eitaa logo
نقطه شروع🌱🌸🌱
80 دنبال‌کننده
638 عکس
666 ویدیو
4 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
🍃 آیت الله بهجت رحمه الله علیه: ✍🏼 ای کاش بی ارزشی و هیچ بودن عالم امکان را درک می کردیم، و برای هیچ، این قدر ارزش و اعتبار قایل نمی شدیم، و بر سر هیچ، این همه با هم نزاع نمی کردیم! https://eitaa.com/gheyamelelah
💚💚💚💚💚 خدایا در این شب زیبا به دلمان عشق به خاندان حضرت محمد ﷺ عطا کن به قلبمان ایمان به وجودمان آسایش به عمرمان عزت و به همه سلامتی عطا فرما خدایا‌ در این شب بهترین‌ها را که به بندگان مقرب خود عطا میکنی به همه ما هم عطا فرما بارالها شفاعت رسول الله ﷺ را روزی همه ما مقدر فرما 🎊🎉 عیـدتـون مبـارک 🎉🎊 https://eitaa.com/gheyamelelah
تو باید خودت رو محاکمه کنی، این سخت ترین کار دنیاست! قضاوتِ خودت ، از قضاوت کردن دیگران خیلی سخت‌تره. اگر بتونی در مورد خودت درست قضاوت کنی ، تو قطعا آدمی با عقل و دانش واقعی هستی... https://eitaa.com/gheyamelelah
قسمت ۱۳ امیر گفت آقا من پدرندارم مدیر گفت یعنی پدر شما فوت کرد ؟ امیر گفت آقا نمیدونم ؟ کسی راستشو به من نگفت من نمیدونم پدرم کیه ؟ چطور فوت کرد من فقط یه دونه بی بی دارم که اونم از پله افتاد و الان ازش خبر ندارم و زد زیر گریه و با صدای هق هق گریه اش دل هر آدمیزاد را کباب می‌کرد مدیر از سر جاش بلند شد و رفت پیش امیر دستی به سر امیر کشید و گفت ان شاالله بلا بدوره بی بی هم خوب میشه و میاد مدرسه تا ان شاءالله این مشکلات حل بشه و سعی کن به موقع در کلاس درس حاضر شو و به حرف های آقای ناظم هم گوش بده پاشو پسرم مرد که گریه نمیکنه برو آب بزن دست و صورت برو سر کلاس امیر به نشانه تایید سرش را تکان داد و به سمت آبخوری رفت مدیر مدرسه از پشت شیشه به امیر زل زد بود و با ندای درونش نجوا می‌کرد که باید بیشتر هوای امیر را داشته باشد با صدا ناظم مدیر سرش را بر می‌گرداند و می‌گوید امیر پسر زرنگی است او آینده درخشانی دارد نباید اجازه دهیم مشکلات او مانع پیشرفتش شود ناظم مدرسه پوز خندی زد گفت ای بابا دلت خوشه این بچه آینده اش هم گذشته اش مبهم است اصلا معلوم نیست کیه؟ نه پدر داره نه مادر ، هیچ کسی نداره شما به آینده این امید دارید ؟؟ مدیر مدرسه با ناراحت گفت این بچه اگه هویت مشخصی نداره ولی هوش و ذکاوت فوق العاده ای داره اون حتی میتونه یکی از دانشمندان آینده این کشور بشود در همین حین صدا آقای امینی.. به قلم مدیر ✍️.. https://eitaa.com/gheyamelelah
👌 یه تکنیک ناب هروقت کسی ناراحتتون کرد به ساعت نگاه کنید، ببینید ساعت چنده؟! 🕒 به فرض مثال اگر ساعت ۳ بود بگید یا امام حسین'علیه‌السلام' به خاطر شما میبخشم...🤍 ایده‌ی قشنگی بود میشه برا هرچیزی استفاده اش کرد! مثلا هروقت خواستیم گناه کنیم نگاه به ساعت کنیم و به معصوم پناه ببریم ... مثلا هروقت دلمون گرفت به ساعت نگاه کنیم و باهاشون درد و دل کنیم... مثلا هروقت..... https://eitaa.com/gheyamelelah
