حق الناس
حق الناس فقط زدن جیب مردم نیست!! حق الناس فقط کلاهبرداری و اختلاس نیست!!
گرفتن آرامش روان، پاکی چشم و قلب مردان، گرفتن آرامش خاطر زنان و نابودی
تعهد و عشق بین همسران، سرد شدن گرمای خانه ها و تنوع طلب کردن مردان، افزایش نرخ طـــلاق و....
همه حق الناس هایی است که به واسطه بی حجابی و دلبری های خیابانی بر گردنِ ماست!!...
خداوند هرگز حق الناس را نمی بخشد.
فراموش نکنیم!
https://eitaa.com/atashbe_ekhtear
🌷 سَلامٌ عَلَى آلِ يس السَّلامُ عَلَيْكَ يَا دَاعِيَ اللَّهِ وَ رَبَّانِيَّ آيَاتِهِ السَّلامُ عَلَيْكَ يَا بَابَ اللَّهِ وَ دَيَّانَ دِينِهِ السَّلامُ عَلَيْكَ يَا خَلِيفَةَ اللَّهِ وَ نَاصِرَ حَقِّهِ السَّلامُ عَلَيْكَ يَا حُجَّةَ اللَّهِ وَ دَلِيلَ إِرَادَتِهِ السَّلامُ عَلَيْكَ يَا تَالِيَ كِتَابِ اللَّهِ وَ تَرْجُمَانَهُ
السَّلامُ عَلَيْكَ فِي آنَاءِ لَيْلِكَ وَ أَطْرَافِ نَهَارِكَ السَّلامُ عَلَيْكَ يَا بَقِيَّةَ اللَّهِ فِي أَرْضِهِ السَّلامُ عَلَيْكَ يَا مِيثَاقَ اللَّهِ الَّذِي أَخَذَهُ وَ وَكَّدَهُ
🌷السَّلامُ عَلَيْكَ يَا وَعْدَ اللَّهِ الَّذِي ضَمِنَهُ السَّلامُ عَلَيْكَ أَيُّهَا الْعَلَمُ الْمَنْصُوبُ وَ الْعِلْمُ الْمَصْبُوبُ وَ الْغَوْثُ وَ الرَّحْمَةُ الْوَاسِعَةُ وَعْدا غَيْرَ مَكْذُوبٍ
السَّلامُ عَلَيْكَ حِينَ تَقُومُ السَّلامُ عَلَيْكَ حِينَ تَقْعُدُ السَّلامُ عَلَيْكَ حِينَ تَقْرَأُ وَ تُبَيِّنُ السَّلامُ عَلَيْكَ حِينَ تُصَلِّي وَ تَقْنُتُ السَّلامُ عَلَيْكَ حِينَ تَرْكَعُ وَ تَسْجُدُ
🌷السَّلامُ عَلَيْكَ حِينَ تُهَلِّلُ وَ تُكَبِّرُ السَّلامُ عَلَيْكَ حِينَ تَحْمَدُ وَ تَسْتَغْفِرُ، السَّلامُ عَلَيْكَ حِينَ تُصْبِحُ وَ تُمْسِي السَّلامُ عَلَيْكَ فِي اللَّيْلِ إِذَا يَغْشَى وَ النَّهَارِ إِذَا تَجَلَّى السَّلامُ عَلَيْكَ أَيُّهَا الْإِمَامُ الْمَأْمُونُ السَّلامُ عَلَيْكَ أَيُّهَا الْمُقَدَّمُ الْمَأْمُولُ السَّلامُ عَلَيْكَ بِجَوَامِعِ السَّلامِ
أُشْهِدُكَ يَا مَوْلايَ أَنِّي أَشْهَدُ أَنْ لا إِلَهَ إِلا اللَّهُ وَحْدَهُ لا شَرِيكَ لَهُ وَ أَنَّ مُحَمَّدا عَبْدُهُ وَ رَسُولُهُ لا حَبِيبَ إِلا هُوَ وَ أَهْلُهُ
🌷وَ أُشْهِدُكَ يَا مَوْلايَ أَنَّ عَلِيّاً أَمِيرَ الْمُؤْمِنِينَ حُجَّتُهُ وَ الْحَسَنَ حُجَّتُهُ وَ الْحُسَيْنَ حُجَّتُهُ وَ عَلِيَّ بْنَ الْحُسَيْنِ حُجَّتُهُ وَ مُحَمَّدَ بْنَ عَلِيٍّ حُجَّتُهُ وَ جَعْفَرَ بْنَ مُحَمَّدٍ حُجَّتُهُ وَ مُوسَى بْنَ جَعْفَرٍ حُجَّتُهُ وَ عَلِيَّ بْنَ مُوسَى حُجَّتُهُ وَ مُحَمَّدَ بْنَ عَلِيٍّ حُجَّتُهُ وَ عَلِيَّ بْنَ مُحَمَّدٍ حُجَّتُهُ وَ الْحَسَنَ بْنَ عَلِيٍّ حُجَّتُهُ وَ أَشْهَدُ أَنَّكَ حُجَّةُ اللَّهِ
