eitaa logo
هیامـ🇵🇸ــ
92 دنبال‌کننده
542 عکس
154 ویدیو
2 فایل
- دل چو بَستم به خدا؛ حَسبی‌الله و کفیٰ! ـ ـ کانالۍ براے یادداشت احساسات خود. ـ آرامُ سبز ،شاید مثل یک جوانہـ حرفاتون با من؛ https://daigo.ir/secret/2886072163 https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_nikgyh&btn=Namra
مشاهده در ایتا
دانلود
برای بار آخر نیم‌ نگاهی به آینه‌ی قدیِ جای گرفته در گوشه‌ی اتاقش انداخت؛ چهره‌ای که بخش بزرگی از زیبایی‌اش درون تیله های درشت قهوه‌ای نقش بسته بر صورتش جا گرفته بود؛ چهره‌ی ساده و بینی عروسکی‌اش، لب‌های قلوه‌ای که هر از گاهی محض عادت، میان دندان های جلوییِ دخترک به حبس کشیده میشد و پوست جای گرفته بر آن، آرام جدا می‌شد.. صورت زیبایش به دور از آرایش معناگر واژه‌ی سادگی بود؛ تضاد مشکیِ مقنعه و صورت سفیدش، دیدنی تر از هر نقاشی شده بود! آبی آسمانی پیراهنِ مردانه‌اش عجیب بر اندامش می‌نشست و ترکیب زیبایی با سفیدی شلوار راسته‌اش می‌ساخت.. با صدایِ مادرش، سری تکان داد و از آینه‌ی قدی فاصله گرفت. - جانم مامان؟ و طنین صدای مادرش بود که میان سالن پیچید؛ - دیرت نشه آیه دستی برد و کوله‌اش را از روی تخت چنگ زد؛ همزمان که گوشی‌ موبایل را در جیب جلویی جا میداد، به سمت پذیرایی حرکت کرد؛ - مامان من رفتم، برگشتنی هر چیزی نیاز بود پیامک کن برام مادرش بود که در آن لباس بلند به سمتش آمد و همزمان به رسم عادت دست هایش را با قسمت پهلوی لباس خشک میکرد، با نگرانی نگاهی به تیرگیِ چشمانِ دخترش انداخت و زمزمه کرد - مراقب باش آیه، خطرناک شده جامعه دخترک آیه نام، همزمان که در جدال بود با کفش سفیدش، لبخند ملیحی به نگرانی مادر زد و برخواست - چشم، خداحافظ و لحظه آخر بود که نوای بلند مادر میان حیاط پیچید - بسم الله بگو
سعدیا گفتی که مهرش می رود از دل ولی؛ مهر رفت و ماه آبان نیز آرامم نکرد..
هیامـ🇵🇸ــ
اصلا تورو یادش نیست!
بيا شبهاي دلگيري ست آقا بيا که روضه‌ي مادر بخواني
هیامـ🇵🇸ــ
-
شب جمعه با یاد شما نگذرد ، نمیگذرد!
اینجوریا؛
هدایت شده از - سبزمبهم
خـواستم عـکسِ جدیدم را برایت .. بی‌خیال ؛ خواستم امشب کمی باشعرهایت .. بی‌خیال خواستم از تو چه پنهان .. نه ! بمانَد ، بگذریم. بگذریم اصلاً .. خداحافظ ! فدایت .. بی‌خیال:))))) هر شب دلم بهانه‌ى ِتو ، هيچ.. بگذريم ! امشب دلم دوباره تو را ، هيچ.. شب بخير :)
دنبال محتواام ولی پیدا نمیشه:/
گفتمش :دل میخری؟ پرسید: چند؟ گفتمش : دل مال تو، تنها بخند!
هدایت شده از - نگاهِ رؤیایی
899K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حکایت عجیبی‌ست ‌. خدا می‌بیند و فاش نمی‌کند، مردم نمی‌بینند و فریاد می‌زنند - شب بخیر .!