eitaa logo
نقطه شروع🌱🌸🌱
80 دنبال‌کننده
638 عکس
666 ویدیو
4 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
بچه که بودیم از پدر و مادر ترس داشتیم چون بنده ی پدر و مادر بودیم رفتیم مدرسه از معلم ترس داشتیم چون بنده ی معلم بودیم حالا که بزرگ شدیم دیگه نه از خدا ترس داریم نه از پدر و نه از معلم میدونی چرا؟؟ چون بنده ی نفس شدیم راستی خدا عبدالله میخواهد نه عبدالنفس مدیر✍️..... https://eitaa.com/gheyamelelah
هدایت شده از شهید شو 🌷
setareha180401.mp3
زمان: حجم: 1.2M
💔 آیا منم شهید میشم؟🥀😔 به یاد: شهید سجاد مرادی 🎙راوی : برادر مهدی خردمند انتشار به مناسبت ماه و 💞 @shahiidsho💞
نفیسه آزاد عضو کارگروه معاونت زنان و خانواده!!! لیدر حمایت از همجنس‌بازان .... آقای پزشکیان انتخاب شما برا اساس شاخصه های حضرت آقاست یا غرب زده هااا؟؟؟!! https://eitaa.com/gheyamelelah
من برده ام تو شاه کَرم من بیچاره و گدای حَرم بطلب آقا امسال مشایه اربعین دَمی نجف و لحظه ای بین الحرمین یه سلام بدم به حسین و تمام یه نگاه به گنبد ابوالفضل و سلام مدیر✍️... https://eitaa.com/gheyamelelah
سمت های کلیدی جوانان تازه نفس را می طلبد نه اَرْذَل العُمُر محمدرضا عارف معاون اول ریئس جمهور شد!!!
آرام بگیر ای دل و کم گریه کن ای چشم انگار نفهمیدی و انگار ندیدی... -فاضل‌نظری https://eitaa.com/gheyamelelah
❤امام رضا علیه السلام دلیل حال خوبم ❤ دیشب بخاطر یه موضوع خیلی ناراحت شدم و دلم خیلی شکست با ناراحتی و بدون شام خوابیدم و توی دلم به امام رضا علیه السلام غر زدم و گریه می کردم و توی همون حالت خوابم برد یکی دو ساعت بعد با صدای زنگ گوشی بیدار شدم صفحه ی گوشی را نگاه کردم دیدم ناشناس بود جواب ندادم دوباره گوشیم زنگ خورد گفتم بزار جواب بدم ببینم کیه این موقع شب ؟؟ دیدم صدای یه بچه هست گفت سلام خاله یه لحظه گوشی مامانم کارت داره گفتم بفرمایید دیدم یه خانمه گفت سلام عزیزم من حرم امام رضا علیه السلام نائب الزیاره شما هستم اومدیم حرم دخترم گفت مامان باید زنگ بزنی به همون خاله ای که توی روضه دیده بودیم که با امام رضا حرف بزنه😭😭😭😭😭 بهم گفت گوشی را میگیرم روبه رو ضریح با امام رضا علیه السلام حرف بزن گفتم أَلسَّلٰامُ عَلَیکَ یٰا عَلی اِبنِ موسَی أَلرّضٰآ أَلمُرتَضٰی .... سلام آقا جان و اشکهام سرازیر شدن.. مدیر✍️... https://eitaa.com/gheyamelelah
ای دلاورحماس شهادت تو حماسه ساز است https://eitaa.com/gheyamelelah
