eitaa logo
نقطه شروع🌱🌸🌱
80 دنبال‌کننده
638 عکس
666 ویدیو
4 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
وقتی نسبت به وطنت، دینت، قرآنت و کشورت عِرق داشته باشی برایت فرقی ندارد در دل کوه باشی یا در دل دشمن یا در مقابل سفارت سوئد وقتی رگ غیرتت باد میکند و تمام تنفرت را نسبت به دشمن با بانگ الله اکبر به گوش جهانیان میرسانی و به همه می فهمانی که من یکی ایرانی اصیل و با اصل و نسب هستم و اجازه نمی دهم هر حرام زاده ای به حریم و دین وناموس و قرآنم جسارت و اهانت کند وقتی این همه دانشجوی انقلابی و امام‌ زمانی را یک جا دیدم، دانشجو هایی که چادر حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها را در مقابل سفارت سوئد علم کردند و قرآن بر سر فریاد می‌زدنند" این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده " قوت قلب گرفتم و گفتم خدا روشکر، الحمدالله هنوز غیرت علوی در جوانان ما و حیای زینبی در گل دختران ما زنده است و چقدر قشنگ بود که سیاهی چادر آن ها با کتیبه های سیاه پوش محرم ادغام شد و این سیاهی ها همه حکایت کننده عشق به امام حسین علیه السلام و اهل بیت علیهم السلام است https://eitaa.com/gheyamelelah
32.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ما ملت امام حسین علیه السلام هستیم در راه حسین علیه السلام ثابت قدم می مانیم و تا پای جان از خاک و ناموس و مقدسات کشورمان محافظت میکنیم برخلاف تصور و توهم غرب که قصد دارد بی بندوباری را در جامعه اسلامی ملموس و عادی کند امروز دختران حاج قاسم با حجاب خود به همه ثابت کردندکه چادرشان خون بهای هزاران شهید است ، عفت و حیای اسلامی را فدای خوشگذرانی های کاذب و شیطان صفت نمی‌کند https://eitaa.com/gheyamelelah
2.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چقدر کار تشکیلاتی قشنگ هست و حس دوران دفاع مقدس به آدم دست میده اگه کمی به عقب برگردیم و چند صفحه از تاریخ دفاع مقدس را باهم مرور کنیم می‌بینیم که در دوران دفاع مقدس کارها به صورت تشکیلاتی بود مثلا مادر ها می نشستن باهم نان می‌پختن برا رزمندگان می‌فرستادن، خیاطی میکردن، دستکش می بافتن و.. حتی بچه های کوچک هم پول قلک هاشون رو جمع میکردن روی هم میذاشتن و باهاشون وسیله می‌خریدند می‌فرستادن جبهه اصلا میدونید چرا ما پیروز شدیم ؟؟؟😊😊😊😊با این که سلاح جنگی پیشرفته نداشتیم!! چون همه ی مردم زن و مرد ، کوچیک و برزگ همه با هم دست به دست هم دادند و برای پیروزی انقلاب اسلامی، تلاش کردن ، یک حرکت عمومی کردن خدا هم به حرکتشون برکت داد و پیروز شدن. هرجا مردم توی صحنه اومدن توی میدان بودن ما پیروز میشدیم حالا میدونید جنگ هست ؟؟ شاید بپرسید چه جنگی؟؟ جنگ نرم، جنگ رسانه ای ،جنگ ترکیبی دشمن علیه ارزش ها و آرمان های ما. اینجا همه ی ما وظیفه داریم اعم از دانشجو، دانش آموز آره با خودشما هستم توی دانش آموز هم میتونی عمار این انقلاب باشی میتونی سلیمانی های این انقلاب باشی پاشو پاشو میخوایم همه باهم یک تشکل مردمی را اندازی کنیم برا قیام لله برا یک حرکتی که مبداش تلاش و همت ماست و مقصدش ظهور آقا امام زمان عجل الله تعالی فرجه ان شاءالله https://eitaa.com/gheyamelelah
8.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بین همه سوءتفاهم های عاطفی دوست داشتن حسین(علیه‌السلام) حقیقی ترین محبتیه که هممون تجربه کردیم🥲🫀¡ زیارت ارباب روزیتون🪞♥️… https://eitaa.com/gheyamelelah
بسم الله الرحمن الرحیم خدایا شکرت الحمدلله 😍😍😍😍 این بچه ها خودشون موکب امام حسین علیه السلام را علم کردن و نذورات جمع میکردن و ساندیس میدادن چقدر قشنگ چقدر مردانه پای کار این انقلاب ایستادن معلومه وقتی نان نمک امام حسین علیه السلام برکت سفره ها باشه پدرو مادرشون روضه خون و پیر غلام امام حسين عليه السلام باشن خودشون هم باید قاسم ابن الحسن علیه السلام باشن 😊😊 خدایا شکرت ما چقدر قاسم داریم خدایا شکرت عشق به امام حسین علیه السلام تو قلب بچه هامون جریان داره https://eitaa.com/gheyamelelah
