🔴اطلاعیه
🔹️برگزاری مسابقه تدبر در قرآن کریم
🔹️ارسال پاسخ به آیدی زیر👇
@Tandika
🔹️اهداءجوایز به نفر اول تا سوم
نفر اول ۳۰۰هزار تومان
نفر دوم ۲۰۰هزارتومان
نفر سوم ۱۰۰ هزارتومان
🔴نکنه جوایز به کسانی اهداء می شود که عضو کانال باشند
🔹️هر بزرگواری که بتواند ۲۰ نفر را اضافه کند به کانال جایزه نفیسی اهداء خواهد شد.
•┈••••✾•🌿🌺🌿•✾••••┈•
🖊روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی اندیکا
🔹️ لطفا لینک کانال را برای دوستان خود ارسال کنید
⏺ ما را در فضای مجازی دنبال کنید👇
@nehzateslamiandika
✨✨✨✨
💠یک شب با زنی دیگر ....
🔅ارزشمندترین وقایع زندگی معمولا دیده نمی شوند و یا لمس نمی گردند، بلکه در دل حس می شوند. لطفا به این ماجرا توجه کنید :
🔅او می گفت که پس از سالها زندگی مشترک، همسرم از من خواست که با زن دیگری برای شام و سینما بیرون بروم. زنم گفت که مرا دوست دارد، ولی مطمئن است که این زن هم مرا دوست دارد و از بیرون رفتن با من لذت خواهد برد.
🔅زن دیگری که همسرم از من می خواست که با او بیرون بروم مادرم بود که ۱۹ سال پیش بیوه شده بود ولی مشغله های زندگی و داشتن ۳ بچه باعث شده بود که من فقط در موارد اتفاقی و نامنظم به او سر بزنم.
🔅آن شب به او زنگ زدم تا برای سینما و شام بیرون برویم. مادرم با نگرانی پرسید که مگر چه شده؟ او از آن دسته افرادی بود که یک تماس تلفنی شبانه و یا یک دعوت غیرمنتظره را نشانه یک خبر بد میدانست. به او گفتم: بنظرم رسید بسیار دلپذیر خواهد بود که اگر ما امشب را با هم باشیم. او پس از کمی تامل گفت که او نیز از این ایده لذت خواهد برد.
🔅آن جمعه پس از کار وقتی برای بردنش می رفتم کمی عصبی بودم. وقتی رسیدم دیدم که او هم کمی عصبی بود کتش را پوشیده بود و جلوی درب ایستاده بود، موهایش را جمع کرده بود و لباسی را پوشیده بود که در آخرین جشن سالگرد ازدواجش پوشیده بود. با چهره ای روشن همچون فرشتگان به من لبخند زد. وقتی سوار ماشین می شد گفت که به دوستانش گفته امشب با پسرم برای گردش بیرون میروم و آنها خیلی تحت تاثیر قرار گرفته اند.
🔅ما به رستورانی رفتیم که هر چند لوکس نبود ولی بسیار راحت و دنج بود. دستم را چنان گرفته بود که گوئی همسر رئیس جمهور بود. پس از اینکه نشستیم به خواندن منوی رستوران مشغول شدم. هنگام خواندن از بالـای منو نگاهی به چهره مادرم انداختم و دیدم با لبخندی حاکی از یاد آوری خاطرات گذشته به من نگاه می کند، به من گفت یادش می آید که وقتی من کوچک بودم و با هم به رستوران می رفتیم او بود که منوی رستوران را می خواند.
🔅من هم در پاسخ گفتم اکنون وقتش رسیده که تو استراحت کنی و بگذاری که من این لطف را در حق تو بکنم. هنگام صرف شام گپ وگفتی صمیمانه داشتیم، هیچ چیز غیر عادی بین ما رد و بدل نشد بلکه صحبتها پیرامون وقایع جاری بود و آنقدرحرف زدیم که سینما را از دست دادیم…
🔅وقتی او را به خانه رساندم گفت که باز هم با من بیرون خواهد رفت به شرط اینکه او مرا دعوت کند و من هم قبول کردم. وقتی به خانه برگشتم همسرم از من پرسید که آیا شام بیرون با مادرم خوش گذشت؟ من هم در جواب گفتم خیلی بیشتر از آنچه که می توانستم تصور کنم.
🔅چند روز بعد مادرم در اثر یک حمله قلبی شدید درگذشت و همه چیز بسیار سریعتر از آن واقع شد که بتوانم کاری کنم.
🔅کمی بعد پاکتی حاوی کپی رسیدی از رستورانی که با مادرم در آن شب در آنجا غذا خوردیم به دستم رسید. یادداشتی هم بدین مضمون بدان الصاق شده بود: نمی دانم که آیا در آنجا خواهم بود یا نه ولی هزینه را برای ۲ نفر پرداخت کرده ام یکی برای تو و یکی برای همسرت. و تو هرگز نخواهی فهمید که آن شب برای من چه مفهومی داشته است، دوستت دارم پسرم.