أَنْتُمْ الْأَوَّلُ وَ الْآخِرُ
🌷وَ أَنَّ رَجْعَتَكُمْ حَقٌّ لا رَيْبَ فِيهَا يَوْمَ لا يَنْفَعُ نَفْساً إِيمَانُهَا لَمْ تَكُنْ آمَنَتْ مِنْ قَبْلُ أَوْ كَسَبَتْ فِي إِيمَانِهَا خَيْراً وَ أَنَّ الْمَوْتَ حَقٌّ وَ أَنَّ نَاكِراً وَ نَكِيراً حَقٌّ وَ أَشْهَدُ أَنَّ النَّشْرَ حَقٌّ وَ الْبَعْثَ حَقٌّ وَ أَنَّ الصِّرَاطَ حَقٌّ وَ الْمِرْصَادَ حَقٌّ وَ الْمِيزَانَ حَقٌّ وَ الْحَشْرَ حَقٌّ وَ الْحِسَابَ حَقٌّ وَ الْجَنَّةَ وَ النَّارَ حَقٌّ وَ الْوَعْدَ وَ الْوَعِيدَ بِهِمَا حَقٌّ
يَا مَوْلايَ شَقِيَ مَنْ خَالَفَكُمْ وَ سَعِدَ مَنْ أَطَاعَكُمْ فَاشْهَدْ عَلَى مَا أَشْهَدْتُكَ عَلَيْهِ وَ أَنَا وَلِيٌّ لَكَ بَرِي ءٌ مِنْ عَدُوِّك
🌷َ فَالْحَقُّ مَا رَضِيتُمُوهُ وَ الْبَاطِلُ مَا أَسْخَطْتُمُوهُ وَ الْمَعْرُوفُ مَا أَمَرْتُمْ بِهِ وَ الْمُنْكَرُ مَا نَهَيْتُمْ عَنْهُ فَنَفْسِي مُؤْمِنَةٌ بِاللَّهِ وَحْدَهُ لا شَرِيكَ لَهُ وَ بِرَسُولِهِ وَ بِأَمِيرِ الْمُؤْمِنِينَ وَ بِكُمْ يَا مَوْلايَ أَوَّلِكُمْ وَ آخِرِكُمْ وَ نُصْرَتِي مُعَدَّةٌ لَكُمْ وَ مَوَدَّتِي خَالِصَةٌ لَكُمْ آمِينَ آمِينَ.
🌷💐🌼🌺🌹 التماس دعا 🌹
https://eitaa.com/atashbe_ekhtear
قسمت ۱۱
یعنی پدر من یکی از شهداء دفاع مقدس است ؟پدر من شهید شده باورم نمیشود. یعنی من فرزند شهید هستم . پس چرا بی بی به من نگفت تو فرزند شهیدهستی تا بچه ها مدرسه مرا بچه ننه صدا نکنند؟ صدا اذان رشته افکار امیر را پاره میکند. سر بربند را دورن صندوقچه میگذارد. وآماده نماز خواندن میشود بعد ازنماز روی همان سجاده به خواب میرود
با صدای در از خواب بیدار میشود
پرده را کنار میزدند نور ملایم خورشید
چهره غمگنیش را نوازش میکند حسین داخل کوچه براش دست تکان میدهد و به مدرسه اشاره میکند
امیر آرام پنجره را میبندد و آبی به سرصورتش میزدند کیفش را بر میدارد
و راهی مدرسه میشوند زنگ صبحگاهی مدرسه به صدا در میآید امیر پشت سر حسین در صف صبحگاهی حاضر میشود بعد قرائت قرآن و دعا صبحگاهی امیر علی دانش آموزان زرنگ و نخبه مدرسه فرازی از وصیت نامه شهید امیرابوالفضل سپهری را
میخواند
((از دانش آموزان حزب اللهی میخواهم که همانطور که سنگرهای رزم را پر کردهاند اهمیت سنگرهای دانشگاه و مدارس را فراموش نکنند زیرا همانطور که امام فرمودهاند اگر دانشگاهها اصلاح شوند جامعه اصلاح میشود. بر شماست که دانشگاهها را پرکنید و تخصصهای مورد نیاز مسلمین را یاد بگیرید تا مسلمین از متخصصین منحرف و غیرمتعهد بینیار شوند))
حسین به پهلو امیر میزند وبه مزاح میگوید شهید آینده امیر تو هم نام این شهید هستی امیر لبخند میزدند با خود میگوید
حسین نمیداند که من فرزند شهید هستم و پسرهم راه پدر را ادامه
میدهد...
