eitaa logo
نقطه شروع🌱🌸🌱
80 دنبال‌کننده
638 عکس
666 ویدیو
4 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
ای دلاورحماس شهادت تو حماسه ساز است https://eitaa.com/gheyamelelah
خبری تلخ با تبعاتی فاجعه‌بار! دقیقا همزمان با شهادت قهرمان قدس و دقیقا در زمانی که چشم جهان به مواضع و اقدامات تقابلی و تهاجمی جمهوری اسلامی است، خبر رسید که آقای پزشکیان را به عنوان معاون راهبردی رئیس‌جمهور منصوب کرده‌اند. این خبر در شرایط عادی هم تلخ و فاجعه‌بار بود اما در این شرایط حتما تبعات منفی زیادی دارد و در فضای بین‌المللی انتخاب چنین فردی که به طور قاطع و روشن در تقابل با اشتهار دارد، پیام بدی ارسال خواهد کرد. در فضای داخلی نیز، حضور امثال ظریف در مناصب رسمی، نقطه شروع نزاع و درگیری جناحی و خدای ناکرده است. در شرایطی که کشور بیش از هر زمان دیگری به آرامش و وحدت کلمه نیاز دارد، واسپاری گلوگاه‌ راهبردی دولت به فردی جنجال‌آفرین و دوقطبی‌ساز _که در سال‌های اخیر نشان داده کوبیدن را اولویت خود می‌داند_ به هیچ وجه معقول نیست. در آینده تبعات منفی این انتخاب بیش‌تر روشن خواهد شد و دود حضور ظریف در دولت، بیش از همه در چشم خود دولت خواهد رفت. هر چه هست ما برای این اتفاق تلخ متأسفیم و آن را به _که با حضور ظریف در این منصب، منافع و عزت‌شان به مخاطره می‌افتد_ عميقا تسلیت می‌گوییم. ما مواضع غلط ظریف علیه و لحن تمسخرآمیزش در مورد (در آن مصاحبه کذایی) را فراموش نکرده‌ایم ما اقدامات مرموزانه این طیف در جهت زمینه‌سازی برای تحمیل و را فراموش نمی‌کنیم. ما مواضع صریح حاج قاسم علیه اقدامات مرموزانه این جریان علیه جریان مقاومت را فراموش نکرده‌ایم. ما در سفر فوق‌ راهبردی به ایران را فراموش نمی‌کنیم ما مواضع غلط ظریف علیه را فراموش نمی‌کنیم؛ مواضعی که با مخالفت قطعی رهبری حکیم مان مواجه شد. ما نعره‌های ظریف در دوران انتخابات اخیر و حاشیه‌سازی‌های ناتمامش را فراموش نمی‌کنیم... آیا قرار است در بر همان پاشنه بچرخد؟! خدا نکند... انشالله رئیس‌جمهور محترم در اولین فرصت تجدیدنظر کند و از فجایع احتمالی آینده پیشگیری نماید.... https://eitaa.com/gheyamelelah
چقدرما انسان ها در برابر اراده و حکمت خدا ضعیف الایمان هستیم وقتی خبر تصادف را شنیدم موجی از افکار منفی در ذهن آشفته ام رژه میرفت و آرامش چنددقیقه قبل جایش را به طوفان ترس و اضطراب داده بود برای چنددقیقه ای ذهنم قفل شده بود نمیدونم چطور رسیدیم محل حادثه فقط با دیدن صحنه تصادف نفسم بند آمد و زانو هایم شل شده بود و گفتم غیر ممکنه زنده باشند دروغ گفتند چیزیشون نیست سریع رفتیم بیمارستان با دیدن لبخند روی لب های آتیلا آرامش به قلبم برگشت گفتم خدایا شکرت خدایا من چقدر .... و با خودم زمزمه کردم اگر تیغ عالم بجنبد ز جای نبرد رگی تا نخواهد خدای اما به راستی آیا خدای ما فقط خدای زمان درد و مشکلات و حوادث هست؟؟ یا ما همیشه دست خدا را توی زندگیمون میبینیم اما شکر گزار نیستیم خدایا شکرت نه یکبار هزار بار مدیر✍️...
