استراحت پنجشنبه جمعه برام فقط کفاف شنبه و یکشنبه رو میده
بعد یکشنبه هم نیاز به یه روز تعطیل دارم
نه تنها تعطیل نمیشه بلکه سنگین تر میشه
هی دستو پا میزنم و سعی میکنم خودمو نجات بدم تا سه شنبه بجای نجات یافتن غرق میشم🙏🏼بعدش میرسیم به چهارشنبه همون بین جون دادنم یهو عصر چهارشنبه میگه وایسا وایسا زنده بمون استراحت کن هفته ی بعدی در انتظارته
جادوی ِآبی.
استراحت پنجشنبه جمعه برام فقط کفاف شنبه و یکشنبه رو میده بعد یکشنبه هم نیاز به یه روز تعطیل دارم ن
و هنوز هزارتا هفته رو باید این مدلی سپر کنم تا برسیم به تابستون
دردناک ترش چیه؟ تابستون دیگه نمیتونم استراحت کنم
اون موقع کنکور میاد سیخ میکنه تو پاچم بعد آرزوی این هفتهای مسخره رو میکنم