به قلم مدیر ✍️..
https://eitaa.com/gheyamelelah
6.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳
🌼 حدیث داریم بچه وقتی سه سالش میشود، این کلمه رو به او یاد بدهید: لا اله الا الله
🌼بسیار زیبا ....👌
https://eitaa.com/atashbe_ekhtear
5.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا المرتضی (علیه السلام)
نیست گاهی، هیچ راهی،
جز به شاهی رو زدن!
با غم سنگین رسیدن
پیش او زانو زدن...
🏴 آمدم ای شاه پناهم بده ...
۲۵ شهریور ۱۴۰۲
https://eitaa.com/gheyamelelah
5.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
25 شهریور 1402 بلوار کشاوز
جمعیت معترض یک صدا با شعار #ما_ملت_کبیریم_ایران_را_پس_ميگيريم نیروهای سرکوب رژیم رو کلافه کردن!
بانو یاسمین پهلوی، همه این جمعیت مشتاق تو هستن؛ زنده باد فرمان تاریخی شاهزاده ✊️✊️✊️
آقا رضا، آقا رضا، رضااا جان، رضااا🤣🤣🤣🤣
https://eitaa.com/gheyamelelah
4.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💐 درس اخـــلاق
🔻یه عمل صالح تو یه لحظه میتونه زندگی رو عوض کنه!
🔻استاد عالی
https://eitaa.com/gheyamelelah
3.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💢ترک گناه اولش سخته
اگه طاقت بیاری
بمرور آسون میشه...!
🎙استاد عالی
https://eitaa.com/gheyamelelah
رهایی از گناه 🌱
🍃 آیت الله بهجت رحمه الله علیه:
✍🏼 حال توجه و دعا، راحتی و روح است
(و فی مناجاتک انسی و راحتی)
در مناجات تو، آرامش و راحتی من است...
کمال انسان، به تقوا است، نه یک کلمه کمتر و نه یک کلمه بیشتر(لااقل من ذلک و لااکثر)
#کلام_بزرگان
#کلامی_از_آیت_الله_بهجت
https://eitaa.com/gheyamelelah
وَأَیُّوبَ إِذْ نَادَى رَبَّهُ أَنِّى مَسَّنِى الضُّرُّ وَأَنتَ أَرْحَمُ الرَّحِمِینَ (انبیاء 83)
فَاسْتَجَبْنَا لَهُ فَکَشَفْنَا مَا بِهِ مِن ضُرٍّ وَءَاتَیْنَهُ أَهْلَهُ وَمِثْلَهُم مَّعَهُمْ رَحْمَةً مِّنْ عِندِنَا وَذِکْرَى لِلْعَبِدِینَ (انبیاء 84)
ترجمه
و ایوب را (یاد کن) هنگامی که پروردگارش را ندا داد که: مرا آسیب و سختی رسیده و تو مهربانترین مهربانانی. (انبیاء 83)
پس ندایش را اجابت کردیم و آنچه از آسیب و سختی به او بود برطرف و خانوادهاش را (که در حادثهها از دستش رفته بودند) و مانندشان را همراه با آنان به او عطا کردیم که رحمتی از سوی ما و مایه پند و تذکری برای عبادتکنندگان بود. (انبیاء 84)
خداوند با گوشه چشمی سختترین مشکلات را آسان میکند پس نباید نا امید بود
خدایا امیدمان را نا امید نکن دستمان را بگیر که سخت محتاجیم
https://eitaa.com/gheyamelelah