هیامـ🇵🇸ــ
-
وقتی به این قسمت دعا برخوردم که تموم امیدم رو از دست داده بودم دربارهی همه چیز ، بعداز این فراز بود ک آیه رو دیدم.. و حالا که این روزا دارم پا تو کلاسای دانشگاه میزارم میفهمم همیشه تسلیم بودن بهترین کاره ، ولی فقط تسلیم خدا باشین؛
هدایت شده از خـانومآیـہ | ᴀʏᴇʜ ᴀʀᴛ
https://t.me/khanoom_ayeehhh
تلگرام رو دارین؟🤏🏻🎀
هیچ وقت برای مرگ های عادی و روزانه زیاد اذیت نمیشم ولی امروز با اعلام مرگ مغزی و تا حدودی در سایه اعلام فوت صابر کاظمی والیبالیست کشورمون واقعا اذیت شدم...
ابر ترمیمی
وقتی دیدمش فک کردم معنیشو اشتباه فهمیدم ولی بعد پرسیدم که چرا همچین چیزی سیو کردی ؟ گفت چون همیشه با حرفات امید میدی و ترمیم میکنی روح آدم رو..