💥💥* و در آن هنگام بود که دریافتم چقدر اهمیت دارد که بموقع به عزیزانمان بگوئیم که دوستشان داریم و زمانی که شایسته آنهاست به آنها اختصاص دهیم.
* هیچ چیز در زندگی مهمتر از خانواده نیست.
👌👌* زمانی که شایسته عزیزانتان است به آنها اختصاص دهید زیرا هرگز نمیتوان این امور را به وقت دیگری واگذار نمود.
💥💥امروز بهتر از دیروز و فرداهای ناشناخته است.
https://eitaa.com/gheyamelelah
قسمت ۱۰
دفتر ریاضی اش را باز میکند، و به مسئله ریاضی که آقای امینی داد
نگاه میکند، ذهنش درگیر است، ولی به ناچاره باید تکلیف اش را انجام دهد
مشغول حل کردن تمرین میشود و گاهی مداد مشکی اش که عمرش رو به پایان است را در هوا میچرخاند
بعد از حل مسئله ریاضی دفترش را می بندد
چشمان قرمزش خبر از خستگی و خواب میدهد
رختخوابش را پهن میکند به سقف چوبی زل میزند، اما خواب عمیقی نگاه،امیر را از سقف می دزد و تنهایی و تاریکی شب
امیررا به آغوش میکشد و جیرجیک ها براش لالایی میخوانند
نزدیکی های اذان صبح پریشان از خواب میپرد به سختی نفس میکشد
زیر لب نام فردی را به زبان می آورد
چشمانش را گرد میکند یاد سر بند می
افتدپتو را کنار میزند سراغ صندوقچه میرود آرام در صندوقچه را باز میکند
تاریکی شب اجازه دیدن نمیدهد چراغ را روشن میکند سربند را بیرون می آورد
دستانش میلرزد چشمانش می بارد این سربند ،این سربند مال یک شهید است؟؟ آره این مال یک شهید است
با خود میگوید اما
چرا؟ توی صندوقچه بی بی این شهید کیه؟ چرا سربندش پیش بی بی است ؟ به فکر فرو می آرود و خوابی که چند دقیقه پیش دیده بود به یاد می ورد شهید به من گفت نگران بی بی نباش بی بی حالش خوب است
با خود میگوید حتما این پدر من است یعنی پدر من شهید شده ؟؟
یعنی من فرزند یک شهید هستم ؟؟
چرا بی بی تا الان چیزی به من نگفت؟
یعنی پدر من .....
به قلم مدیر✍️..
https://eitaa.com/gheyamelelah
11.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 رهبر انقلاب هماکنون در دیدار مردم سیستانوبلوچستان و خراسان جنوبی:
⚠️ معلومات اطلاعاتی ما به ما میگوید که دولت آمریکا در این کشور، مجموعهای با اسم گروه بحران درست کرده است؛ با ماموریت بحرانسازی در کشورها از جمله ایران؛
تا بگردند نقاطی را که در کشور بنظر آنها موجب میشود بحران درست بشود، تحریک کنند.
🔻 آنها با فکر و مطالعه به این نتیجه رسیدند که در ایران چند نقطه بحرانساز وجود دارد: اختلافات قومی، تفاوتهای مذهبی و مساله جنسیت و زن که باید اینها را برای بحرانسازی تحریک کرد.
🔺 این برنامه آمریکاست و شتر در خواب بیند پنبه دانه! ۱۴۰۲/۶/۲۰
https://eitaa.com/gheyamelelah
⭐️🌙
⭐️الهی
💫گفتی کریمم
⭐️پس تاکـرم
💫تو درمیان است
⭐️نا امیدی برما حرام است
💫خـدایـا...
⭐️توسختی های زندگی
💫دستمان را بگیـر
⭐️که سخت محتـاج
💫نگاهت هستیم
⭐️شبتـون بخیر
https://eitaa.com/gheyamelelah
حق الناس
حق الناس فقط زدن جیب مردم نیست!! حق الناس فقط کلاهبرداری و اختلاس نیست!!
گرفتن آرامش روان، پاکی چشم و قلب مردان، گرفتن آرامش خاطر زنان و نابودی
تعهد و عشق بین همسران، سرد شدن گرمای خانه ها و تنوع طلب کردن مردان، افزایش نرخ طـــلاق و....
همه حق الناس هایی است که به واسطه بی حجابی و دلبری های خیابانی بر گردنِ ماست!!...
خداوند هرگز حق الناس را نمی بخشد.