خبری تلخ با تبعاتی فاجعه‌بار! دقیقا همزمان با شهادت قهرمان قدس و دقیقا در زمانی که چشم جهان به مواضع و اقدامات تقابلی و تهاجمی جمهوری اسلامی است، خبر رسید که آقای پزشکیان را به عنوان معاون راهبردی رئیس‌جمهور منصوب کرده‌اند. این خبر در شرایط عادی هم تلخ و فاجعه‌بار بود اما در این شرایط حتما تبعات منفی زیادی دارد و در فضای بین‌المللی انتخاب چنین فردی که به طور قاطع و روشن در تقابل با اشتهار دارد، پیام بدی ارسال خواهد کرد. در فضای داخلی نیز، حضور امثال ظریف در مناصب رسمی، نقطه شروع نزاع و درگیری جناحی و خدای ناکرده است. در شرایطی که کشور بیش از هر زمان دیگری به آرامش و وحدت کلمه نیاز دارد، واسپاری گلوگاه‌ راهبردی دولت به فردی جنجال‌آفرین و دوقطبی‌ساز _که در سال‌های اخیر نشان داده کوبیدن را اولویت خود می‌داند_ به هیچ وجه معقول نیست. در آینده تبعات منفی این انتخاب بیش‌تر روشن خواهد شد و دود حضور ظریف در دولت، بیش از همه در چشم خود دولت خواهد رفت. هر چه هست ما برای این اتفاق تلخ متأسفیم و آن را به _که با حضور ظریف در این منصب، منافع و عزت‌شان به مخاطره می‌افتد_ عميقا تسلیت می‌گوییم. ما مواضع غلط ظریف علیه و لحن تمسخرآمیزش در مورد (در آن مصاحبه کذایی) را فراموش نکرده‌ایم ما اقدامات مرموزانه این طیف در جهت زمینه‌سازی برای تحمیل و را فراموش نمی‌کنیم. ما مواضع صریح حاج قاسم علیه اقدامات مرموزانه این جریان علیه جریان مقاومت را فراموش نکرده‌ایم. ما در سفر فوق‌ راهبردی به ایران را فراموش نمی‌کنیم ما مواضع غلط ظریف علیه را فراموش نمی‌کنیم؛ مواضعی که با مخالفت قطعی رهبری حکیم مان مواجه شد. ما نعره‌های ظریف در دوران انتخابات اخیر و حاشیه‌سازی‌های ناتمامش را فراموش نمی‌کنیم... آیا قرار است در بر همان پاشنه بچرخد؟! خدا نکند... انشالله رئیس‌جمهور محترم در اولین فرصت تجدیدنظر کند و از فجایع احتمالی آینده پیشگیری نماید.... https://eitaa.com/gheyamelelah
چقدرما انسان ها در برابر اراده و حکمت خدا ضعیف الایمان هستیم وقتی خبر تصادف را شنیدم موجی از افکار منفی در ذهن آشفته ام رژه میرفت و آرامش چنددقیقه قبل جایش را به طوفان ترس و اضطراب داده بود برای چنددقیقه ای ذهنم قفل شده بود نمیدونم چطور رسیدیم محل حادثه فقط با دیدن صحنه تصادف نفسم بند آمد و زانو هایم شل شده بود و گفتم غیر ممکنه زنده باشند دروغ گفتند چیزیشون نیست سریع رفتیم بیمارستان با دیدن لبخند روی لب های آتیلا آرامش به قلبم برگشت گفتم خدایا شکرت خدایا من چقدر .... و با خودم زمزمه کردم اگر تیغ عالم بجنبد ز جای نبرد رگی تا نخواهد خدای اما به راستی آیا خدای ما فقط خدای زمان درد و مشکلات و حوادث هست؟؟ یا ما همیشه دست خدا را توی زندگیمون میبینیم اما شکر گزار نیستیم خدایا شکرت نه یکبار هزار بار مدیر✍️...
. ✨🕊 وقتیکه بخاطرِ اشتباهاتِ دیگران عصبانی میشوید، انگار دارید بخاطرِ خطای دیگری خودتون را تنبیه می کنید پس بهترین‌کار اینه‌که در‌‌ مقابلِ اشتباهاتِ دیگران، آرامشِ خودتون رو حفظ کنید و سعی کنید به بهترین حالتِ ممکن و با دلسوزیِ تمام شخص را متوجهِ اشتباهش کنید✨ ‍‌‌‌ https://eitaa.com/gheyamelelah