eitaa logo
نقطه شروع🌱🌸🌱
80 دنبال‌کننده
638 عکس
666 ویدیو
4 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
5.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سنت شکنی زیبا در مراسم ترحیم اهدای جهیزیه به نوعروس چه کار قشنگی https://eitaa.com/gheyamelelah
❤️دلی❤️ اگه کاری که انجام میدید باعث ناراحتی اسرائیل نمیشه، اون کار ابتر هست. گفتم: «محسن جان! دیر میای بچه‌ها نگرانتن». لبخندی زد و حرف از صمیم قلبش بیرون آمد؛ حرفی که زبانم را قفل زد. غیرتمند گفت: «هرچی من بیشتر کار کنم، نتانیاهو کمتر خواب راحت به چشمش میاد؛ پس اجازه بده بیشتر کار کنم».  معنای این حرفش را زمانی فهمیدم که شهید شد؛ وقتی که نتانیاهو توئیت زد و برای یهودی‌ها شنبه خوبی را آرزو کرد. (خاطرات همسر شهید) 🌹هفتم آذر سالگرد شهادت دانشمند هسته ای شهید محسن فخری زاده🌹 https://eitaa.com/gheyamelelah
🛑خدایا با ما با عدلت رفتار نکن‼️ ✍آیت الله مجتهدی در تفسیر این حدیث می‌گویند: خدا با فضلش با ما رفتار می‌کند، اگر بخواهد با عدلش با ما معامله کند، کار ما خراب است. یک آدم عوامی می‌گفت: «خدایا، ما این‌همه نماز می‌خوانیم و روزه می‌گیریم، تازه منت هم سر ما می‌گذاری؟خدایا با عدلت با من رفتار کن، نمی‌خواهد با فضلت با من معامله کنی!» ❌ چند وقت بعد این شخص بخاطر جرمی که مرتکب شده بود، محکوم به اعدام شد. او را به پای چوبه دار بردند، پیغمبر زمان به او گفت: «تو از خدا خواسته بودی و گفتی که خدایا با عدلت با من رفتار کن! یادته روزی تو یک سوزن در چوبی کردی، بعد پای مگسی را بستی و با آن چوب سوزن دار، آن مگس را اعدام کردی، حالا هم باید اعدام شوی، چون که خودت از خدا خواستی تا با فضلش با تو معامله نکند! 💠آیه 30 سوره شوری می‌گوید: هر پیشامدی که برای شما می‌شود، محصول کارهای زشت خود شماست،ولی خدا خیلی از کارهای ما را ندیده ‌می‌گیرد. 🌟اینکه خداوند خیلی از کارهای ما را ندیده می‌گیرد، فضل خداست. اگر بخواهد همه را مو به مو حساب کند، عدل است. پس نگویید که «اللهم عاملنا بعدلک»، اگر خداوند با عدلش با ما رفتار کند، کار ما زار است... اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم واهلک عدوهم https://eitaa.com/gheyamelelah
13.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❤️ نه آهنگی داره؛ نه پس‌زمینه حسین‌حسین داره؛ نه محتوای غلط یا بی‌ارزش؛ هیأت حاج‌میثم امسال یه تغییر زیبادادن، به این‌صورت که یک شب هیأت برای دخترها و یک شب مختص پسرها برگزار شد. نسل جدید تا حدودی از این فضاها فاصله گرفتن و به کارهای فرهنگی تربیتی این شکلی برای نوجوونا خیلی نیاز داریم 👌 https://eitaa.com/gheyamelelah