فراموش نکنیم!
https://eitaa.com/atashbe_ekhtear
🌷 سَلامٌ عَلَى آلِ يس السَّلامُ عَلَيْكَ يَا دَاعِيَ اللَّهِ وَ رَبَّانِيَّ آيَاتِهِ السَّلامُ عَلَيْكَ يَا بَابَ اللَّهِ وَ دَيَّانَ دِينِهِ السَّلامُ عَلَيْكَ يَا خَلِيفَةَ اللَّهِ وَ نَاصِرَ حَقِّهِ السَّلامُ عَلَيْكَ يَا حُجَّةَ اللَّهِ وَ دَلِيلَ إِرَادَتِهِ السَّلامُ عَلَيْكَ يَا تَالِيَ كِتَابِ اللَّهِ وَ تَرْجُمَانَهُ
السَّلامُ عَلَيْكَ فِي آنَاءِ لَيْلِكَ وَ أَطْرَافِ نَهَارِكَ السَّلامُ عَلَيْكَ يَا بَقِيَّةَ اللَّهِ فِي أَرْضِهِ السَّلامُ عَلَيْكَ يَا مِيثَاقَ اللَّهِ الَّذِي أَخَذَهُ وَ وَكَّدَهُ
🌷السَّلامُ عَلَيْكَ يَا وَعْدَ اللَّهِ الَّذِي ضَمِنَهُ السَّلامُ عَلَيْكَ أَيُّهَا الْعَلَمُ الْمَنْصُوبُ وَ الْعِلْمُ الْمَصْبُوبُ وَ الْغَوْثُ وَ الرَّحْمَةُ الْوَاسِعَةُ وَعْدا غَيْرَ مَكْذُوبٍ
السَّلامُ عَلَيْكَ حِينَ تَقُومُ السَّلامُ عَلَيْكَ حِينَ تَقْعُدُ السَّلامُ عَلَيْكَ حِينَ تَقْرَأُ وَ تُبَيِّنُ السَّلامُ عَلَيْكَ حِينَ تُصَلِّي وَ تَقْنُتُ السَّلامُ عَلَيْكَ حِينَ تَرْكَعُ وَ تَسْجُدُ
🌷السَّلامُ عَلَيْكَ حِينَ تُهَلِّلُ وَ تُكَبِّرُ السَّلامُ عَلَيْكَ حِينَ تَحْمَدُ وَ تَسْتَغْفِرُ، السَّلامُ عَلَيْكَ حِينَ تُصْبِحُ وَ تُمْسِي السَّلامُ عَلَيْكَ فِي اللَّيْلِ إِذَا يَغْشَى وَ النَّهَارِ إِذَا تَجَلَّى السَّلامُ عَلَيْكَ أَيُّهَا الْإِمَامُ الْمَأْمُونُ السَّلامُ عَلَيْكَ أَيُّهَا الْمُقَدَّمُ الْمَأْمُولُ السَّلامُ عَلَيْكَ بِجَوَامِعِ السَّلامِ
أُشْهِدُكَ يَا مَوْلايَ أَنِّي أَشْهَدُ أَنْ لا إِلَهَ إِلا اللَّهُ وَحْدَهُ لا شَرِيكَ لَهُ وَ أَنَّ مُحَمَّدا عَبْدُهُ وَ رَسُولُهُ لا حَبِيبَ إِلا هُوَ وَ أَهْلُهُ
🌷وَ أُشْهِدُكَ يَا مَوْلايَ أَنَّ عَلِيّاً أَمِيرَ الْمُؤْمِنِينَ حُجَّتُهُ وَ الْحَسَنَ حُجَّتُهُ وَ الْحُسَيْنَ حُجَّتُهُ وَ عَلِيَّ بْنَ الْحُسَيْنِ حُجَّتُهُ وَ مُحَمَّدَ بْنَ عَلِيٍّ حُجَّتُهُ وَ جَعْفَرَ بْنَ مُحَمَّدٍ حُجَّتُهُ وَ مُوسَى بْنَ جَعْفَرٍ حُجَّتُهُ وَ عَلِيَّ بْنَ مُوسَى حُجَّتُهُ وَ مُحَمَّدَ بْنَ عَلِيٍّ حُجَّتُهُ وَ عَلِيَّ بْنَ مُحَمَّدٍ حُجَّتُهُ وَ الْحَسَنَ بْنَ عَلِيٍّ حُجَّتُهُ وَ أَشْهَدُ أَنَّكَ حُجَّةُ اللَّهِ
أَنْتُمْ الْأَوَّلُ وَ الْآخِرُ
🌷وَ أَنَّ رَجْعَتَكُمْ حَقٌّ لا رَيْبَ فِيهَا يَوْمَ لا يَنْفَعُ نَفْساً إِيمَانُهَا لَمْ تَكُنْ آمَنَتْ مِنْ قَبْلُ أَوْ كَسَبَتْ فِي إِيمَانِهَا خَيْراً وَ أَنَّ الْمَوْتَ حَقٌّ وَ أَنَّ نَاكِراً وَ نَكِيراً حَقٌّ وَ أَشْهَدُ أَنَّ النَّشْرَ حَقٌّ وَ الْبَعْثَ حَقٌّ وَ أَنَّ الصِّرَاطَ حَقٌّ وَ الْمِرْصَادَ حَقٌّ وَ الْمِيزَانَ حَقٌّ وَ الْحَشْرَ حَقٌّ وَ الْحِسَابَ حَقٌّ وَ الْجَنَّةَ وَ النَّارَ حَقٌّ وَ الْوَعْدَ وَ الْوَعِيدَ بِهِمَا حَقٌّ
