eitaa logo
نقطه شروع🌱🌸🌱
80 دنبال‌کننده
638 عکس
666 ویدیو
4 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
سلام علیکم زاکانی و هاشمی کنار رفتن بین جلیلی و قالیباف اصلح آقای جلیلی معرفی شدند اما کنار نرفتن آقای قالیباف صحیح هست دوستان چون اگر کنار برن رای هاشون توی سبد پزشکیان بیشتر قرار میگیره نه جلیلی ولی بین این دو بزرگوار آقای جلیلی اصلح هستن جهت صلاحدید آقای قالیباف کنار نرفتن دوستان خواهشمندم تک به تک با مخاطبین خودتون جهت تشویق به شرکت در انتخابات پیام بدید مخصوصا مخاطبین خاکستری حتی اگر شده متنی کوتاه آماده کنین و جلوتون بگذارید برای اقناع در حد چند دقیقه هم صحبت کردن کافیه ولی از هیچ کاری کوتاهی نکنین طرفدارای پزشکیان هم مشغول تبلیغات هستن به مخاطبینتون بگید حتی اگر شما بی‌تفاوت باشید، باز هم سیاست به سراغ شما خواهد آمد دیگران به جای شما انتخاب می کنند بگید به دولت سوم روحانی یعنی پزشکیان رای نمیدیم
10.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💥تـــــــماسی از بـــــــهشت😭 💥به مناسبت چهلمین روز درگذشت شهـید جـمهور آیت الله رئیسی تماسی از بهشت تقدیم نگاه شما همراهان💔 💥چهل روز گذشت....
سلام واحترام با رأی به دکتر دو رئيس قوه خوب و کارآمد برای کشور انتخاب می کنیم:🔰 ✅ رئیس قوه مجریه دکتر ✅ رئیس قوه مقننه دکتر طرفداران جبهه انقلاب متحد باشید☺️💖 سلام بر درود بر
روایت خوبی ها با یک ماشین رفتیم تا محل اخذ رای توی مسیر به آقاهه که مرد مسنی بود گفتم آقا شما رای دادین ؟؟؟ سری تکان داد گفت نه گفتم خب آقا ما داریم میریم رای میدیم میخواین شما هم با ما بیاین رای بدین اول کمی مکث کرد بعد گفت چقدر طول میکشه گفتم دو سه دقیقه لبخند زد گفت باشه ما که پیاده شدیم گفت خب برم خانمم بیارم رای بده دور زد رفت ما رفتم رای دادیم باخیال اینکه آقاهه از رای دادن پیشمون شده حدود ۴۰ دقیقه بعد زنگ زد گفت رفتم رای دادم کد آقای جلیلی ۴۴هست خواستم که ناراحت نشید و پرسید جلیلی فامیلیتون هست؟😃😃😃گفتیم نه آقا فقط جلیلی چون اصلح هستندما از حامیاشون هستیم خیلی خوش حال شدم وقتی با تاکید کد ۴۴ را تکرار میکرد ،ومی خواست که به ما این اطمینان رو بده که رای دادو صداقتش را برای ما ثابت کنه مدیر✍.... https://eitaa.com/gheyamelelah
به نام خدا پزشکیان هستم برنامه های من برا دولت آینده ۱- کارشناس از خارج بیاریم🤣🤣 ۲- باهم دعوا نکنیم😂😂😂😂 https://eitaa.com/gheyamelelah
آقای پزشکیان حاج قاسم فرمانده سایه‌ها بود به تعبیر خودآمریکا نه موی دماغ موی دماغ شما و امثال شما هستند که اینقدر وقیحانه برا رسیدن به اهداف شومتان برای یک رای به سردار دلها توهین میکنید شرمتان باد!! هر رای به پزشکیان پا گذاشتن رو خون سلیمانی هاس مدیر✍️