« لبخند بزن و به سختی ها اهمیت نده خدا انسان های قوی رو دوست داره... » 🌸 https://eitaa.com/gheyamelelah
وقتی که عکس شما رعب و،وحشت میندازه تو دل دشمن باید هم بترسند و،به حرمت مردانگی ات میدان را ترک کنند چون میدان جا مردانی چون حاج قاسم سلیمانی است نه شغالان صفتان .. به جهنم که تیم الاتحاد بازی را ترک کرد https://eitaa.com/gheyamelelah
اغلب مردم تعریف وتمجیدها راظرف چند دقیقه فراموش می‌کنند،اما یک اهانت را سال‌ها به ‌خاطر می‌سپارند..! آن‌ها مانند آشغال‌ جمع‌کن‌هایی هستند که هنوز توهینی را که مثلا بیست‌ سال پیش به آن‌ها شده با خود حمل می‌کنند و بوی ناخوشایند این زباله‌ها همواره آنان را می‌آزارد ...! برای شاد بودن باید بر«افکار شاد» تمرکز کنید و باید ذهن خود را از زباله‌های تنفر ، خشم ، نگرانی و ترس رها کنید ...! ✍ اندرو_متیوس https://eitaa.com/gheyamelelah 🌱
زیاد در خاطرات دیگران کنجکاوی نکنید در خاطرات هر شخص چیزهایی هست که حتی میترسد آنها را برای خودش آشکار کند ...! ✍️داستایفسکی https://eitaa.com/gheyamelelah
※ موضوع روز : « مردم چی میگن؟ » می‌خوایم حرف بزنیم، می‌خوایم انتخاب رشته کنیم، می‌خوایم خونه بخریم، می‌خوایم ازدواج کنیم، می‌خوایم تغییر شغل بدیم، می‌خوایم حجاب کنیم، می‌خوایم سبک زندگی‌مونو تغییر بدیم، و ........ ✘ اولین جمله‌ای که میاد تو ذهنمون اینه که: « مردم چی میگن؟ » حالا این مردم می‌تونه هر کسی باشه ... محور انتخابها، ارتباطها، افکار و رفتارهای ما هر چی که باشه قیمت ما رو مشخص میکنه! « هر چیز که در جستن آنی، آنی » «مردم چی میگن» یعنی من دنبال تأیید بقیه‌ام! غافل از اینکه تأییدهای بزرگتری در زندگی هست، که اگر نداشته باشیم‌شون، تأییدهای دیگران هم برامون عینِ عقب‌گرد و خسارته! https://eitaa.com/gheyamelelah
الهی! ای خالق بی‌مدد، و ای واحد بی‌عدد! ای اول بی‌هدایت و ای آخر بی‌نهایت! ای ظاهر بی‌صورت و ای باطن بی‌سیرت! ای حی بی‌ذلت، ای، بخشنده ی بی‌منت! ای داننده ی رازها، ای شنونده ی آوازها! ای بیننده ی نمازها، ای شناسنده ی نام ها، ای رساننده ی گام ها! ای مطلع بر حقایق، ای مهربان بر خلایق! عذرهای ما بپذیر! که تو غنی یی و ما فقیر! و بر عیب های ما مگیر، که تو قوی یی و ما حقیر! از بنده خطا آید و ذلت و از تو عطا آید و رحمت! https://eitaa.com/gheyamelelah
زائری بارانی ام، آقا به دادم میرسی ؟ بی پناهم، خسته ام، تنها، به دادم میرسی ؟ گر چه آهو نیستم اما پر از دلتنگی ام ضامن چشمان آهوها به دادم میرسی ؟ 🌺https://eitaa.com/gheyamelelah