❤امام رضا علیه السلام دلیل حال خوبم ❤
دیشب بخاطر یه موضوع خیلی ناراحت شدم و دلم خیلی شکست با ناراحتی و بدون شام خوابیدم و توی دلم به امام رضا علیه السلام غر زدم و گریه می کردم و توی همون حالت خوابم برد یکی دو ساعت بعد
با صدای زنگ گوشی بیدار شدم
صفحه ی گوشی را نگاه کردم دیدم ناشناس بود جواب ندادم
دوباره گوشیم زنگ خورد گفتم بزار جواب بدم ببینم کیه این موقع شب ؟؟
دیدم صدای یه بچه هست
گفت سلام خاله یه لحظه گوشی
مامانم کارت داره
گفتم بفرمایید دیدم یه خانمه گفت سلام عزیزم من حرم امام رضا علیه السلام نائب الزیاره شما هستم
اومدیم حرم دخترم گفت مامان باید زنگ بزنی به همون خاله ای که توی روضه
دیده بودیم که با امام رضا حرف بزنه😭😭😭😭😭 بهم گفت گوشی را میگیرم روبه رو ضریح با امام رضا علیه السلام حرف بزن
گفتم أَلسَّلٰامُ عَلَیکَ یٰا عَلی اِبنِ موسَی أَلرّضٰآ أَلمُرتَضٰی ....
سلام آقا جان و اشکهام سرازیر شدن..
مدیر✍️...
https://eitaa.com/gheyamelelah
ای دلاورحماس شهادت تو حماسه ساز است
#بانوصبرایی
https://eitaa.com/gheyamelelah
خبری تلخ با تبعاتی فاجعهبار!
دقیقا همزمان با شهادت قهرمان قدس #شهید_اسماعیل_هنیه و دقیقا در زمانی که چشم جهان به مواضع و اقدامات تقابلی و تهاجمی جمهوری اسلامی است، خبر رسید که آقای پزشکیان #ظریف را به عنوان معاون راهبردی رئیسجمهور منصوب کردهاند.
این خبر در شرایط عادی هم تلخ و فاجعهبار بود اما در این شرایط حتما تبعات منفی زیادی دارد و در فضای بینالمللی انتخاب چنین فردی که به طور قاطع و روشن در تقابل با #خط_مقاومت اشتهار دارد، پیام بدی ارسال خواهد کرد.
در فضای داخلی نیز، حضور امثال ظریف در مناصب رسمی، نقطه شروع نزاع و درگیری جناحی و خدای ناکرده #دوقطبیسازی است.
در شرایطی که کشور بیش از هر زمان دیگری به آرامش و وحدت کلمه نیاز دارد، واسپاری گلوگاه راهبردی دولت به فردی جنجالآفرین و دوقطبیساز _که در سالهای اخیر نشان داده کوبیدن #امت_حزبالله را اولویت خود میداند_ به هیچ وجه معقول نیست.
در آینده تبعات منفی این انتخاب بیشتر روشن خواهد شد و دود حضور ظریف در دولت، بیش از همه در چشم خود دولت خواهد رفت.
هر چه هست ما برای این اتفاق تلخ متأسفیم و آن را به #مردم_مقاوم_ایران _که با حضور ظریف در این منصب، منافع و عزتشان به مخاطره میافتد_ عميقا تسلیت میگوییم.
ما مواضع غلط ظریف علیه #سردار_سلیمانی و لحن تمسخرآمیزش در مورد #شهید_امیرعبداللهیان (در آن مصاحبه کذایی) را فراموش نکردهایم
ما اقدامات مرموزانه این طیف در جهت زمینهسازی برای تحمیل #برجام_منطقهای و #برجام_موشکی را فراموش نمیکنیم.
ما مواضع صریح حاج قاسم علیه اقدامات مرموزانه این جریان علیه جریان مقاومت را فراموش نکردهایم.
ما #قهر_کودکانه_ظریف در سفر فوق راهبردی #بشار_اسد به ایران را فراموش نمیکنیم
ما مواضع غلط ظریف علیه #قانون_اقدام_راهبردی_مجلس را فراموش نمیکنیم؛ مواضعی که با مخالفت قطعی رهبری حکیم مان مواجه شد.
ما نعرههای ظریف در دوران انتخابات اخیر و حاشیهسازیهای ناتمامش را فراموش نمیکنیم...
آیا قرار است در بر همان پاشنه بچرخد؟!
خدا نکند...
انشالله رئیسجمهور محترم در اولین فرصت تجدیدنظر کند و از فجایع احتمالی آینده پیشگیری نماید....
https://eitaa.com/gheyamelelah
چقدرما انسان ها در برابر اراده و حکمت خدا ضعیف الایمان هستیم
وقتی خبر تصادف را شنیدم موجی از افکار منفی در ذهن آشفته ام
رژه میرفت و آرامش چنددقیقه قبل جایش را به طوفان ترس و اضطراب داده بود برای چنددقیقه ای ذهنم قفل شده بود نمیدونم چطور رسیدیم محل حادثه
فقط با دیدن صحنه تصادف نفسم بند آمد و زانو هایم شل شده بود و گفتم غیر ممکنه زنده باشند دروغ گفتند چیزیشون نیست سریع رفتیم بیمارستان با دیدن
لبخند روی لب های آتیلا آرامش به قلبم برگشت گفتم خدایا شکرت
خدایا من چقدر ....