يَا مَوْلايَ شَقِيَ مَنْ خَالَفَكُمْ وَ سَعِدَ مَنْ أَطَاعَكُمْ فَاشْهَدْ عَلَى مَا أَشْهَدْتُكَ عَلَيْهِ وَ أَنَا وَلِيٌّ لَكَ بَرِي ءٌ مِنْ عَدُوِّك
🌷َ فَالْحَقُّ مَا رَضِيتُمُوهُ وَ الْبَاطِلُ مَا أَسْخَطْتُمُوهُ وَ الْمَعْرُوفُ مَا أَمَرْتُمْ بِهِ وَ الْمُنْكَرُ مَا نَهَيْتُمْ عَنْهُ فَنَفْسِي مُؤْمِنَةٌ بِاللَّهِ وَحْدَهُ لا شَرِيكَ لَهُ وَ بِرَسُولِهِ وَ بِأَمِيرِ الْمُؤْمِنِينَ وَ بِكُمْ يَا مَوْلايَ أَوَّلِكُمْ وَ آخِرِكُمْ وَ نُصْرَتِي مُعَدَّةٌ لَكُمْ وَ مَوَدَّتِي خَالِصَةٌ لَكُمْ آمِينَ آمِينَ.
🌷💐🌼🌺🌹 التماس دعا 🌹
https://eitaa.com/atashbe_ekhtear
قسمت ۱۱
یعنی پدر من یکی از شهداء دفاع مقدس است ؟پدر من شهید شده باورم نمیشود. یعنی من فرزند شهید هستم . پس چرا بی بی به من نگفت تو فرزند شهیدهستی تا بچه ها مدرسه مرا بچه ننه صدا نکنند؟ صدا اذان رشته افکار امیر را پاره میکند. سر بربند را دورن صندوقچه میگذارد. وآماده نماز خواندن میشود بعد ازنماز روی همان سجاده به خواب میرود
با صدای در از خواب بیدار میشود
پرده را کنار میزدند نور ملایم خورشید
چهره غمگنیش را نوازش میکند حسین داخل کوچه براش دست تکان میدهد و به مدرسه اشاره میکند
امیر آرام پنجره را میبندد و آبی به سرصورتش میزدند کیفش را بر میدارد
و راهی مدرسه میشوند زنگ صبحگاهی مدرسه به صدا در میآید امیر پشت سر حسین در صف صبحگاهی حاضر میشود بعد قرائت قرآن و دعا صبحگاهی امیر علی دانش آموزان زرنگ و نخبه مدرسه فرازی از وصیت نامه شهید امیرابوالفضل سپهری را
میخواند
((از دانش آموزان حزب اللهی میخواهم که همانطور که سنگرهای رزم را پر کردهاند اهمیت سنگرهای دانشگاه و مدارس را فراموش نکنند زیرا همانطور که امام فرمودهاند اگر دانشگاهها اصلاح شوند جامعه اصلاح میشود. بر شماست که دانشگاهها را پرکنید و تخصصهای مورد نیاز مسلمین را یاد بگیرید تا مسلمین از متخصصین منحرف و غیرمتعهد بینیار شوند))
حسین به پهلو امیر میزند وبه مزاح میگوید شهید آینده امیر تو هم نام این شهید هستی امیر لبخند میزدند با خود میگوید
حسین نمیداند که من فرزند شهید هستم و پسرهم راه پدر را ادامه
میدهد...
به قلم مدیر ✍️..
https://eitaa.com/gheyamelelah
6.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳
🌼 حدیث داریم بچه وقتی سه سالش میشود، این کلمه رو به او یاد بدهید: لا اله الا الله
🌼بسیار زیبا ....👌
https://eitaa.com/atashbe_ekhtear
5.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا المرتضی (علیه السلام)
نیست گاهی، هیچ راهی،
جز به شاهی رو زدن!
با غم سنگین رسیدن
پیش او زانو زدن...
🏴 آمدم ای شاه پناهم بده ...
۲۵ شهریور ۱۴۰۲
https://eitaa.com/gheyamelelah