eitaa logo
هیامـ🇵🇸ــ
92 دنبال‌کننده
542 عکس
154 ویدیو
2 فایل
- دل چو بَستم به خدا؛ حَسبی‌الله و کفیٰ! ـ ـ کانالۍ براے یادداشت احساسات خود. ـ آرامُ سبز ،شاید مثل یک جوانہـ حرفاتون با من؛ https://daigo.ir/secret/2886072163 https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_nikgyh&btn=Namra
مشاهده در ایتا
دانلود
نمیدونم چجوری دووم آوردیم بدون سید..
چجوری داریم این همه داغ و تحمل میکنیم..
«وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ» آل عمران/169 🔰 سومین سالگرد شهادت شهید مدافع امنیت پوریا احمدی 📆 روز برگزاری: جمعه 11 مهر ماه 🕒 ساعت برگزاری: 15 الی 17 💠 در بهشت زهرا علیهاالسلام قطعه 50 شهدا
4.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
و در مکتب حسین و زینب(ع) عاشق شهادت میشویم ، و جز زیبایی نمیبینیم.... •خـــانوم‌آیــه
بیاین برای کشتی های صمود توسل بخونیم
به سرازیری باب القبله.. جای دیگه رو به قبلم نکنین..
نگین مرده ای یا زنده عا
به نظرتون دردناک ترین حس چیه ؟
دردناک ترین نیست ولی به نظرم یکی از بدترین حساس که ازش خیلی حسا نشات میگیره
به نظر من اگه از اول این پیاما نگاه کنین همشون از حسرت نشات گرفتن و یکی از دردناک ترین دردا حسرته تو حتی وقتی اعتماد به نفس نداری ینی حسرت یه چیز برتر رو میخوری و اگر یادتون باشه یه گروه بزرگی تو قیامت حسرت میکشن و از این حس ت عذاب میبینن خلاصه خواستم بگم حسرت چیزیه که جدی‌ش نگرفتیم ولی اون خیلی جدی همه جا هست..