@soltannasir
{ ایلی ۲ }
ادامه...👇
{ 🔥ایلی بر هوشنگ تابید آذران آمدند هفت آذر را آوردند. ایلی بر هوشیا (هوشع نبی) تابید دیوان صهیون را به لرزه در آورد. دیوان از موطن خود گریختند آنان که با طلسمی به زبان هوسه ای در ایران در بند شدند.
بار دیگر ایلی در فرشگرد (رستاخیز= یوم الحشر) بر هوشنگ تجلی یافته با دیوان آزاد شده در آن هنگام خواهد جنگید و پیروز خواهد گشت.
🧙♂مغان نسایا که اعظم آنان در انجمن های مخفی غربی راه دارد و مغان هند و تمام مغان باکتریا (بلخ) در منطقه ای بین کوه شاهو و هاتشگاه هر سه ماه یکبار جمع می شوند. 👈اول هر فصل تا راه به عالم شاهو در کوه شاه هو بیابند.
0⃣1⃣1⃣ وقتی یک از تکثر صد و ده ایلی می رود دست به چشمه بیت حسدا می کشد عیسی قادر است که شفا بدهد.
عین یا چشمه عین (چشم) علی است در تجلی
یعنی عین از علی چشمه است
حاکم بر تمام چشمه ها علیست
و یک از او ایلی است
پس ما هزار و یک چشمه ایلی (چشمه علی) داریم که یکصد و ده آن بر زمین متجلی شده است.
آنچه صفر و یک است خود علی است.
مابقی چشمه ها در چهار طبقه عالم ملکوت تا [مرز] جبروت پهن شده اند. همه آنها ایلی اند و همه انوارش ایلی است.
حسین خود یک ایلی است. حسن خود یک ایلی است. (حسنین در مجموع یک ایلی هستند)
همه ایلی می باشند. حسن 118 می شود ده ۱۰
و حسین ۱۲۸ می شود هو (یازده). ده در یازده می شود صد و ده (علی)
(10)(01)1001
(هر کدام از 01 به مثابه یک چشم در صورت می باشند.)
همه انوار ایلی اند
در بهشت دو چشمه است که اشک عالمیان در آنجاست چشمه ی یمین و چشمه یسار
چشمه ی یمین متعلق به چشم راست و چشمه ی یسار متعلق به چشم چپ است.
هر چه از چشم راست (مومن) جاری شود جمال علی و هر چه از چشم چپ وی جاری شود جلال علی است.
حور العین جمال علیست. هر چه عین (چشمه و چشم) از علیست.
🌊ایلی ها بر جوشش چشمه ی گیلاس از چهار طرف حرم مطهر مقدس رضوی دست می کشند.
چشمه در اعماق زیرین حرم مطهر به نقاطی وصل گشته و ایلی ها آنجا حاضر می شوند و دست میکشند و آب را مقدس می سازند.
یود (י حرف دهم الفبای عبرانی ) همان ید علی است. و [حرف] عین عبرانی چشم علی است.
بیت حسدا در یروشالیم ساخته شد نخست شفاخانه بود حوضچه هایی درون زمینش قرار داشت که در مکانی نزدیک جوشش یا عبور چشمه ای ساخته شده بود. گودال هایی کنده شده بود.
ایلی هایی در مسیر عبور آن چشمه دست می کشیدند آب آنجا را مقدس می ساختند آب تقدیس شده وارد کانال هایی می شد و سپس وارد مکان تطهیر میشد انواع شفا و رفع نحسی و دفع جن و حلول و باطل نمودن طلاسم در آن مکان صورت می گرفت تا که این اماکن پس از عیسی بن مریم به دست قبالیست ها افتاد و آنان شیطان را بر بیت حسدا حاکم نمودند تا به جادو و کارهای عجیب و القائات شیطانی بپردازد.
دو عین علی (عینیم) تبدیل به سه چشم یعنی دو چشم فاقد دید و دارای تک چشمی در وسط شد.
علی (علیه السلام) سه چشم داشت.
