جادوی ِآبی.
هوای امروز پرستیدنی بود🍃
اینکه هوا از عصر به بعد خنکه دلیل خوشحالیمه🥲
هدایت شده از -𝑨𝑬𝒊𝒅𝒊𝒔-
در آخر حق با بابام بود ولی متاسفانه چون انتخاب کلمات و لحنش خوب نبود هیچوقت به خواستههاش تن ندادم.
جادوی ِآبی.
از روزای شلوغ خوشحالم چون فرصت فکر کردن ندارم💆🏻♀️🙏🏼
۱۲ به بعد ک میشه اورثینک میزنه رو شونم میگه : پیس پیس خوشگله✨