بسم الله الرحمن الرحیم خدا روشکر الحمدالله مثل هر سال توفیق خدمت داشتیم و به لطف و عنایت خانم فاطمه زهرا سلام الله علیها مثل هر سال مجالس روضه خانگی در روستا های مختلف برپا شد با محوریت سبک زندگی خانم فاطمه زهرا سلام الله علیها، بیان احکام ، شرح حدیث کساء ، شرح خطبه فدکیه ، .... https://eitaa.com/gheyamelelah
الحمدالله شکر خدا به لطف و عنایت خانم فاطمه زهرا سلام الله علیها تا به امروز ۲۱ روضه خانگی در روستای طالپا، مومن آباد ، محمد آباد،قلعه خواجه، طاهر آباد، صفی آباد، عالی آباد ، دینراک، قاسمی آباد تلخاب ، مورد سامانی ، رستم آباد .. برگزار شد شهرستان_اندیکا https://eitaa.com/gheyamelelah
به بزرگی گفتند: تو برای تربیت فرزندانت چه میکنی؟ گفت: هیچ کار. گفتند: مگر می‌شود؟ پس چرا فرزندان تو چنین خوبند؟ گفت: من در تربیت خود کوشیدم تا الگوی خوبی برای آنان باشم. https://eitaa.com/gheyamelelah
بسم الله الرحمن الرحیم ایستگاه صلواتی ۱۵۰ بسته لقمه خیار و پنیر به مناسبت ایام فاطمیه در مصلی امام خامنه ای حفظه الله در بین مراجعه کنندگان خدمات پزشکی گروه جهادی الکفیل توسط کانون خانواده‌ رضوی شهرستان اندیکا طلاب طرح امین گروه جهادی حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها
یلداتون🍉مهدوی فرقے نمےڪند اول زمستان باشد یا اول بهار، بےتو هرشب شب یلداست براے ما...
خواهی نشوی رسوا همرنگ جماعت شو!‍ ولی قرآن چیزی دیگه میگه: أكثر الناس ﻻ‌ ﻳﻌﻠﻤﻮﻥ" بیشتر مردم نمۍدانند أكثر الناس ﻻ‌ ﻳﺸﻜﺮﻭﻥ" بیشتر مردم ناسپاس اند *أكثر الناس ﻻ‌ ﻳﺆﻣﻨﻮﻥ " بیشتر مردم ایمان نمی آورند أكثرهم ﻓﺎﺳﻘﻮﻥ" بیشترشان گناهکارند أكثرهم ﻳﺠﻬﻠﻮﻥ" بیشترشان نادانند أكثرهم ﻣﻌﺮﺿﻮﻥ" بیشترشان اعتراض گرند أكثرهم ﻻ‌ ﻳﻌﻘﻠﻮﻥ" بیشترشان تعقل نمۍکنند أكثرهم ﻻ‌ ﻳﺴﻤﻌﻮﻥ " بیشترشان ناشنوایند ﻭﻗﻠﻴﻞ ﻣﻦ ﻋﺒﺎﺩﻱ ﺍﻟﺸﻜﻮﺭ " و کم اند بندگانی که شاکرند ﻭﻣﺎ ﺁﻣﻦ ﻣﻌﻪ ﺇﻻ‌ ﻗﻠﻴﻞ " و جز اندکی ایمان نمی آورند پس نه تنها اکثریت نشانه حقانیت نیست بلکه در مورد زیادی اکثریت بر خلاف معیارهای الهی رفتار میکنند. راه درستِ خودت را برو https://eitaa.com/gheyamelelah
دائم سوره توحید را بخوانید؛ و ثوابش را هدیه کنید به امام‌زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف). . این کار عمرِ شما را با برکت میکند؛ و "مورد توجه خاص حضـرت" قرار می گیرید... :) آیت‌الله‌(ره) https://eitaa.com/gheyamelelah
چند لحظه چشماتو ببند... به این فکر کن که تلاشات جوونه زدن و بالاخره رسیدی به اونی که میخواستی! دیدی چقد حالتو خوب کرد؟ حتی فکر کردن بهشم لبخند میاره کنج لبت!! به خاطر لمس حس رسیدن، به جون بخر تموم سختیای راهو! غر نزن، جا نزن! خیلیا تو شرایط بدتر از تو هم تونستن تلاش کنن، تو این دنیا باید تلاش کنی تا برسی! مطمئن باش می‌ارزه! https://eitaa.com/gheyamelelah