اما شیطان از دو چشم جمال و جلال محروم است و یک چشم دارد چشمی در وسط به نام عین ایلوو
و بیت حسدا در طول زمان تبدیل به انجمن مخفی ایلومیناتی گشت. انجمنی به درازای تاریخ.
همه چی علیست چشمه و خاک و دست و دو چشم و دو گوش و زفان علیست.
عالم مُلک و مِلِخ که دو عالم مجزاست هر دو ایلی است. ایلی همان ایلی گبورا (ال گبورا، گابریل، جبرائیل) است که پهلوان می شد گاه نقش رزمنده دارد که سودوم را نابود می کند گاه به نزد محمد صلی الله می رود گاه نزد فرعون گاه سلیمان حشمت الله را تنبیه می کند گبرا بر زبان حکم دارد و کلام و وحی و سخن و دانش و مکاشفات و بینایی. او ایلی صاحب آتش است. و حاکم کل سوره بقره است. (معادل اردیبهشت در آیین مزدیسنا)
اسرافیل بر دم و حی و نفس و شفا حکومت دارد. وی ایلی سراف و ایلی هواست.
و میکاییل بر گوش و شنیدن و فهم و فرشته خلقت و رزق است و ایلی آب است(معادل وهومن یا بهمن در آیین مزدیسنا)
عزرائیل فرشته ی جهان های زیرین ایلی عزر که ایلی موت (ملک الموت) است. خواب و رویا و بردن و مسئول آوردن روح به همه ی عوالم است. عزر ایلی، ایلی خاک هاست.
هر چه هست ایلی است. } پایان
@soltannasir
سلطان نصیر
@soltannasir { توصیه هایی برای ایام حنوکا } شروع حنوکا جشن ملی (غی
@soltannasir
{مواضع نجومی}
پیشتر در لابه لای گفتگو با استاد سلوکی ما شیخ محمدصابر اهل لرستان، ایشان به این نکته اشاره داشتند که برای یک سالک نباید مهم باشد که یک دستور را من باب مثال از قمر در عقرب شروع نکند. از فحوای سخنان ایشان اینگونه برای بنده مشخص شد که ایشان نه اینکه قائل به قمر در عقرب نیستند اما تاثیر آنچنانی برای آن بخصوص برای یک سالک قائل نیستند. و از منظر ایشان نباید خود را در قید و بند چنین اموری قرار داد. در روایات هم به عدم انعقاد عقد و سفر در این زمان اشاره شده است. در مورد سفر هم می توان گفت که اگر سفر ضروری باشد یا حتی زیارتی باشد. هیچ منعی برای سفر وجود ندارد. عمده فقهای پیشین نیز با توجه به روایات قمر در عقرب سفر کردن و عقد نمودن در این زمان را مکروه دانسته اند نه حرام.
اما حال سخنان استاد سمنانی ما درباره احکام نجومی و اعمال جادوی آیینی و سیاه مجامع مخفی و قبالیست ها : 👇
احکام نجومی برای شیعه و محبان مولا علی علیه السلام و حتی برای دینداران حقیقی ادیان دیگر مانند یک مسیحی مومن حقیقی یا یک یهودی مومن حقیقی در اکثر مواقع آنگونه که عده ای فکر می کنند نتیجه بخش نیست. یعنی یک شیعه حقیقی حتی اگر در نحوست ماه مانند محاق یا قمر در عقرب یا حتی ماه صفر دست به هر کاری بزند برایش نتیجه بخش هست و اگر احیانا نتیجه نیافت. لزوما ربطی به مواضع نجومی در آسمان ندارد.
هر چقدر 👈حلقه دایره قبالیست ها و مجامع مخفی برای شیعیان امام زمانی راستین تنگ تر شود. 👈احکام نجومی در زندگیشان پر رنگ تر می شود و هنگامی که موازنه قدرت از سمت اولیای الله شیعه و یاوران معنوی اهل باطن غیر شیعی امام زمانی که در وقت مقرر اسلام ظاهری هم خواهند آورد به سمت کافران و قبالیست ها و ایادی شیطان تنگ تر گردد. احکام نجومی و حتی تاریکی و تاثیر مناسک شان در زمان های خاص چون پوریم و حنوکا و اعیاد خون باری و خون خواریشان کم تاثیر تر و کم سوتر است.
