هدایت شده از سبزمبهم.
صحبتهای امشب آقا بینهایت دلسوزانه بود برای همهمون. ولی کما فیالسابق از حرفاشون رد نشید ، شبعاشورا رو بهیاد بیارید که آقا به حاجمحمود گفتن ایایرانبخوان و ایشون باهمهشوقوجودشون شتابان سمتآقا رفتن و چشم گفتن به امرشون ، تکتک اوامر و سفارشهای آقا برای ما مثل ایایرانبخوان برای حاجمحموده. حاجمحمود باشید بچها. با آغوشباز و تمامشوق وجودتون بشتابید به امرشون.