به نظر من اگه از اول این پیاما نگاه کنین همشون از حسرت نشات گرفتن و یکی از دردناک ترین دردا حسرته
تو حتی وقتی اعتماد به نفس نداری ینی حسرت یه چیز برتر رو میخوری
و اگر یادتون باشه یه گروه بزرگی تو قیامت حسرت میکشن و از این حس ت عذاب میبینن
خلاصه خواستم بگم حسرت چیزیه که جدیش نگرفتیم ولی اون خیلی جدی همه جا هست..
هیامـ🇵🇸ــ
-
مَست بردند مرا مَحکمه ، قاضی فرمود ..
احترامش بکنید ، مَست ِحسینبن ِعلیست .
#حاسینیانون #جنون #اباعبدالله
نمیدونم چرا حس میکنم یهو جمعیت عظیمی وارد دانشگاه دارن میشن ، هرکی دوروورمه داره میره دانشگاه و امسال ورودی جدیده از کانالایی که دارم گرفته تا کسایی ک تو ناشناسا پیام میدن