چقدر خوبه گوشی نداشته باشی
کی باورش میشه الان من همه ی درسامو تو این ساعت تموم کرده باشم
از نصفهنیمه بودن هر چیزی متنفرم.
نصفهنیمه موفق بودن
نصفهنیمه غمیگن بودن
نصفهنیمه شاد بودن
نصفهنیمه عاشق بودن
نصفهنیمه رفیق بودن
نصفهنیمه همراه بودن
نصفهنیمه انسان بودن.