با این سنگ محک می شود دریافت که چه وقت دو طرف این مصاف در جنگ های باطنی موفق تر عمل می کنند. آن هنگام که صدها مناسک در مواقع نجومی یا اعیاد خاص مانند حنوکا و پوریم و... بر پا میکنند اما شیعیان شادند و مومنین متوجه هیچ قبض یا گرفتگی نیستند. کفه ترازو به نفع ما و احکام نجومی هم با همه قربانی ها و مناسک بی تاثیر یا کم تاثیر است. اما هنگامی که دل ها تنگ، 👈تنفس ها تنگ، 👈عروق تنگ و حال و اتصالات معنوی سخت می شود کفه ترازو به نفع آنان در جریان است. و هر چه تجلی انوار خالص شیعی در کسی بیشتر باشد از تیر و ترکش های انرژی مراسمشان و مواضع نجومی مصون تر خواهد بود.
@soltannasir
Occult_Encyclopedia_of_Magic_Squares_Planetary_Angels_and_Spirits.pdf
9.81M
کتاب دایره المعارف مربع های جادویی (اوفاق)
زبان انگلیسی
@soltannasir
19.98M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سخنان جناب شیخ شمس الدین نهرو کسنزانی پیر طریقت قادریه کسنزانی در عید قربان سال گذشته ۱۴۴۳ قمری
《سپاهیان تاریکی و مبارزه پیش رو》
🔶...و من بیش از یک سال است که به شما و سایر فرزندان این امت هشدار دادم زیرا سربازان شیطان به سوی شما آمده اند و تحرکات خود را آغاز کرده و در تلاش هستند که در خلقت دست ببرند و تغییر ایجاد کنند. من به عنوان سرباز تحت امر شیخمان تا رسول الله و به دستور امیرالمومنین و سرورم عبدالقادر گیلانی به شما گفتم با ذکر و اوراد خود را ایمن سازید.
🔹بنابراین نبرد ما، نبرد محبان آل بیت نبوت با پیروان شیطان است! با گونه ها و پیروان کسانی است که مردم را گمراه و از نور به سوی تاریکی ها خارج می کنند.
🔸این جنگ با سلاح های متعارف نیست. این نبرد با سلاح روح است و با ارزش های روحی بر این سپاهیان تاریکی پیروز خواهید شد.
🔹در آثار [اسلامی آمده] است پس از آنکه دجال ظهور می کند و هنگامی که سرورمان قائم آل محمد را می بیند ذوب می شود همانگونه که نمک در آب ذوب می شود.
#جنگ_های_باطنی
@soltannasir
سلطان نصیر
سخنان جناب شیخ شمس الدین نهرو کسنزانی پیر طریقت قادریه کسنزانی در عید قربان سال گذشته ۱۴۴۳ قمری 《سپا
بسم الله الرحمن الرحیم
مطالبی که از جناب شیخ نهرو کسنزانی نقل شد به معنای تایید کامل تمامی سخنان ایشان یا حتی خود ایشان یا طریقتشان نیست. بلکه برای این خاطر نقل شد. که خوانندگان گرامی خود ببینند که سررشته دار یک طریقت عرفانی که به هر حال مراتبی را در سیر و سلوک پشت سر گذارده است نیز سخن از جنگ باطنی نیروهای اهریمنی بر علیه نورانیت تمامی ادیان و مذاهب علی الخصوص دین مبین اسلام می نمایند.
در چند سال اخیر مشاهده شده است که این اهریمن منشان پا را از گلیم خویش فراتر گذاشته اند و اساسا نورانیت اسلام و علی الخصوص شیعه را هدف گرفته اند. بسیاری از صفحات مجازی منتسب به طریقت های عرفانی در محیط مجاز تعطیل شدند. مشایخ دست به عصا تر عمل می کنند.
زیرا اینها هر گروه یا طریقه ای اعم از اینکه جز صوفیه باشد یا جز علمای ربانی شیعه یا ... اگر ببینند در آنجا جرقه ای در حال رخ دادن است که ممکن است در آینده کار را برایشان مشکل کند سعی می کنند به طرق مختلف نور آن جریان را خاموش کنند.