بسم الله الرحمن الرحیم چقدرخوب است که نشرخوبی ها نقشه ی راهمان شد تا خوبی های شهرمان را روایت کنیم ما از روی غفلت آنقدرکه خوبی هایمان را روایت نکردیم دشمن زودتر از ما لباس نحس بدی ها را بر تن کشورمان پوشاند و همیشه لنزدروبینش را روی مشکلات ریز و کم ارزش ما زوم می‌کرد و آنقدرآن هارا بزرگنمایی می‌کرد که خودمان نیز باورمان میشد و تا دیروزفکر میکردیم که ما چقدر بدبخت هستیم غافل از اینکه ما منابع عظیمی داریم مثل منابع ملی و انسانی،ماجوانان متدین و انقلابی ولایی زیاد داریم از جمله برادر مومن و متدین خودمان آقای قادری که در این شهر محروم قلبش برا مردم دردمندش می تپد و کارهای بزرگی را انجام می‌دهد و گره های زیادی را باتلاش و مجاهدت باز می‌کندبرا خیلی از مادران بد سرپرست و بی پرست فرزندی می‌کند و برا دختران یتیم این شهر پدری https://eitaa.com/gheyamelelah
18M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بسم الله الرحمن الرحیم امروز در روضه ای که روزیم شده بود همه اش نگاهم سمت مادر بزرگ مجلس بودکه گیسوهای سفید اش او را مسن ترین فرد مجلس معرفی می‌کرد فرصت را غنيمت شمردم تا با این مادربزرگ که ۸۸ سال سن داشت چند دقیقه ای هم کلام بشوم نزدیک رفتم بعداز عرض ارادت از مادربزرگ مجلس پرسیدم بی بی جان دوست دارم از نحوی عزاداری های شما در زمان قدیم بدانم مادربزرگ مجلس ما با گویش شیرین بختیاری چند بیتی خواند که در هر بیتش نام آقا امام حسین علیه السلام را با سوز و لحن خاص می‌خواند مادربزرگ مجلس ما ادامه داد؛ که در زمان قدیم" ما برای دهه محرم آش برگ درست میکردیم " یک نوع آش محلی که در شهرستان ما مرسوم است نه این آش های مدرن که امروزه ما در هیئت ها میپریم دربین این گفت وگو صمیمی مادربزرگ مجلس ما گلایه های نیز داشت که بیانش خالی از لطف نیست او با ناراحتی گفت زن های امروزه از پس بزرگ کردن یک بچه بر نمی‌آیند من ۱۲ بچه بزرگ کردم آن هم در زمانی که نان به اندازه کافی نبود و از سختی ها زمان قدیم میگفت که ما جو را آسياب میکردیم و یک نوع کلوچه محلی درست میکردیم تا چند روز از آن میخوردیم مادربزرگ مجلس ادامه داد من دوست دارم فرزندانم نیز مانند خودم در این فراوانی نعمت چندین بچه داشته باشند چقدر این گفت و گوی صمیمی را دوست داشتم و حقیقتا احساس شکست میکردم که یک پیرزن دنیا دیده و با تجربه‌ گویا حرف مقام معظم رهبری را بیشتر از من تحصیل کرده به گوش اطرافیان می‌رساند و در مجالس روضه ابا عبدالله الحسین علیه السلام تشویق به فرزندآوری میکند https://eitaa.com/gheyamelelah
بسم الله الرحمن الرحیم چقدر شیرین و چه حس قشنگی است که نشر خوبی های سرنخ خوبی های گم شده شهرومحله یمان را به دست ما داده است که انسان های خوب و خوبی های شهر و محله یمان را یکی پس از دیگری کشف کنیم و به تصویر بکشانیم تا همه به تماشا بنشینند و این خوبی های را یکی پس از دیگری را رصد کنند و پازل ظهور امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف راکامل کنند آری يكی از افرادخوب و شریف هم محله ی ما آقای کاظمی است که سالیان سال اجناس خود را با تخفیف وبه صورت نسیه به افراد بی بضاعت می‌دهند و در این شرایط اقتصادی مراعاتشان می‌کند مغازه آقای کاظمی حکایت کننده این است جوانمردی و انسانیت هنوز است خدایا شکرت بابت نعمت های خوب شهرم https://eitaa.com/gheyamelelah
بسم الله الرحمن الرحیم یک روز خوب وعالی در کنار گل دخترای خوب شهرمون تعطیلات تابستان یعنی فرصتی برا پرواز که بال هایش برگ های به صف شده کتابی است که با هر کلمه و جمله اش روح و روان ات به پرواز در می آید و قلبت مملو از علم می‌شود و خَزائِنَ عُلُومِكَ برایت عشق را تفسیر میکند https://eitaa.com/gheyamelelah