دوس دارم بشینی کنارم از روزت بگی ، از حست بگی، از جاهایی که اذیت شدی ولی به روی خودت نیاوردی ، از ذوقی که کردی ولی بازم به زبون نیاوردیش ، از فکرت و فانتزیات،
من دوس دارم اینارو بشنوم چون انگار به جای تو میتونم زندگی کنم:)
اسماعیل هنیه ، حاج قاسم فلسطین بود.
وقتی چند ماهِ پیش تمام خانوادهاش را در اقدام تروریستی رژیم صهیونسیتی از دست داد ، فقط صبر کرد .
حالا اسماعیل هنیه شهید شده ...!
✍🏻 هم نیروهای امنیتی و نظامی ما در اوج اقتدارند؛
هم دولت جدید پای کار دفاع از فلسطین.
هر اراجیفی از؛
تحقیر توان امنیتی و نظامی،
نفی وحدت جبهه مقاومت،
زیر سوال بردن دولت جدید،
و... دیدید؛
بدانید در پازل دشمن است...
#اسماعيل_هنية