این اهریمن منشان هم در محیط مجازی پیاده نظام دارند. هم در دستگاه های امنیتی کشور آدم دارند. هم پرستو مجازی و هم حقیقی دارند هم نیروهای میدانی ای دارند که آنها را به عنوان مرید وارد یک جریان عرفانی کنند. تا به مرور بر روی آن جریان و افرادش از طریق باطنی و ظاهری اثر بگذارند و آن را به انحراف بکشانند.
شما مطمئن باشید که اگر بارها و بارها درگیری باطنی و مسائل و مشکلاتی توسط این اهریمن منشان برای طریقه قادریه کسنزانی پیش نیامده بود هیچ گاه جناب نهرو کسنزانی اینگونه بی پروا از این مسائل سخن نمی گفتند
@soltannasir
@soltannasir
{پوریم}
بسم الله الرحمن الرحیم
در ایام عید منحوس پوریم هستیم.
مجامع مخفی نهان روش و بخشی از قبالیست ها در این ایام منحوس مراسم های جادوی سیاه آیینی همراه با قربانی انسانی و حیوانی برگذار می کنند. در مورد پوریم پیشتر نوشته ام که نقل داستان آن تنها در کتاب مجعول استر آمده است. و هیچ سند و مدرک تاریخی قوی ای ندارد. حادثه پوریم اگر بالفرض مثال اتفاق افتاده باشد بدون شک کشته شدن ۷۷ هزار ایرانی بدست جهودان از عنصر غلو خالی نیست و کشته شدن این تعداد از هم میهنان ما امری دروغ است.
اما آنچه برای ما مهم است این است که جهودان بدان اعتقاد دارند و در سرتاسر جهان این جنایت آبا و اجدادشان را در حق مردم ایران جشن می گیرند. پوریم به مانند حنوکا یک عید ملی است و عید دینی توراتی نیست. این عید توسط خاخام های یهودی وضع شده است. و در کتب خویش دارند که پوریم تنها عیدی است که پس از ظهور ماشیح داود (دجال) باقی می ماند. یعنی تمامی اعیاد دینی موسوی نسخ اما عید ملی پوریم هم چنان پس از ظهور ماشیح آنان (دجال) جشن گرفته خواهد شد.
با توجه به اینکه این ایام همزمان شده با میلاد با سعادت حضرت ولی عصر امام مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف هیچ توصیه خاصی برای عزیزان ندارم. میلاد آقایمان را هر چه با شکوه تر جشن بگیریم و آنچه در کتب و یا از بزرگان برای این ایام توصیه شده است را انجام دهیم. و برای فرج ایشان و همچنین آینده ایران عزیزمان دعا نماییم که خداوند آن را از شر دشمنان داخلی و خارجی و مسئولین خائن و نفوذی و فاسد و جاهل حفظ نماید.
@soltannasir
9.11M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✅ نتانیاهو:
📍رافائل گروسی آدم شایستهای است که حرف ناشایستی در تهران زده است/ما در آستانه جشن پوریم هستیم، 2500 سال پیش، دشمنی در ایران به پا خاست که میخواست یهودیان را نابود کند/آنها آن موقع موفق نشدند، امروز هم موفق نخواهند شد...
#عبری
🆔 @Kavoshmedia
@soltannasir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺طوفان عجیب گرد و خاک شهر اردبیل را فرا گرفت.
@soltannasir
کتاب 《ربی ها، ساحران، پادشاهان، و موبدان》(فرهنگ تلمود در ایران باستان)
نشر فرهامه
نویسنده : جیسون مختاریان
مترجم : وحید سلیمانی
قطع :رقعی
تعداد صفحه :356
سال انتشار شمسی :1401
سال انتشار میلادی :2015
نوع جلد :شومیز
سری چاپ :1
قیمت : ۱۷۰ هزار تومان
کتابی بسیار خوب برای رشته های تاریخ باستان، فرهنگ و زبان های باستانی، انسان شناسی ، ادیان و همچنین یهودشناسان و حتی علاقه مندان به علوم خفیه
@soltannasir