🌷آیـت الله مجتهـدی تهرانی (ره) :
☝️ هیچ دعایی را کوچک نشمارید، شاید استجابت در همان دعا باشد.
🔹بعد از هر نماز دست خود را بلند کن و حاجت از خدا بخواه، هرکس بعد از نماز یک دعا پیش خدا دارد که حاجت بگیرد،آن وقت بلند می شود و میرود.
🔸تا نماز خود را خواندی بلند نشو، برو و تعقیبات بخوان،دعا بخوان.
🔹همانطور که بادبادک بدون دنباله بالا نمی رود،نمازم بدون تعقیبات بالا نمی رود.
🔸بعد از نماز حتما تعقیبات بخوان، بنشین در ِ خانه خدا و گدایی کن و حاجت بخواه،شاید همین امشب دعایت گرفت.
🔹انسان باید در گدایی از خدا سماجت کند، خود خدا می فرماید: «اُدعوُنی اَستَجِب لَکُم»
🔸شما بخوانید مرا، من دعایتان را مستجاب می کنم
https://eitaa.com/gheyamelelah
4.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فیلم کوتاه: از پدر به پسر (با موضوع الگوپذیری فرزندان)
قال امیرالمومنین علی علیه السلام:
🔹إِنَّما قَلبُ الحَدَثِ كَالارضِ الخاليَةِ ما اُلقىَ فيها مِن شَىْ ءٍ قَبِلَتهُ
🔸دل کودکان و نوجوان مانند زمين آماده است كه هر بذرى در آن افشانده شود، مى پذيرد👀
https://eitaa.com/gheyamelelah
「🌹」
وقتی خدا تو آیه هفتم سوره مدثر
میفرماید : « وَلِرَبِّكَ فَاصْبِرْ »
و بخاطر پروردگات شکیبایی کن...
انگار دستاشو میذاره دوطرف صورتت
و میگه عزیزدلم
اینبارم بخاطر من صبر کن🤍
#خدای_مهربان
3.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وای چه خوردنیه این😍
🤔به نظرتون درسته از بچه ها بپرسیم مامانت رو بیشتر دوست داری یا بابات ؟؟
✅پدر یک نیمه کودک و مادر نیمه دیگه کودک هست خیلی مراقب باشید که کودک به خاطر این دو نیمه دچار اضطراب نشه
مثلا مادری که بدگویی پدر رو برای فرزندش میکنه به فرزندش اضطراب میده
#طعم_زندگی
https://eitaa.com/gheyamelelah
14.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نبینی نصف عمرت بر فناست
طنز استاد صالح پرور
😁😁😁
⬅️امام رضا (علیهالسلام):
ايـمان چهار ركن است:
۱-توڪل بر خدا
۲-رضا به قضـاى خدا
۳-تسليـم به امرخدا
۴-واگذاشتـن كار به خدا
📚تحف العقول،ص۴۶۹
▪️شهادت مظلومانه طلبه عزیز حجتالاسلام علیرضا محمدی پور از طلاب حوزه علمیه کرمان در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان را به امام عصر ارواحنا فداه، مقام معظم رهبری و خانواده آن شهید بزرگوار و طلاب حوزههای علمیه، تبریک و تسلیت عرض مینماییم.
#طلبه_شهید
#ملت_شهادتیم
📝نامه مادر فائزه رحیمی شهیده کرمان
آمده ام قلم به دست برایت نامه بنویسم
اما عزیزکم قلم هم توان نوشتن از غمت را ندارد!مدام در میان ماندن و رفتن، غلت می خورد. می خواهم با ندای قلبم، برایت لالایی بخوانم.
فائزه جانم، فدای چشمان زیبایت، قربان قد و بالایت بروم مادر .امروز منتظر پیام تبریک روز مادرت که نشسته بودم؛ با خودم ذکر زمزمه میکردم.
میگفتم خدایا شکر بابت چنین نعمتی، بابت چنین دختر زحمتکش و دلسوزی. ممنون از سردارم که او را به جایگزینی من، طلبید. دورت بگردم. فکر کنم زیارتت خیلی دلچسب بود،
انقدر دلچسب که دیگر دل به دل سردار بستی و دل از مادر دلتنگت بریدی !
مادر جان ظهر به وقت ساعت ۱۵ ،کانال های خبر، از ناآرامی ها و دل نگرانی های مادرانه سرریز شده بود .مدام با خدای خود نجوا میکردم ،خدایا دخترم در چه حال ست؟ حالش خوب است؟ سردش نیست؟ در مقابل این صحنه ها چه حالی دارد؟ چجوری ارامش را به جانش تزریق کنم؟ مادر پشت تلفن منتظر بوقهای متوالی بودم اما انگار خط ها سرسازگاری با دل مادر را نداشتند. از دوستانت جویا شدم، گویا در میان آنان نبودی .
جان مادر، فکر کردم حداقل در گوشه ای مثل همیشه در صحنه حاضری و نتوانستی خودت را به بقیه برسانی اما مادر جانم ماشاالله انقدر در صحنه حاضر شدی که هیچکس حاضر نشد حقیقت را به مادر بگوید!
فائزه جانم، دلبندم این رسمش نبود. هنوز به آغوش نکشیده بودمت که خون تو را در خود حل کرد !دخترم هرگز فکرش را نمیکردم فائزه ی من در میان پرکشیدگان حاج قاسم باشد.
بگو ببینم حالت خوب است؟ درد نداری جان مادر؟ راحت رفتی؟ میخواهی مثل چندشب پیش سرت را روی پاهایم بذاری تا دردت ارام گیرد؟ تصدقت گردم نوردیده، سلام مرا به حاج قاسم برسان.
اینجا همه عزادارت شده اند اما کسی عزاداری مادر را نمیفهمد! قربان غم مادرم حضرت زهرا (س )بروم. غم فرزند غمی عظیم و سرسخت است .... !
فقط یک سوال دارم کی به عنوان هدیه_روز_مادر بغلم میکنی؟!💔💔💔
https://eitaa.com/gheyamelelah
﷽
#راز_آرامش
❣هیچ وقت حسرت زندگی آدمایی رو که از درونشون خبر نداری نخور!!
حسادت نوعی اعتراف به حقیر بودن خویش است
https://eitaa.com/gheyamelelah
.
✨🕊
خدایا ما رو در برابر اتفاقاتی
که تو حکمتشو میدونی
و ما هیچی ازش نمی فهمیم
صبور کن...✨
#صبوری
https://eitaa.com/gheyamelelah