت این شهید بزرگوار تبریک و تهنیت!
چی بگم که این آدم هرجا بویی از کربلا میاد یاد من میفته:)
همه بند و بساط رو جمع کنین بریم ختم لباس خوشگلاتونو بپوشینن فقط🙏🏻