توجه کردید اون دسته از افرادی که روابط اجتماعی گسترده تری نسبت به بقیه دارند بیشتر مورد هجوم قرار میگیرند،
ممکن تحسین بشن ، تشویق بشن ، حرف بخورن ، حرف بزنن ، تحقیر بشن مورد اهانت و تهمت قرار بگیرن ووو...
خواستم بگم این گونه افراد زندگی صاف و شفافی دارند و در مقابل افرادی هستند که محدود در شخصیت تک بعدی هستند نه باکسی ارتباط دارند نه در اجتماعات حضور دارند
بنابراین نه حرف میخورند نه حرف میزنند خواستم بگم این گونه افراد به مراتبی خطرشون بیشتره جالب اینکه ، این گونه افراد همیشه محکوم به ادب و اکرام هستند و اون گونه افراد محکوم به تحقیر و سرزنش
مثل یه درختی که هرچه بیشتر میوه داشته باشه سنگ بیشتری هم به سمتش پرتاپ میشه تا درختی که فقط شاخه و برگه داره
پ.ن :راستی تا یادم نرفته ارزش و عزت فقط دست خداست
مدیر✍️...
⚪️آداب ومعاشرت اجتماعی
وقتی کسی بهمون گفت انجام وظیفه بود در جواب چی بگیم ؟؟؟؟
۱-خواهش می کنم، بزرگوارید
۲-این لطف شما رو می رسونه
زنده باشید
۳-این بزرگواری تو رو نشون می ده
۴-محبت دارید
۵-سخاوتمندی شما رو می رسونه
۶- شمالطف دارید
۷- زنده و عزتمند باشید
https://eitaa.com/gheyamelelah
یک ماشین تصادف کرد
عده ای جمع شدند
یکی فیلم میگرفت تا اولین خبرگزار رسانه ها باشد
یکی میگفت حتما سرعتش زیاد بود
یکی میگفت چه عجله ای داشت
یکی میگفت آخ ماشینش حیف شد
یکی میگفت حتما مواد مصرف کرده بود
یکی میگفت خوابش برده بود
یکی میگفت کی به اینا گواهی نامه میده
یکی دنبال مقصر میگردد
یکی پلیس خبر میکند
یکی به آمبولانس زنگ میزند
دکتر می آید عملیات احیاء را شروع میکنداما او می میرد..
در میان آن همه قضاوت نادرست کسی نگفت شاید او خسته کاری بود یا به دنبال
لقمه ی نانی بود که این حادثه پیش آمد
ما انسان ها همیشه به دنبال تحقیر و ضعف دیگران هستیم تا قدرت و ترفیع آن ها
پ.ن : راستی او مرد و فرصت پاسخگویی قضاوت های شما را نداشت
دنیا مثل همین صحنه ی تصادف کوتاهست
مدیر✍️.....
https://eitaa.com/gheyamelelah
بچه که بودیم از پدر و مادر ترس داشتیم چون بنده ی پدر و مادر بودیم
رفتیم مدرسه از معلم ترس داشتیم چون بنده ی معلم بودیم حالا که بزرگ شدیم دیگه نه از خدا ترس داریم نه از پدر و نه از معلم میدونی چرا؟؟
چون بنده ی نفس شدیم
راستی خدا عبدالله میخواهد
نه عبدالنفس
مدیر✍️.....
https://eitaa.com/gheyamelelah
هدایت شده از شهید شو 🌷
setareha180401.mp3
زمان:
حجم:
1.2M
💔
آیا منم شهید میشم؟🥀😔
به یاد: شهید سجاد مرادی
🎙راوی : برادر مهدی خردمند
#شهید_سجاد_مرادی
انتشار به مناسبت ماه #محرم
و #شهادت_امام_سجاد
💞 @shahiidsho💞
نفیسه آزاد عضو کارگروه معاونت زنان و خانواده!!!
لیدر حمایت از همجنسبازان ....
آقای پزشکیان
انتخاب شما برا اساس شاخصه های حضرت آقاست یا غرب زده هااا؟؟؟!!
#بانوصبرایی
https://eitaa.com/gheyamelelah
من برده ام تو شاه کَرم
من بیچاره و گدای حَرم
بطلب آقا امسال مشایه اربعین
دَمی نجف و لحظه ای بین الحرمین
یه سلام بدم به حسین و تمام
یه نگاه به گنبد ابوالفضل و سلام
مدیر✍️...
#بانوصبرایی
https://eitaa.com/gheyamelelah
آرام بگیر ای دل و کم گریه کن ای چشم
انگار نفهمیدی و انگار ندیدی...
-فاضلنظری
https://eitaa.com/gheyamelelah
❤امام رضا علیه السلام دلیل حال خوبم ❤
دیشب بخاطر یه موضوع خیلی ناراحت شدم و دلم خیلی شکست با ناراحتی و بدون شام خوابیدم و توی دلم به امام رضا علیه السلام غر زدم و گریه می کردم و توی همون حالت خوابم برد یکی دو ساعت بعد
با صدای زنگ گوشی بیدار شدم
صفحه ی گوشی را نگاه کردم دیدم ناشناس بود جواب ندادم
دوباره گوشیم زنگ خورد گفتم بزار جواب بدم ببینم کیه این موقع شب ؟؟
دیدم صدای یه بچه هست
گفت سلام خاله یه لحظه گوشی
مامانم کارت داره
گفتم بفرمایید دیدم یه خانمه گفت سلام عزیزم من حرم امام رضا علیه السلام نائب الزیاره شما هستم
اومدیم حرم دخترم گفت مامان باید زنگ بزنی به همون خاله ای که توی روضه
دیده بودیم که با امام رضا حرف بزنه😭😭😭😭😭 بهم گفت گوشی را میگیرم روبه رو ضریح با امام رضا علیه السلام حرف بزن
گفتم أَلسَّلٰامُ عَلَیکَ یٰا عَلی اِبنِ موسَی أَلرّضٰآ أَلمُرتَضٰی ....
سلام آقا جان و اشکهام سرازیر شدن..
مدیر✍️...
https://eitaa.com/gheyamelelah