امروز معلم ادبیاتمون گفت اسم هر کی رو که خوندم واسه هر چیزی که خواست خدا رو شکر کنه..
هر چیزی؛
وقتی نوبت من شدم گفتم " دلخوشی های کوچیک "
بنظرم این واقعا مهمه ، اینکه وسط هرج و مرج و شلوغی های زندگیمون یه چیزای کوچیکی یهو سر و کلشون پیدا میشه که باعث میشه دوباره شادی رو توی قلبمون حس کنیم✨🌱.
حالا هر چقدر کوچیک ))