وَكَم أَهلَكنا قَبلَهُم مِن قَرنٍ هَل تُحِسُّ مِنهُم مِن أَحَدٍ أَو تَسمَعُ لَهُم رِكزًا
و چه بسیار نسلهایی را كه پیش از آنها هلاك كردیم. آیا كسی از آنها را مییابی یا [كمترین] صدایی از آنها میشنوی؟
ما اشتباه کنیم بیشتر کیفر داره،
چون مثه اون رفیقی هستیم که یکاری میکنه و بهش میگیم از تو بعید بود؛ اگه کس دیگه ای بود کمرم نمیشکست!
حواسمون باشه حضرت زهرا بهمون نگه از تو انتظار نداشتم..