eitaa logo
هیامـ🇵🇸ــ
92 دنبال‌کننده
542 عکس
154 ویدیو
2 فایل
- دل چو بَستم به خدا؛ حَسبی‌الله و کفیٰ! ـ ـ کانالۍ براے یادداشت احساسات خود. ـ آرامُ سبز ،شاید مثل یک جوانہـ حرفاتون با من؛ https://daigo.ir/secret/2886072163 https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_nikgyh&btn=Namra
مشاهده در ایتا
دانلود
کار تو هر چی هست آبروریزی نیست..! من تورو میشناسم... اونقدر خوبی تو اینا که چیزی نیست.:)
کاربر یمنی نوشته: «الحمدلله! اگر این هواپیماهای اسرائیلی بمب‌هاشون رو توی یمن نمی‌نداختن این بمب‌ها توی غزه فرود می‌اومد. الحمدالله که در همین اندازه هم تونستیم رنج مردم غزه رو کم کنیم..» حقیقتا باید به ایمان مردم یمن غبطه خورد...
به همین اتفاقی که داره میفته میگن زندگی ، انقد نگین زندگی نکردیم ، این خودش زندگیه از اول کی گفت زندگی آسونه ؟ کی گفت آرامش داره؟ کی گفت امتحان نداره؟ زندگی یعنی همین!
اگه از این به بعد اول من دوستت دارم گفتم واقعا باید یه فکری برای مغز احمقم بکنم
احساس میکنم خیلی دیگه خوش ب حالتون شده انقد ندیدین منو
هدایت شده از حرف‌هایِ‌درگوشی✨
📪 پیام جدید کربلا ببینمت :))))
هیامـ🇵🇸ــ
📪 پیام جدید کربلا ببینمت :)))) #دایگو
میتونم بگم زیباترین جمله ی ناشناس امشب :)))))))) امیدوارم یه جوری این حس قشنگ جملت برات جبران بشه :)
امشب یه اتفاقی افتاد ، زندگی سخته بچه ها ، برا همه سخته ، نه فقط شما ، برا همه داره سخت میگذره و روز به روز طاقت ها کمتر میشه ، درسته همه باید یاد بگیرن که صبور باشن ولی من خودم آدم پرخاشگر و عصبی ام و به شدت بدم میاد از این خصلتم ، ولی تازگیا به این نتیجه رسیدم که وقتی یه نفر باهام بد حرف میزنه ، سعی میکنه اعصابمو خورد کنه و بهمم بریزه و حتی بهم توهین بکنه از جای دیگه بهم ریخته اس وگرنه با من مشکل شخصی نداره که پس سعی میکنم با آروم ترین حالت ممکن جوابشو بدم تا اون فرد هم آتیش درونش خاموش بشه شاید اون آتیش خاموش بشه و خودش بتونه مشکل درونشو پیدا کنه . باهم بد تا نکنیم تا یه روزی که بهم ریخته بودیم باهامون بد تا نکنن ...
غزه کربلاست!