و با خودم زمزمه کردم
اگر تیغ عالم بجنبد ز جای
نبرد رگی تا نخواهد خدای
اما به راستی آیا خدای ما فقط
خدای زمان درد و مشکلات و حوادث هست؟؟ یا ما همیشه دست خدا را توی زندگیمون میبینیم اما شکر گزار نیستیم
خدایا شکرت نه یکبار هزار بار
مدیر✍️...
.
✨🕊
وقتیکه بخاطرِ اشتباهاتِ دیگران
عصبانی میشوید، انگار دارید بخاطرِ
خطای دیگری خودتون را تنبیه می کنید
پس بهترینکار اینهکه در مقابلِ اشتباهاتِ
دیگران، آرامشِ خودتون رو حفظ کنید و
سعی کنید به بهترین حالتِ ممکن
و با دلسوزیِ تمام شخص را
متوجهِ اشتباهش کنید✨
https://eitaa.com/gheyamelelah
هر رفتنی ممکنه برگشتی توش نباشه
عازم زیارت حضرت اربابیم
هرکسی که فکر میکنه ذره ای
حق به گردن این حقیر داره حلال کنه
یا بگه براش جبران کنم
https://eitaa.com/gheyamelelah
مشایه اربعین
بزرگ و کوچیک به عشق امام حسین علیه السلام هر کدوم به نحوی و در حد توان خدمت میکردند اصلا اونجا عشق به امام حسین علیه السلام
به سن و سال نبود همه با جان دل خدمت میکردن
چندتا چیزکه خیلی توی چشم بود و برام
خیلی جالب بود و خوشم اومد
۱-همه بزرگ و کوچیک به حرمت آقا امام حسین علیه السلام لباس سیاه پوشید بودن
۲- همه بزرگ و کوچیک خدمت میکردن
۳- هیچ دختری یا خانمی ندیدم که بی حجاب یا کم حجاب باشه
۴- خانمی ندیدم که آرایش کرده باشه
این حسنات خیلی توی چشم بودن
واقعا لذت بردم 😍😍😍
https://eitaa.com/gheyamelelah
این کار اگر
عشق به امام حسین علیه السلام نیست
پس چیه؟؟
داشت با زبان عربی یه چیزی را زمزمه میکرد وتبسم میزد
کاش میفهمیدم چی میگه؟؟
حبیبتی بنت عراقی❤️❤️
https://eitaa.com/gheyamelelah
در آرزوی پای سالم
با خودش زمزمه میکرد
یا ابوفاضل
یا ابو فاضل
یا ابوفاضل
خواستم کمکش کنم اجازه نداد
یه آقای هم خواست کمکش کنه اجازه نداد
عذر خواهی کرد و با پشت دستش اشکاش را پاک میکرد و گفت نیت کردم با همین حال بیام حرم
ناخودگاه به پاهایم زل زدم و خدا روشکر کرد
که پاهایم سالم هستند
اربعین پر از درس بود
اربعین مکتب انسان ساز است
https://eitaa.com/gheyamelelah
یه کنج از حرم بهم جا بده
دوتا گل پسرعراقی یه گوشه از حرم حضرت ابوالفضل علیه السلام مشغول بازی بودن اذان که گفت
بلندشدن نماز خواندن
بعد از نماز ازشون پرسیدم اسمتون چیه؟
گفت من عباس ام این هم صادق
پرسیدم نسبتون باهم چیه؟؟
گفت پسر عمو هستیم
به عربی از عباس پرسیدم چرا اسمت گذاشتن عباس ؟
عباس گفت: بخاطر اینکه پدرم به
حضرت العباس علیه السلام علاقه مند هستندبعد ادامه
کلهم رجال عراق اسمشون یا عباس ، صادق ، مصطفی ، حسین ، حیدر، حسن ، ...است
ازشون پرسیدم کلاس چندمین،؟
گفتند ابتدایی هستیم
خیلی برایم خوشایند بودکه هنوز
به سن تکلیف نرسیده بودن ولی نماز میخوندن
بهشون پول جایزه دادم
عباس گفت : به عباس انسان شریفی هستید و با ذوق به پولا نگاه میکردند
بلند شدم که برم عباس گوشه چادرم را گرفت برگشتم نگاهش کردم
چیزی به عربی بهم گفت که متوجه نشدم چندبار تکرار کرد ولی متوجه نشدم
یعنی عباس میخواست به من چی بگه؟
هنوز فکرم درگیره عباسه
بلندشدم باشون خدا حافظی کردم
و ازشون دور شدم تا جای که من را می دیدن برایم دست تکان دادم
اربعین مکتبی انسان ساز
609.4K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پس با حجابم میشه مدل آورد
قهرمان جهان شد
درود خدا بر شما که چادر فاطمه زهرا سلاماللهعلیها را برای پوشش انتخاب کردای
🔰 این دختر خوبمون حنانه خرمدشتی قهرمان #المپیاد نجوم شد و مدال طلا آورد.
🔹درسته که رسانههای نگران آزادی زنان، کور بودن موفقیت ایشون رو ندیدن اما ما به جای اونا هم این شیردختر ایرانی رو تشویق میکنیم.
🌷خانم خرمدشتی ماشاءالله به حجابت
🌷هزار ماشالله به تربیت و لقمهای که پدر و مادر بهت دادند.