. ✨🕊 وقتیکه بخاطرِ اشتباهاتِ دیگران عصبانی میشوید، انگار دارید بخاطرِ خطای دیگری خودتون را تنبیه می کنید پس بهترین‌کار اینه‌که در‌‌ مقابلِ اشتباهاتِ دیگران، آرامشِ خودتون رو حفظ کنید و سعی کنید به بهترین حالتِ ممکن و با دلسوزیِ تمام شخص را متوجهِ اشتباهش کنید✨ ‍‌‌‌ https://eitaa.com/gheyamelelah
هر رفتنی ممکنه برگشتی توش نباشه عازم زیارت حضرت اربابیم هرکسی که فکر میکنه ذره ای حق به گردن این حقیر داره حلال کنه یا بگه براش جبران کنم https://eitaa.com/gheyamelelah
مشایه اربعین بزرگ و کوچیک به عشق امام حسین علیه السلام هر کدوم به نحوی و در حد توان خدمت میکردند اصلا اونجا  عشق به امام حسین علیه السلام به سن و سال نبود همه با جان دل خدمت میکردن چندتا چیزکه خیلی توی چشم بود و برام خیلی جالب بود و خوشم اومد ۱-همه بزرگ و کوچیک به حرمت آقا امام حسین علیه السلام لباس سیاه پوشید بودن ۲- همه بزرگ و کوچیک خدمت میکردن ۳- هیچ دختری یا خانمی ندیدم که بی حجاب یا کم حجاب باشه ۴- خانمی ندیدم که آرایش کرده باشه این حسنات خیلی توی چشم بودن واقعا لذت بردم 😍😍😍 https://eitaa.com/gheyamelelah
این کار اگر عشق به امام حسین علیه السلام نیست پس چیه؟؟ داشت با زبان عربی یه چیزی را زمزمه میکرد وتبسم میزد کاش میفهمیدم چی میگه؟؟ حبیبتی بنت عراقی❤️❤️ https://eitaa.com/gheyamelelah
در آرزوی پای سالم با خودش زمزمه میکرد یا ابوفاضل یا ابو فاضل یا ابوفاضل خواستم کمکش کنم اجازه نداد یه آقای هم خواست کمکش کنه اجازه نداد عذر خواهی کرد و با پشت دستش اشکاش را پاک میکرد و گفت نیت کردم با همین حال بیام حرم ناخودگاه به پاهایم زل زدم و خدا روشکر کرد که پاهایم سالم هستند اربعین پر از درس بود اربعین مکتب انسان ساز است https://eitaa.com/gheyamelelah
یه کنج از حرم بهم جا بده دوتا گل پسرعراقی یه گوشه از حرم حضرت ابوالفضل علیه السلام مشغول بازی بودن اذان که گفت بلندشدن نماز خواندن بعد از نماز ازشون پرسیدم اسمتون چیه؟ گفت من عباس ام این هم صادق پرسیدم نسبتون باهم چیه؟؟ گفت پسر عمو هستیم به عربی از عباس پرسیدم چرا اسمت گذاشتن عباس ؟ عباس گفت: بخاطر اینکه پدرم به حضرت العباس علیه السلام علاقه مند هستندبعد ادامه کلهم رجال عراق اسمشون یا عباس ، صادق ، مصطفی ، حسین ، حیدر، حسن ، ...است ازشون پرسیدم کلاس چندمین،؟ گفتند ابتدایی هستیم خیلی برایم خوشایند بودکه هنوز به سن تکلیف نرسیده بودن ولی نماز میخوندن بهشون پول جایزه دادم عباس گفت : به عباس انسان شریفی هستید و با ذوق به پولا نگاه میکردند بلند شدم که برم عباس گوشه چادرم را گرفت برگشتم نگاهش کردم چیزی به عربی بهم گفت که متوجه نشدم چندبار تکرار کرد ولی متوجه نشدم یعنی عباس میخواست به من چی بگه؟ هنوز فکرم درگیره عباسه بلندشدم باشون خدا حافظی کردم و ازشون دور شدم تا جای که من را می دیدن برایم دست تکان دادم اربعین مکتبی انسان ساز
609.4K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پس با حجابم میشه مدل آورد قهرمان جهان شد درود خدا بر شما که چادر فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها را برای پوشش انتخاب کردای 🔰 این دختر خوبمون حنانه خرمدشتی قهرمان نجوم شد و مدال طلا آورد. 🔹درسته که رسانه‌های نگران آزادی زنان، کور بودن موفقیت ایشون رو ندیدن اما ما به جای اونا هم این شیردختر ایرانی رو تشویق می‌کنیم. 🌷خانم خرمدشتی ماشاءالله به حجابت 🌷هزار ماشالله به تربیت و لقمه‌ای که پدر و مادر بهت دادند.
⊰•🤍🕊•⊱ . ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دلَـم‌ح‌َـرَم‌میخـوآھَـد؛ نگآھـم‌بِہ‌گُنبـدت‌ِبآشـدوپـَروآز‌ دِلَـم‌درصَحـن‌ُ‌سَرآیَـتِ ومَـن‌ِبآشَـم‌وگِریھ‌ھـآی‌ِنـاتَمـامَـم'!💔🖐🏼... ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پ.ن: خیلی جالبه امروز شهادت آقا امام رضا علیه السلام هست روز چهارشنبه هم هست